{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

flyver ud af døren.... {{forumTopicSubject}}

N uhar vi jo lige set TV2 og var lidt imponeret over at han lærte den der GD at gå på glatte gulve igen. Problemet med den hund, var at den ikke ville ind. Vi har det MODSATTE problem med Eddie og Nanoq. De nærmest flyver ud af døren lige så snart den bliver åbnet. Nogen der har et enkelt godt råd eller to, til hvordan vi kan undgå at ligge vandret når vi skal ud af døren med dem???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flyver ud af døren....
  • #1   7. jun 2006 Vi har siden vi fik den lille bitte Battie, trænet ham i at blive og vente på at der bliver sagt værsgod..Da han var hvalp, fastholdt vi ham meget blidt og sagde sit...Godbid, åbnede døren og godbid og så værsgo...Wuusssjjjjjj, også godbid igen..*GG* En GD kan købes til næsten alt.. Ligeledes venter han med at gå ind når vi andre skal und, han skal lige have tørret poter og de små skal ind først. Vi kan ikke have en kæmpehund mosende ind, når der kommer så mange børn i huset..Haan venter pænt, værsgod kommer halvt ind og får tørret poter, næste sæt poter og værsgo gå! Jeg synes ikke det har været så vanskeligt lige med vores hund, men vi startede også allerede første dag vi fik ham...Når der kommer gæster skal han sidde ned og vente til de lige får skoen af, ellers så vælter han sgi mormor..

• #2   8. jun 2006 Det er altid lederen der går ud af døren først, så må hunden vente... Babett røg også ud af døren, indtil jeg fik sat en stopper for det,,, ganske enkelt døren op i hovede på hunden... så var det på plads...

Hvorfor bruge flere timer til at prøve at lære hunden noget som man så evt opgiver... man kan ligeså godt gøre det kort og godt for start af....

• #3   8. jun 2006 var også dybt imponeret over han fik den til det................må sige han er dygtig......................men uhaaaaaaaa jeg havde sørme ondt at det stakkels kræ da den stod..............tydelig bange og savlende inde på gulvet................................VED det ik nytter at være pylret.................meeeeeeeeeeen uha mit hjerte gjorde ondt for den hund...........................VED det var til dens eget bedste..............for at overvinde dens fobi....................men aaaaaaaltzå.............*GG*

Kommentér på:
flyver ud af døren....

Annonce