{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Rikke p
Rikke p
Tilmeldt:
10. apr 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

søger hjælp (spiser ting) {{forumTopicSubject}}

Vore hund på 7 md er begyndt og tykke i ting han har aldrig gjort det før og ingen ting omkring ham er ændret. det staret her for 3 dage siden hvor vi kom hjem til en smadret lænestol og nu idag haved han taget skamlen til.

Hvorfor gør han dog det ?

det er en han hund på 7 md.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger hjælp (spiser ting)
  • #1   4. maj 2011 Går ud fra at han har skiftet tænder? smiley

  • #2   4. maj 2011 Er han ikke i "lømmelalderen".. tror du ?

  • #3   4. maj 2011 Velkommen til en tid i helvede med en teenagehund. *g*

  • #4   4. maj 2011 Ja, velkommen... Det "sagde" Sofus også dén dag jeg kom hjem til frokost, hvor baggang og køkken lignede noget hvor der var sprunget en bombe.
    Helt seriøst troede jeg der havde været indbrud, men nej - det var da "bare" vapsen der havde været igang...
    Kigger ind ad døren og blandt vaskepulver, glasskår!!!, myregift !!!, væltet vandskål, ødelagt kaffemaskine og lampe, og meget andet - ja, der lyder der en bip bip jeg ikke umiddelbart kan lokalisere. Det viser sig så da jeg kommer ind i køkkenet, at det er fryseren der står åben og han har ædt 2 pakker frossen hakket oksekød og den 3. ligger i hans kasse... Salt, peber, krydderier, kaffe, papir, knive(skarpe) og diverse ligger spredt ud over hele gulvet... Hold da kæft, hvor bliver man vred/bange/ked af det/gal/frustreret... og hvad gør man efterfølgende ???
    Har ALDRIG troet at en hvalp på ca. ½ år kunne udrette det...


  • #5   4. maj 2011 Hvad gør man efterfølgende?
    Det kan jeg nemt og hurtigt svare på. Intet, man gør absolut intet. Man fryder sig over den kommende fase i hundens liv med sellektiv hørelse og andre totale afvigelser fra den rare hund man normalt kender. Man starter forfra med alene hjemme træningen og forlanger intet af hunden i denne fase.


  • #6   4. maj 2011 Hvor lang tid varer lømmelalderen?

  • Rikke p
    Rikke p Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #7   5. maj 2011 mange tak for jeres svar. synes bare det er sent han kommer i den aldre. men har prøvet med nogen ben med leverpostej og idag var der ingenting. håber det hjælper igen smiley

  • #8   6. maj 2011 Sent?? Nej på ingen måde, det er meget normalt at de rammer den alder lige præcis som 7 måneders. Det kan vare i et år, eller en måned. Umuligt at spå om.

Kommentér på:
søger hjælp (spiser ting)

Annonce