Tisser indendøre {{forumTopicSubject}}
Hej
Min hanhund på knap 3 år, strinter indendøre.
Det skal lige siges at han KUN gør dette når ingen er hjemme. - Derfor kan jeg ikke tage han på fersk gerning.
Når jeg kommer hjem, lægger han sig underdanig, hvis han har strintet - så han indikerer at han ved det ikke er okay, men han bliver ved.
I december blev han kastreret, da jeg håbede det ville hjælpe (Han er også dominerende over andre hanhunde) - Men ja, jeg har stadig problemet. Det er virkelig ikke sjovt, hvis man har ham med på besøg andre steder.
Jeg har prøvet at lukke ham i mindre rum når han er alene, men han finder stadig steder at strinte. - Også selvom jeg kun lige er nede og handle et lille kvarter.
Kan i give mig nogle råd, for jeg er ved at køre lidt træt i det.
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.206
nov 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 124
jun 2005
Det var mere for at finde ud af om din egen reaktion faktisk var skyld i at hunden tissede inde (angsten for ejers reaktion når denne kommer hjem)..
Hvad gør du rent med?
nov 2006
-Synes næsten jeg har været omkring det hele, men han bliver desværre ved!
jun 2005
Er det kun i bestemte rum kunne i lukke af for de rum... Ellers er det eneste vel at ligge på lur udenfor vinduerne og tage hunden i agten?
Ja, jeg ved altså ikke hvordan man lige får indlært "tis er forbudt" når man ikke er der =/
nov 2006
- Han er normalvis lukket ude i køkkenet når vi ikke er hjemme, men han strinter stadig.
Jeg har tænkt på at ligge på lur - det er godtnok lidt svært i en lejlighed, men der er nok ikke andet for.
nov 2006
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 145
et han kan sove i når du er ude og handle m.m?
tisebukser er også et alternativ
Tisser indendøre