{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Hvalp tisser omkring mig? {{forumTopicSubject}}

Hej Hgér.:)

Jeg har et spørgsmål som jeg længe ville have haft svar på.:)
Min bedstemor har fået den sødeste Iresk Setter, hun er snart et halv år, og nu kommer vi til spørgsmålet.
Ofte når jeg er på besøg træder jeg i dens tis, den skal altid tisse lige i nærheden af der jeg er. Den anden dag var den lige imellem mine tæer, havde heldigvis sko på.:) Dette har foregået siden den var hvalp.. Det skal lige siges at den ikke gør den ved andre, selvom den lige har været ude og tisse kan den stadig gå ind ved siden af mig og ligge en pyt mere.

Håber i kan hjælpe, for det undre mig meget den er kun overfor mig den udføre den reaktion.:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp tisser omkring mig?
  • #1   8. jun 2011 Nogle hvalpe er glædestisser. Nogle gør det kun når ejer kommer hjem, andre over for alle der kommer. Denne hjalp har kastet sig kærlighed på dig, og bliver overglad. og kan ikke holde på vandet.
    Hvalpen vokser fra det når den bliver ældre.
    Lad hunden møde dig udendørs, mens det står på.

• #2   8. jun 2011 Ja, jeg er enig med overstående ..

Min kæreste er minkavler, og tit er jeg med ude på den gård hans chef bor på, han har to dansk svensk gårdhunde, og den yngste af dem tisser hver gang jeg kommer, fordi den slet ikke kan styre sin glæde ..

• #3   8. jun 2011 Tak for svarende, det var også min første indskydelse men der kan gå flere timer inden det sker.;/ Jeg har aldrig skældt den ud værken når den har sine uheld eller på andre tidspunkt da jeg ikke mener det hjælper.:)

• #5   8. jun 2011 Ulla M: Heeh kan godt fornemme lidi ironu.:) Jeg syntes selv det er forkert at hun købte en jagthund jeg mente hund skulle have en af de mindre racer fx en gravhund.

• #7   8. jun 2011 Ulla M: Nej hun går ikke på jagt, men hun går til lidt træning og vi ligge nogle spor.:)

• #9   8. jun 2011 Ulla M: Det er sørme ikke fordi den ikk bliver brugt, min bedstemor er en person som holder sig selv igang med gymnastik og stavgang flere gange om ugen og derfor for hunden også meget motion. Der udover træner vi her hjemme hvor der kommer ca 8 andre hvor vi går en masse lydighed og spor, og onsdag aften er hun i skoven og gå tur.:)

Jeg ved selvfølgelig godt at en jagthund skal have utrolig meget motion. Men som jeg skriver er det KUN i nærheden af mig, ellers er den renlig. Ved ikke om man kan kalde det for understimulering.:/

• #12   8. jun 2011 Ulla M: Hun er i 70erne.
    Ja den teori havde jeg også men jeg kan gå der i flere timer og når jeg kommer tisser den ikke, men lige pludselig ligeefter den har været ude sætter den sig imellem mine ben og tisser.:/ Syntes den er en utrolig mærkelig reaktion

• #14   8. jun 2011 Sure tæer dufter skønt for en lille hund 8-) Nej undskyld kun for sjov.
    Jeg ved ikke hvorfor den gør det, men jeg gætter som andre på at den er specielt glad for dig. Måske vil den mægtigt gerne "mærke" dig men ved den tros alt ikke må tisse PÅ dig så den gør det tæt på?

Hvalpe gør somme tider underlige ting. Min for eksempel er helt renlig, også om natten, men står køkkendøren åben efter sengetid kan jeg være sten sikke på der ligger en sø på gulvet i løbet af få timer.

Han gør det kun om natten og kun i køkkenet. Det foregår over hele gulvet på skift så det er altså ikke en lugt rest der lokker. Underligt og det kan jeg heller ikke forklare. Kun håbe på det går over med alderen. Tror du bare skal gøre det samme.

• #15   8. jun 2011 Ulla M: Ja helt bestemt, jeg kan virkelig ikk regne ud hvorfor den gør det.:)

Kommentér på:
Hvalp tisser omkring mig?

Annonce