{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Pludselig knap så renlig? :s {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg har fået et irriterende problem..
Jeg har den skønneste bulldog unghund på ca 9 måneder.

Han har været super dygtig til ikke at tisse indenfor. Selvfølgelig har der været lsmå "tisse-upsere", men det er jo hvad det er..

Men nu til mit problem: William er begyndt at tisse indenfor OG lave stort!!
Han er begyndt og "gøre" indenfor her efter mine forældre har passet ham i en uge, da vi var i spanien

Eksempel: Her til morgen(ca kl 9.00), inden jeg tog på arbejde lukkede jeg hundene ud i haven, hvor de fik deres morgenmad. Her kl 11.30 blev de så lukket ind, og William går lige direkte ind og tisser på gulvet!

Vi har prøver at skælde ud, ignorere, lukke ud i flere timer, gå-turer, rose når han "laver" udenfor, men intet ser ud til at hjælpe smiley

Jeg ved selvfølgelig godt jeg ikke kan forvente at han er 100% stueren når han ikke er ældre, men alligevel.. Det er pludselig bare blevet slemt! Hvad gør jeg? smiley
Håber VIRKELIG i kan hjælpe..

Knus Vickie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig knap så renlig? :s
  • #1   11. jun 2011 prøv og gå en tur med ham istedet for at lukke ham ud i haven, og ikke skæld ud når han laver, han kan bliver bange for at gøre det foran dig så ( også uden for)

• #2   11. jun 2011 Jo du kan godt forvente at en hund er renlig når den er over 6mdr:) Hvis de kommer ud som de skal. Kan det være at dine forældre ikke rigtig har været ude med ham, så det er blevet lidt en dårlig vane t gøre det inde??

• #4   11. jun 2011 Brit B: det der med at skælde ud vil jeg så ikke give dig ret i:) Vores den lille siger vi føj til og bære hende ud, og hun er blevet MEGET bedre i at gøre det udenfor:) Og hun gemmer sig ikke. Vi siger så oz kun føj nu hun er ved at sætte sig eller er i gang med det:) Men her har det altså hjulpet:)

• #5   11. jun 2011 Min den ældste vil også meget nødigt besørge i haven, måske skal han bare ud at gå noget mere

• #6   11. jun 2011 Som jeg også har skrevet, så går vi også ture med ham.
    Men uanset om det er ude på tur eller i haven, så tisser han, og det er jo fint.. men alligevel så kan han finde på at tisse indenfor smiley

• #8   11. jun 2011 jeg tænker lidt at det er en opmærksomheds ting?
    Vores gamle beagle gjorde det når han var alene hjemme.. han manglede simpelthen opmærksomhed

• #9   11. jun 2011 Brit B: Det er fint at der er en masse adfærdsbehandelere der siger det men på VORES hjælper det:) Tror ikke man bare kan sige at sådan er det for alle hunde:) Min hun regere posetivt på det:)

• #12   11. jun 2011 Tak for tipsne (:
    Opmærksomhed får han skam nok af.. Det er kun når vi er på arbejde hundene er overladt til dem selv.. Ellers bliver han leget med, kommer med ud og køre, osv (: Så det er ikke der det går galt

• #14   11. jun 2011 Vickie: En EB er nok den dårligste hund at skælde ud på overhovedet, du mister hans tillid og hans lyst til at samarbejde fuldstændigt.
    Hvis det er begyndt efter han har været passet er det måske stress? Især mine hanhunde har altid været meget knyttede til mig, de har aldrig syntes om at blive passet.
    Start forfra med renlighedstræning og skæld ikke ud.

Kommentér på:
Pludselig knap så renlig? :s

Annonce