{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Så er solen kommet frem, {{forumTopicSubject}}

Hej hundeejer.

håber i nyder den dejlige varme sol

Hvordan har jeres hunde det i den varme
hvad gør i for de ikke bliver alt for varme og for de noget klodt at spise når det er så varmt.

Hos os for de frugt
Som ligger i fryser som er godt kold de bliver kastet ude over hele græseplane så de kan hygge sig
så har vi sat en vand slange op som sprøjter lidt vand ud som de kan gå ind uder eller hvad de nu har løst til .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er solen kommet frem,
  • #1   27. jun 2011 Jeg nyder ikke solen, efter jeg er blevet forbrændt.

Thomsen nyder at ligge i solen, men går hurtigt ind i skyggen vis det bliver for varmt. Han kan ikke lide vand, andet end at drikke.

• #2   27. jun 2011 Derfor bliver han ikke afkølet på den måde.

• #3   27. jun 2011 Vores gravhund nyder solen, men det er i mængder, som han selv bestemmer, han kan frit gå ind, når han får det for varmt

Vores pekingeser går bare ud og speed-tisser, og så ind igen, han er slet ikke god til sol og varme.

• #4   27. jun 2011 Jeg gør heller ikke noget for at køle dem. Døren til haven er åben så de kan frit gu ind og ud som de vil. Tazz ligger mest på gulvet i stuen, Nanna i døren ud til haven i solen og Goofy steger i solen på havestolen =)

• #5   27. jun 2011 Lady eeeelsker varmen selvom hun dog hurtigt får det varmt pga hun er sort og langpelset.har vand både inde og ude og døren står åben så hun selv kan bestemme hvor hun helst vil være.
    Men behøver vel ikke sige at hun foretrækker at være udendørs smiley

• #6   27. jun 2011 Santos har det også meget varmt, men han ligger alligevel gerne ude i solen engang imellem. Havedøren står åben, så kan han selv vælge hvor han vil være. Han har vand udenfor og indenfor, jeg putter engang imellem en isterning i hans vand, ellers gør jeg ikke meget andet end at lufte ham tidlig morgen og sen aften, når det ikke er så varmt :O)

• #7   27. jun 2011 Min har gravet et kæmpe hul op af husmuren i skyggen . Der ligger han meget når det er varmt. Har opgivet at dække hullet til , han graver det lige så hurtigt igen . Så nu er det hans hjørne. ( Se billed af ham i sit jordhul på min profil ) smiley

• #8   28. jun 2011 Akila er ikke vild med varmen og gåturene er ikke så lange når det rigtig bager, hun bliver helt kogt. Når vi er ude og lege med andre hunde, har jeg selvfølgelig masser af vand med. Og hvis hun kommer hjem og er alt for ophedet (så hun ikke kan falde ned igen og bare går forvirret rundt og puster) så giver jeg hende et bad.

Jeg har havedøren åben hele tiden så hun selv kan gå ud. Så folder jeg paresolen ud så hun altid har skygge og så har hun både vand ude og inde. Nogen gange får hun et frossent råt kødben. Men det er mere for hyggens-skyld.

Kommentér på:
Så er solen kommet frem,

Annonce