604 visninger
|
Oprettet:
søger hjælp (spiser ting) {{forumTopicSubject}}
Vore hund på 7 md er begyndt og tykke i ting han har aldrig gjort det før og ingen ting omkring ham er ændret. det staret her for 3 dage siden hvor vi kom hjem til en smadret lænestol og nu idag haved han taget skamlen til.
Hvorfor gør han dog det ?
det er en han hund på 7 md.
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 56
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 68
Helt seriøst troede jeg der havde været indbrud, men nej - det var da "bare" vapsen der havde været igang...
Kigger ind ad døren og blandt vaskepulver, glasskår!!!, myregift !!!, væltet vandskål, ødelagt kaffemaskine og lampe, og meget andet - ja, der lyder der en bip bip jeg ikke umiddelbart kan lokalisere. Det viser sig så da jeg kommer ind i køkkenet, at det er fryseren der står åben og han har ædt 2 pakker frossen hakket oksekød og den 3. ligger i hans kasse... Salt, peber, krydderier, kaffe, papir, knive(skarpe) og diverse ligger spredt ud over hele gulvet... Hold da kæft, hvor bliver man vred/bange/ked af det/gal/frustreret... og hvad gør man efterfølgende ???
Har ALDRIG troet at en hvalp på ca. ½ år kunne udrette det...
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
Det kan jeg nemt og hurtigt svare på. Intet, man gør absolut intet. Man fryder sig over den kommende fase i hundens liv med sellektiv hørelse og andre totale afvigelser fra den rare hund man normalt kender. Man starter forfra med alene hjemme træningen og forlanger intet af hunden i denne fase.
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 473
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 7
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
søger hjælp (spiser ting)