{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Pasning - 2 Uger! {{forumTopicSubject}}

ved godt det måske er et lidt mærkeligt spørgsmål.

Men har tænkt meget på det de sidste dag..
Om 1år tid har svigerforældrene inviteret "børnene" ink. mig med på ferie i 2 uger (udlandet) for at fejer deres sølv bryllup.

og vi har allered aftalt at Kia skal passe af kærestens bedsteforældre, og Kia elsker især hans bedstefar, og kender omgivelserne derude..

Men mit spørgsmål er så man siger jo det ikke er godt psykisk for en hund at flyttet til et nyt hjem..men dette bliver jo et slags nyt hjem for hende, godt nok kun i 2 uger men synes også det er lang tid.. tror i hun vil ændre sig på nogen måde ved at nærmest at flytte frem og tilbage.. For så vil jeg ikke tag med på den ferie...

kan godt være det mig der bekymrer mig for meget..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning - 2 Uger!
  • #1   4. jun 2011 Overhovedet ikke. Hunden kender jo de mennesker og har vel været i hjemmet før. Vil du hjælpe din hund så lad dem passe den en weekend før afrejse. God tur.

• #2   4. jun 2011 Lige nu passer jeg min søsters hund, er i en uge den her gang. Men har også passet ham længere tid. Han er ved migt hvert år når de tager på ferie, og har aldrig oplevet problemer med det. Det er nu 8 år.

• #3   4. jun 2011 Ja hun kender dem godt og omgivelserne derud...

De passer hende, når vi skal til fødselsdage og ting hvor vi er væk det meste af dagen og at jeg ved hun ikke kan holde sig til vi kommer hjem igen.

men tak for svaret.. smiley

• #4   4. jun 2011 Og min lille Bertil har 2 hjem

Et hos Fru Nielsen og et hos mig

Det kan han sagtens finde ud og han er lige tryg hvert sted

Han bruger begge hjem dagligt som det passer ham og planerne for dagen

Så tag du roligt afsted , specielt når man tænker på at han skal være et sted som han kender så godt

• #6   4. jun 2011 Hunde kan også have brug for ferie, jeg passede en hund gennem et par år 1 måned om sommeren, en uge om vinteren og en uge i efterårsferien. Der var overhovedet ingen problemer. Den betragtede mit som sit andet hjem. Dem der havde den havde 4 børn og sagde når hunden havde været hos mig var den yderst rolig de 14 dage, derefter blev den damphund igen

• #7   4. jun 2011 Hej Kate,

Det er da blot godt at få hunden passet i vante omgivelser med mennesker den kende og holder af.

Det eneste der er i den forbindelse er at tjekke om din forsikring dækker hvis din hund forvolder skade i deres hjem eller andet samt aftale med dem hvad de skal gøre hvis hunden bliver akut syg søndag aften så alt er klarlagt og I er forsikret ; )

Go' fornøjelse til den tid *S*

Kommentér på:
Pasning - 2 Uger!

Annonce