{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.826 visninger | Oprettet:

Min hund hænger med hovedet. {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har en dejlig kærlig chihuahua tæve på 1 1/2 år som hænger med hovedet for tiden og vil ikke rigtig lege og snakke med mig, men hun vil gerne lege med min nye hvalp, de kan spæne rundt i lang tid ad gangen og de er meget glade for hinanden.
Jeg lage mærke til hun begyndte at hænge med hovedet kort efter hun havde været ved dyrlægen for at få sin årlig vacine, hun havde i forvejen en mini tæge tæt ved sit ene øje, men jeg ville vente med at fjerne den, til den blev lidt større så jeg kunne få fadt i den. Nogle dage/ 1uge efter var en pludselig væk og jeg tænkte ikke mere over det, men et stykke tid efter begynde hun at miste hår omkring øjet og nogle uger efter begyndte øjet at løbe mere end det plejede.
Jeg er ret forvirret da det ikke er hele tiden hun ser trist ud, som sagt så virker hun normal når hun leger med min anden hund.
Tænker nu om hendes humør og hårtab kan være pågrund af tægen der pludselig forsvangt eller hvad tror i ??
Lige meget hvad så tager jeg til lægen med hende, men kunne være rart at hører hvad i tror...

VH. Anne Sofie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund hænger med hovedet.
Kommentér på:
Min hund hænger med hovedet.

Annonce