Er hun for meget med til træning ? {{forumTopicSubject}}
Både min mand og jeg er aktive trænere i DcH, så vi står tit med vores 18 måneder gamle datter og kigger på hundetræning ( den af os som ikke har hold på tidspunktet )
Igår stod vi så og kiggede på at en pige trænede indkald med sin lille hvalp ( den gik og snusede rundt i " kravlegården")
Da hvalpen kigger op og sætter i løb hen til hundeføreren siger min datter " Dygtig" på det helt perfekte tidspunkt.
Jeg var ret flad af grin, men også lidt imponeret.. Hun skal nok nå langt inden for hundesport ( jeg er HELT sikker på det ikke bare var en tilfældighed... eller nowed )
Man kan ikke præge et barn for meget i forhold til hundetræning... Kan man vel ??.. Eller... ?
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.825
Vores søn er snart 7 mdr., og han er også allerede med til træning og hundeleg (altså når han er vågen, i den alder sover de jo stadig meget). Det er det almindeligste i hele verden at hunde siger vov og andre sjove lyde - han reagerer slet ikke. Men hvis der fx kommer en anden høj lyd, så kan han blive forskrækket
Så vi satser også et godt talent inden for hundeverdenen.
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.776
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Når jeg går derned med barnevogn / klapvogn begynder hun at hoppe op og ned og sige vov-vov :o)
Hun hygger sig virkelig dernede og har et helt afslappet forhold til hunde.. Både store og små.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 185
Herhjemme er det min datter på 4 der er bedst til Benjii, frem for de to ældre, på hhv 9 og 11 år, der taler alt for forsigtigt til ham
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
Er hun for meget med til træning ?