Foder med fisk Foder med fisk
Nu virker det til Silles mave endelig er på vej til at være i orden....
Derfor er jeg ved at finde ud af hvilke noget foder hun så skal prøve efter hun har været på Hills sensive stomach i 2 måneder pga ødelagt mave efter noget smertestillende hun ikke kunne tåle.
Jeg har indset at Orijen bliver det ikke igen.... Det kan hun simpelthen ikke tåle mere....
Men så er jeg lidt lost hvad jeg så skal vælge???
Hun skal helst over på et foder med fisk igen... Hendes pels er blevet så mat og hun fælder som aldrig før af det foder hun er på nu....
Så hvilket et foder er der fisk i, dog ikke så meget som Orijen, da dette er "for stærkt" til hendes mave?
Har overvejet Acana, men vil gerne høre hvad I vil foreslå....
Evt. også hvis I har haft fodret med Orijen Fisk men jeres hund ikke kan kapere at der er kommet mere fisk i det?
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 240 Svar: 9.467
okt 2008
Følger: 30 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.093
For Silles mave siger nemlig allerede fra i løbet af et døgn efter hun har fået noget foder hun ikke kan tåle.... (og nej lægger ikke ud med at give en fuldt foder af det nye... tilblander bare lidt... Det er nok til at hendes mave går i stykker, hvis hun ikke kan tåle det)
Så kunne være man skulle lægge ud med sådan små nogle... Lige en ide der kom til mig
Istedet for jeg bliver ved med at købe 7kgs poser, og hun så ikke kan tåle det
Har stadig en del af Hills sensitive Stomach så kan sagtens eksperimentere med nogle forskellige slags foder over et stykke tid....
Ellers googler jeg senere i aften
Men bare nævn flere mærker jeg evt. skal kigge på
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.510
okt 2008
Men er først begyndt på det for 14 dage siden, da hendes mave brokkede sig over det da jeg første gang forsøgte....
Og tak for alle jeres forslag
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.346
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
okt 2008
Derudover skal jeg ind imellem virkelig kæmpe for at hun gider spise det, fordi foderpiller er meget store... Og spiser hun ikke = også boblende og syede mave = vækker mig og vil ud og spise græs om natten....
Hun har altid elsket ting med fisk, og vil derfor prøve at finde noget foder med fisk som hun kan tåle.... Så hun også gider spise den mængde hun skal
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.805
okt 2008
Men hun får det kun sjældent nu.... Hun fik det i ca. 1,5 måned efter operationen... 2 gange dagligt.... Men har forsøgt at trappe hende ud, og vil så gerne finde noget foder som hendes mave kunne tåle uden antepsin, så vi kan nøjes med at give antepsinen en sjældent gang hvis mavsen går i stykker
Hendes mave kan tåle Hills Sensetive Stomach, men hun får så mat pels og fælder vildt (og får skel) har det....
Ja noget er godt for noget, men ikke for andet....
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
mar 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
Min bette ven får Fish4Dogs, det er han glad for og hans pels skinner rigtigt flot.
Producentens egen beskrivelse;
Unikt foder med højeste indhold af fisk
100% naturligt
Ingen tilsætningsstoffer eller farvestoffer
Ingen konserveringsmidler
Glutenfri (ingen ris, majs eller kronprodukter)
Allergi venlig
Indeholder Omega 3+6
Fish4dogs medvirker til at forebygge og afhjælpe problemer som bl.a
fældning, allergi, kløe, mat pels, skæl og tør hud.
Jeg har købt mit på foderexpressen.dk
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 327
Foder med fisk