1.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Skider/tisser inde :s Skider/tisser inde :s

Vores Hanhund på 8 mdr, har været renlig siden han var 10 uger .. Han har alle dage været super dygtig til at komme af med det han skal når vi går tur & giver ellers lyd når han skal ud ..

- men de sidste 2 mdr har han kun skidt & tisset inde :s han kan rende rundt ude i haven i flere timer uden at lave noget & laver heller intet på vores gåture, men så snart vi kommer ind i huset går der 2-5 min så skider han & pisser han .. & han gør det hver gang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skider/tisser inde :s
  • #1   6. jul 2011 vi har været til dyrelægen med ham, & han blev undersøgt i hovede & r** :} Dyrelægen kunne kun sige at han er rigtig fin, sund & rask .. Der skulle intet være med ham, men dyrelægen mente det kunne være fordi han kedet sig .. Han har alle dage fået helt vild meget opmærksomhed & får det stadig (han er jo vores lille kæledlække)

Han har aldrig haft dårlige oplevelser i haven eller på gå turene, han elsker det smiley men vil bare ikke skide eller tisse derude :s
    Vi vasker gulvet med sæbe hver gang han tisser & skider ..

- det håber jeg osse, måske er det bare en periode :s ?

• #2   6. jul 2011 Jeg ved ikke hvad han skulle være stresset af, alt er som det plejer bortset fra at min mand har fået arbejde for 4 mdr siden så han er ikke så meget hjemme som han plejer, kunne det være derfor ?

• #3   6. jul 2011 Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig i din situation, men jeg havde problem med min forrige hund, som tissede indenfor hos mine venner, selvom vi havde været ude og gå inden, så gjorde jeg det at da vi kom hjem til en ven, var vi der i 2-5 min. så tog jeg hende med ud igen, så hun kunne få lov til at tisse, og så gik vi ind igen, det hjalp hos mig, måske det er et forsøg værd?

• #4   6. jul 2011 Kan det ikke være lømmelalderen?

Hvis ja så er det renlighedstræning forfra.

• #5   6. jul 2011 Kan det være at han er så optaget af alt det spændende uden for at han glemmer hvad han egentligt skal? Han er jo i tenage alderen og fuld af hormoner.

Tænker lidt at i skal starte helt forfra med renligheds træning.
    Ignorer ham når det gøres indenfor. Ros ham til skyerne når det sker ude.
    Ud når han har leget, spist, sovet osv. Evt blive ud til han har gjort noget før i går ind igen.
    Ingen leg og underholding udenfor kun gå og husk at give ham tid til at snuse.

• #6   6. jul 2011 Hvis der er ammoniak i det sæbe i vasker med (det er der bla. i Ajax) så forstærker I hans adfærd. Prøv med Rodalon istedet for. Det tager alle lugtpartikler.

• #7   6. jul 2011 1000 tak for svar :}
    - vi prøver at begynde renlighedstræning forfra .. håber det vil hjælpe :} han er sku en god hund, han er bare en bølle enang imellem :}

• #8   6. jul 2011 Gør han sig ren ude når i går tur med ham?

• #9   6. jul 2011 Nå , han ikke gør noget på jeres gåture er der højst sandsyneligt fordi har er lidt usikker på og markere sig , eller har for travlt med alle de spændende dufte. Gå meget korte ture med han og vend om og gå samme korte strækning måske ti gange , så han ikke får nye dufte i næsen hele tiden. Gå først ind når han har gjort sig ren.

• #10   6. jul 2011 Lær han evt komando tisse. Sig, dygtig tisse, hver gang han tisser udendørs.Min den yngste var næsten to år før hun tissede på ture, og så satte jeg komando på. nu tisser hun på ture.

Kommentér på:
Skider/tisser inde :s

Annonce