Pasning - 2 Uger! {{forumTopicSubject}}
ved godt det måske er et lidt mærkeligt spørgsmål.
Men har tænkt meget på det de sidste dag..
Om 1år tid har svigerforældrene inviteret "børnene" ink. mig med på ferie i 2 uger (udlandet) for at fejer deres sølv bryllup.
og vi har allered aftalt at Kia skal passe af kærestens bedsteforældre, og Kia elsker især hans bedstefar, og kender omgivelserne derude..
Men mit spørgsmål er så man siger jo det ikke er godt psykisk for en hund at flyttet til et nyt hjem..men dette bliver jo et slags nyt hjem for hende, godt nok kun i 2 uger men synes også det er lang tid.. tror i hun vil ændre sig på nogen måde ved at nærmest at flytte frem og tilbage.. For så vil jeg ikke tag med på den ferie...
kan godt være det mig der bekymrer mig for meget..
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 161
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 205
De passer hende, når vi skal til fødselsdage og ting hvor vi er væk det meste af dagen og at jeg ved hun ikke kan holde sig til vi kommer hjem igen.
men tak for svaret..
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Et hos Fru Nielsen og et hos mig
Det kan han sagtens finde ud og han er lige tryg hvert sted
Han bruger begge hjem dagligt som det passer ham og planerne for dagen
Så tag du roligt afsted , specielt når man tænker på at han skal være et sted som han kender så godt
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Det er da blot godt at få hunden passet i vante omgivelser med mennesker den kende og holder af.
Det eneste der er i den forbindelse er at tjekke om din forsikring dækker hvis din hund forvolder skade i deres hjem eller andet samt aftale med dem hvad de skal gøre hvis hunden bliver akut syg søndag aften så alt er klarlagt og I er forsikret ; )
Go' fornøjelse til den tid *S*
Pasning - 2 Uger!