1.168 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Foder med fisk Foder med fisk

Nu virker det til Silles mave endelig er på vej til at være i orden....

Derfor er jeg ved at finde ud af hvilke noget foder hun så skal prøve efter hun har været på Hills sensive stomach i 2 måneder pga ødelagt mave efter noget smertestillende hun ikke kunne tåle.

Jeg har indset at Orijen bliver det ikke igen.... Det kan hun simpelthen ikke tåle mere....

Men så er jeg lidt lost hvad jeg så skal vælge???
Hun skal helst over på et foder med fisk igen... Hendes pels er blevet så mat og hun fælder som aldrig før af det foder hun er på nu....

Så hvilket et foder er der fisk i, dog ikke så meget som Orijen, da dette er "for stærkt" til hendes mave?

Har overvejet Acana, men vil gerne høre hvad I vil foreslå....
Evt. også hvis I har haft fodret med Orijen Fisk men jeres hund ikke kan kapere at der er kommet mere fisk i det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder med fisk
  • #2   11. jul 2011 Sally fåe Arion med laks og har let til dårlig mave, men ikke på dette

• #3   11. jul 2011 Henne Pet food

• #4   11. jul 2011 Kan man evt. få/købe nogle små prøvepakker på noget af det foder nogen steder?

For Silles mave siger nemlig allerede fra i løbet af et døgn efter hun har fået noget foder hun ikke kan tåle.... (og nej lægger ikke ud med at give en fuldt foder af det nye... tilblander bare lidt... Det er nok til at hendes mave går i stykker, hvis hun ikke kan tåle det)

Så kunne være man skulle lægge ud med sådan små nogle... Lige en ide der kom til mig smiley

Istedet for jeg bliver ved med at købe 7kgs poser, og hun så ikke kan tåle det smiley

Har stadig en del af Hills sensitive Stomach så kan sagtens eksperimentere med nogle forskellige slags foder over et stykke tid....

Ellers googler jeg senere i aften smiley

Men bare nævn flere mærker jeg evt. skal kigge på smiley

• #5   11. jul 2011 Olivers, selected fish. Du kan evt. også give fiskeolie ovenpå maden for hendes pels.

• #7   11. jul 2011 Hun får Grizzly Vildlakseolie ovenpå maden smiley

Men er først begyndt på det for 14 dage siden, da hendes mave brokkede sig over det da jeg første gang forsøgte....

Og tak for alle jeres forslag smiley

• #8   11. jul 2011 Pro Plan har også en variant med fisk.

• #9   11. jul 2011 Hvorfor ikke bare blive på Hills Sensitive Stomach?

• #10   11. jul 2011 Jeanette: Fordi hendes pels er blevet så ufattelig mat, og hun fælder sindsygt meget....
    Derudover skal jeg ind imellem virkelig kæmpe for at hun gider spise det, fordi foderpiller er meget store... Og spiser hun ikke = også boblende og syede mave = vækker mig og vil ud og spise græs om natten....

Hun har altid elsket ting med fisk, og vil derfor prøve at finde noget foder med fisk som hun kan tåle.... Så hun også gider spise den mængde hun skal smiley

• #11   11. jul 2011 Du kunne få en snak med din dyrlæge om det kunne være en god idè at du prøvede at give hende mavesårsmedicin f.eks Antepsin.

• #12   11. jul 2011 Kaispiloterne.... Har jeg allerede stående smiley

Men hun får det kun sjældent nu.... Hun fik det i ca. 1,5 måned efter operationen... 2 gange dagligt.... Men har forsøgt at trappe hende ud, og vil så gerne finde noget foder som hendes mave kunne tåle uden antepsin, så vi kan nøjes med at give antepsinen en sjældent gang hvis mavsen går i stykker smiley

Hendes mave kan tåle Hills Sensetive Stomach, men hun får så mat pels og fælder vildt (og får skel) har det....
    Ja noget er godt for noget, men ikke for andet....

• #14   11. jul 2011 Specific er med fisk..

• Lotte S
    Lotte S Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
    #15   11. jul 2011 Hejsa,

Min bette ven får Fish4Dogs, det er han glad for og hans pels skinner rigtigt flot.

Producentens egen beskrivelse;
    Unikt foder med højeste indhold af fisk
    100% naturligt
    Ingen tilsætningsstoffer eller farvestoffer
    Ingen konserveringsmidler
    Glutenfri (ingen ris, majs eller kronprodukter)
    Allergi venlig
    Indeholder Omega 3+6

Fish4dogs medvirker til at forebygge og afhjælpe problemer som bl.a
    fældning, allergi, kløe, mat pels, skæl og tør hud.

Jeg har købt mit på foderexpressen.dk

• #16   11. jul 2011 Ziwi peak har en variant med hjort og fisk, der er omkring 12 % fisk i og resten er hjort.

Kommentér på:
Foder med fisk

Annonce