{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den perfekte blanding
  • #1   11. maj 2011 Border Collie / Cocker spaniel

• #2   11. maj 2011 Skal ikke have en blanding..

• #4   11. maj 2011 Flatcoated retriever / schæfer - som vi har nu smiley

Eller en med collie eller border collie.

• #6   11. maj 2011 Skal ikke have en blanding igen, men den perfekte må være hende jeg har nu cavalier/saluki mix med lidt andet i smiley

• #7   11. maj 2011 Jeg tænker at hvis man skal lave blandinger så skal man blande nogle hund der minder om hinanden, f,eks. to hyrdehunde eller to spanieler. Jeg har oplevet blandingshunde, hvor racerne der er i kan skabe konflikter i hunden, fordi de forskellige racer har forskellige handlemønstre f.eks. i mødet med fremmede, hvor en reserveret race trækker sig og en udadvendt race er imødekommende og opsøger kantakt, der kan blive konflikt i hunden da den ikke kan finde ud af hvad den skal.

• #8   11. maj 2011 DSG/Boxer smiley sikke et syn!
    Ej har en DSG nu og den næste blir' så en boxer smiley

• #9   11. maj 2011 Labrador/kleiner münsterländer.

de passer super godt sammen..

• #10   11. maj 2011 synes nu der findes fantastisk mange dejlige blandinger. Jeg er hverken tilhænger eller modstander af blandinger. Men jeg er 200% tilhænger af seriøs avl uanset!

Hvilken blanding som tiltaer mig mest er svært at sige der er så mange dejlige blandinger og racer

• #11   11. maj 2011 Jeg er ikke interesseret i at have en blanding..

jeg ved heller ikke hvilke hunde jeg skulle blande men:

En grand danios sind bare i mellem størrelse.

En Sankt berners sind og hjerne, men i mindre størrelse og mindre pels.

En engelsk bullteriers styrke bare i en anden krop

En Shiba bare i en smule større krop, men stadig det smukke udseende og sind.

• #12   11. maj 2011 *fnis* jeg ville blande en samejode, en chow chow og øhm.. en keeshond! ... øøh VENT smiley Sådan nogle har jeg jo i forvejen smiley

• #13   11. maj 2011 Skal ikke have en blanding igen, overlever med bullterrier smiley

Ved ikke hvilke blanding vis jeg var tvunget. Hmm... Måske en søløve og en sommerfugl :o)

• #14   11. maj 2011 jeg har messi og han er for mig den perfekte blaning

• #15   11. maj 2011 Skal heller ikke have en blanding igen. Jeg har jo også Chilli, folk spørger altid hvad hun er blandet af smiley Så det er blanding nok for mig

• #16   11. maj 2011 Vil ikke købe en blanding, den eneste blanding vi får i vores liv er Blis, som vi er rigtige glade for (Fik hende af mine forældre), ja der findes mange søde - flotte, men man ikke kan være sikker på hvordan den bliver i sind osv. så der vil jeg ikke lægge mine penge ;o) Vi er faldet pladask for Shih Tzu og har købt Tobi som er med DKK, køber vi en tæve en dag bliver hun også med DKK.
    Jeg kan godt lide hvad Krumme skriver, især når det gælder en større hund finder jeg det Meget vigtigt man kan regne med den er som race beskrivelsen.

• #17   11. maj 2011 En PekingTerrier er den perfekte blanding. Kan ikke sige det er de 2 racer der gør det, for har mødt mange blandinger af samme racer og de bliver aldrig til en ægte PekingTerrier, som Lilly er - hverken af udseende eller sind. Hun er unik smiley

Så heller ikke flere blandinger til mig. Jeg vil ikke stå i samme situation igen, hvor jeg er total forelsket i en "race" der ikke eksistere og jeg aldrig kan få igen smiley

Ved at der findes 1000 vis af hunde der ligner og er ligesom Silas. Har mødt flere af dem smiley

• #18   11. maj 2011 en blanding af en broholmer og rotweiler er min
    Næste hund

• #19   11. maj 2011 Ved ikke lige hvad for en blanding jeg ville lave, men kunne jeg helt selv bestemme hvordan udfaldet af en blanding ville blive skulle det klart være en sibirian hyskey bl. med border. Den skulle have udseenet fra hyskyen og sindet fra borderen :o)

• #20   11. maj 2011 Skal aldrig have en blanding!
    Og kan faktisk ikke engang sige hvilke racer det skulle være hvis det var..

Skal ha rottweiler så længe jeg kan (så længe loven tillader det) og hvad der end kommer derefter blir også en DKK hund smiley

• #21   11. maj 2011 Kommentar til flere beskeder ovenfor:

Man må aldrig nogensinde blande en spidshund med en hyrdehund. Det ses gang på gang at fx husky/border eller samojed/border-blandingerne brænder sammen oven i hovedet. Dette viser sig fx med pludselige agressive udfald, bid osv.

Det er nemlig lige præcis noget med at hyrdehundens gener sammen med spidshundens gener giver en livsfarlig cocktail.

• #22   11. maj 2011 Nicolai, jeg går slet ikke ind for blandinger og ville aldrig have en sådan blanding, der er jo aldrig nogen der bestemmer hvordan udfaldet af en blanding bliver.
    Jeg skriver det udelukkende fordi jeg syntes at spidshundene er de smukkeste hunde overhovedet, men sindet passer slet ikke til mig, så derfor skal jeg aldrig have en.

• #23   11. maj 2011 Malinois / korthåret hollandsk hyrdehund .... hvis jeg <i>skulle</i> ha en blanding smiley

• #25   11. maj 2011 LOOOL en bergamasco og en Chinese crested..

En hårløs med deadlooks så kan det ikke være bedre hahah smiley

Ej har ikke noget seriøst bud..

• #26   11. maj 2011 Jeg så egentlig en blanding af en bull terrier og amstaff, som var gudesmuk - men sikke en cocktail..

• #27   11. maj 2011 Ja se det var et godt navn.... måske man skulle overveje det... HAHA bare det problem min tæve er steriliceret og min han er kasteret..

• #28   11. maj 2011 loool det tror jeg også smiley

• #30   11. maj 2011 Har den perfekte blanding .. Nemlig Schæfer/ Border collie smiley

• #31   11. maj 2011 Ja nu har vi en blanding af lab , schæfer og hønsehund .. Vi hár nok været rigtig heldige .. så nok ikke lige det sats jeg vil gøre igen .. men heldige er vi . Aldrig aggrasiv , helt vildt hurtig , meget energi , utrolig opmærksom , elsker os over alt . Men er faktisk ret overbevist om , hvis vi skal have anden hund med tiden , bliver det en ren race .. da jeg bruger energi på , at prøve at tyde , hvorfor hun er som hun er , er det lab , schæferen eller hønsen , der skinder igemmen .. Men hun er en flot hund .
    måske en GD / LAB

• #32   11. maj 2011 så engang den sødeste blanding af noget jeg ville skyde til en fra hund på steorider tror måske det var en gravhund og en sbt

• #33   11. maj 2011 hvis jeg skulle vælge en blanding skulle det være af lign hunde.

blanding af hyrder eller spidsracer nogenlunde samme sind..

• #34   12. maj 2011 dsg med lab har mødt nogle stykker af den blandning, større en dsg men med kroppen efter dsg de fleste var sorte med lidt hvidt på brystet og poterne, de elskede vand, og var ikke vildt hyper, men ville være gode som agillity hunde måske.

men tror aldrig jeg får sådan en blanding, er mest til store hunde.

• #36   12. maj 2011 Har helt glemt selv at svare...

Min, eller vores er det jo, er en blanding af dobermann og labrador - og synes selv hun er ret fantastisk smiley
    Min tidligere hund var samme blanding, og de minder faktisk temmelig meget om hinanden, hvilket måske er et tilfælde ???

Det er 100% med vilje vi valgte en blanding kontra en renracet hund.
    1. kunne vi ikke blive enige om hvilken race vi skulle have, kæresten er lidt besværlig. og 2. en blanding giver ikke mulighed for at træne rigtigt i PH, hvilket ville blive en tidsrøver uden lige. Det må vente til næste hund, når børnene er blevet størrere og jeg har tiden til det smiley

Det bliver så spændende om vi kan blive enige om race på det tidspunkt..... Tror dog han bliver lidt nemmere at "overtale"

Kommentér på:
Den perfekte blanding

Annonce