Stress eller utryg???? {{forumTopicSubject}}
Diva har de sidste par gange hun er blevet passet ved min veninde, tisset indenfor.......og hun er altså 2 og er normalt renlig.......
Jeg flyttede fra huset i nov., og i den nye (midlertidige) lejlighed tissede hun indenfor 2 gange......den ene gang tror jeg det var fordi hun ikke vidste hvor hun skulle gå henfor at vise mig at hun gerne ville ud.......anden gang aner jeg ikke hvorfor......men hun satte sig i sit bur og tissede......
Så flyttede vi igen i slut dec., til vores permanente lejlighed.......og her har der intet været......hun har ingen uheld haft......
Men..........sidst Diva var ved min veninde tissede hun indenfor 2 eller 3 gange......denne gang har hun tisset indenfor 3 gange........en gang på badeværelset, en gang i min venindes seng og en gang ude i baggangen i "hundekurven" (et tæppe)........denne gang gik hun også og ev helt vildt og ville ud konstant, men når hun så kom ud, så lå hun bare på græsset og ville ikke ind......
Det skal lige siges at min veninde, som har passet hende, er min gamle nabo. Og Diva har nærmest haft 2 hjem (på den gode måde), så hun er vant til at være der.........men siden vi flyttede fra huset, er det gået galt....
Er det pga. stress eller er hun utryg.....eller er det fordi hun savner mig eller.....????
Håber der er nogen der kan hjælpe.........
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Den er lidt mere tricky at give svar på, når man ikke har set hende før og efter Virker hun stresset eller utryg når hun er hos veninden? Eller er hun den samme hund?
Det KAN også være hun har haft "for travlt", til lige at komme ud. Det gjorde min Aifi da hun var mindre, hvis hun legede med nogen Ellers kan hun måske have blærebetændelse eller sådan noget? Tisser hun mere end hun plejer?
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Jeg har også tænkt på om det er fordi hun ikke får det gjort, fordi hun har for travlt......men det plejer bare ikke at være et problem.......
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Hun er kun to år, så det er jo ikke umuligt :o)
Men snak evt. med dr. dyr
Stress eller utryg????