{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

Bestyrelsen i DRU {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået af vide fra en pålidelig kilde at der svirrer rygter rundt om at John N ikke ville stille op til formand alligevel, fordi hans kone var imod det, dette er LØGN!

Endvidere har de samme person sagt til flere medlemmer at John N & Helle Ø at de kun vil ind i bestyrelsen for at lukke foreningen, dette er igen LØGN!!

De vil gøre at for at gøre vores forening bedre, så som at få arrangeret opdrætter uddannelse, fordrag om genetik osv!

Der er desuden FEJL på de stemmesedler der er blevet sendt ud til medlemmerne, da John N, ikke er skrevet på til at stille op til bestyrelsen.

Der kommer nye sedler ud snarest, dette er der dokumentation på!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestyrelsen i DRU
  • #1   2. maj 2011 hvornår er det at det bliver endeligt afgjort hvem der kommer til at sidde i bestyrelsen?

  • #2   2. maj 2011 Der er GF igen her d. 14 maj i Herlufmagle Hallen kl. 14, kom i god tid!!!

  • #3   2. maj 2011 er desværre ikke medlem:( ellers havde jeg været der.

    men håber i andre får et rigtig godt møde:)


  • #4   2. maj 2011 Meget smiley

  • #5   2. maj 2011 Hmm, jamen dvs at de sedler vi har fået som vi skal afkrydse på og sende ind, Ikke skal indsendes alligevel eller hvordan??

  • #6   2. maj 2011 John N er formand for jyllandsafdelingen og pt. den eneste af de opstillede kandidater der kan "magte" opgaven som formand for DRU (efter min mening) smiley

  • #7   2. maj 2011 Charlotte: Han har forøvrigt pekingeser smiley

  • #8   2. maj 2011 Okay, blev bare lidt forvirret, for på min stemmeseddel, står John som kandidat til formands posten??

  • #9   2. maj 2011 Det skal han også, men han mangler under dem som opstiller til bestyrelsen!

  • #10   2. maj 2011 Ah, på den måde... Jamen så afventer jeg nyt brev smiley Mange tak og god aften

  • #11   2. maj 2011 Tak Charlotte det håber vi også smiley Jeg brænder virkelig for at den klub skal blive noget vi som opdrættere kan være stolte af!!

  • #12   3. maj 2011 Det er på tide at der kommer nye boller på suppen, når man kan sende stemmesedler ud, og der mangler navne Hmm måske man prøver at udlukke nogen, det ser ikke for godt ud for den nuværende bestyrelse.
    Så tænk over det når i skal stemme !!!!!!


  • #13   3. maj 2011 Jeg vil så sige at det med stemmesedlerne har ligget hos deres advokat, så det er der fejlen ligger.

  • #14   5. maj 2011 Hold da op med alle plader i skal bare stemme med hoved og tænke på at dem som kommer til at blive formand kan bruge en compjuter og har mege tid at bruge som formand og det gæller også dem som kommer ind i bestyrelsen for der er mange møder og de bliver holdt i klubhuset som ligger i Næstved så der er mange timer på landevejene hvcis men bor over på den anden siden af storebælt.
    Og spisial klubberne ligger også på sjællend og der skal jo også formanden være til de møder som de holder samt at aldt matrialerne til udstillingerne er i klubhuset og det sotere også under formanden som skal sørefor at det er i orden og han skel også hente den post som kommer ind af døren i klubhuset så tænk lige på det når i skal stemme.


  • #15   5. maj 2011 Agnete J: Det var dog et sagligt agument!!! Hold da op..... dvs. for at være formand for DRU skal man:

    1 Bo i Næstved.
    2. være mellen 65 og skinddød
    3. Være ferm ved en computer

    (Jeg tror ikke du finder sådan en kandidat!!!)

    Hvis du vil bruge et par minutter på at læse vedtægterne så vil du kunne se at der står at DRU er en landsdækkende forening!! Ergo skal man ikke lave monopol på at klubhuset ligger i Næstved når den eneste rigtige formand bor i Jylland...... Vi skal som medlemmer ikke tænke geografisk i disse tider!! Vi skal tænke på hvem der vil medlemmerne og RACEHUNDENE det bedste........

    Der står i vores vedtægter at DRU vil arbejde for udbredelse af SUNDE og RACETYPISKE hunde.......

    Formanden for DRU skal altså heller ikke deltage på alle special klubbernes møder!! Hvor har du dog den information fra?? Hvis han skulle det hvad skulle vi så med special klubberne??


  • #16   5. maj 2011 Ja men så kan vi da ligeså godt lave en pensionist klub og samarbejde med ældresagen!!! Amen helt ærligt..........

  • #17   5. maj 2011 Ældresagen laver forøvrigt vist også kurser i EDB...... SUPER ide´ :o)

  • #18   5. maj 2011 Det er da godt at man han få jer op i det røde fælt men jeg syndes stadig at man ikke skal anmode folk til at stemme på en bestemt serson her over for det er op til folk selv at bestemme og for øvrig so er det til alle som kan læse det og det er et intert problem under dru så hold det inde for klubberne det er det i har jeres hjemmesider til at reklamere for dem i stemmer på

  • #19   5. maj 2011 Der er da ikke nogen der skriver hvem man skal stemme på!! Men folk som ikke kender de opstillede kandidater har jo ikke en chance for at stemme når de ikke bliver oplyst om hvad de forskellig står for!! Der burde jo have været opstillinger med stemmesedlerne ud, så alle kan se hvorfor netop de kandidater er opstillet...... vi er jo alle opstillet af andre medlemmer og de medlemmer må jo have gjort sig nogle overvejelser omkring hvad netop de opstillede personer vil arbejde for i en hovedbestyrelse!!

    Hedam: Ja det var en skam at der var fejl i stemmesedlerne, men det vidner jo om det kaos der er omkring hele situationen lige nu!!


  • #20   5. maj 2011 Ja og hvem laver den ???????????

  • #21   5. maj 2011 Agnete J: Det har frk. KC jo skrevet......

  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #22   5. maj 2011 Jer er pisse træt af folk kommer med usaglige udtagelser og poster dem herinde og det med at John ikke stillede op er det værste fis men her har vi igen med en person som prøver at skabe lidt splid og her vil jeg på det varmeste anbefale Agnete J om at ringe til John, for at få den bekræftelse på om han stiller op til både formands posten og bestyrelsen, det ville da være meget nemmer at gå den vej rundt, da der er nogen folk der kun får det halve af vide og bygger selv mere på og så er der dem der bare laver en lille historie for at hænge folk ud og her syntes jeg personligt at det ville være nemmer at ringe til personen og fortælle at han/hun er en nar da personen kan forsvare sig selv og dem der ikke tør gør det har jeg intet til overes for.
    Ham med gummistøvlerne.


  • #23   5. maj 2011 Jeg har fået den nye stemmeseddel og vil derfor høre jer der er i Dru.. Hvem er bedst til: Formandsposten og til bestyrelsen.. Vil gerne høre jeres begrundelse, da den eneste jeg kender på listen er John..

    Så håber lidt i kan oplyse mig så jeg kan stemme smiley


  • #24   5. maj 2011 Det er da godt at man ikke er med i den børnehave og skal have hjælp til at stemme til en bestyrelse

  • #25   5. maj 2011 Agnete J - Du er da total lam at høre på, hvor gammel er du lige...... Fjols..

    At man spørger ind til hvem der er de bedste kandidater er sq da ikke ens med at man ikk kan finde ud af at stemme selv..

    Men når man IKKE har kendskab til de personer der er stillet op, er det rart at folk som kender dem, kan fortælle!!


  • #26   5. maj 2011 Det gør i måske også til et folketinge valg men det er da også nemt at bestemme sig når man ikke høre efter hvem de andre er så det er da næsten at som om at de fortællern at iman skal stemme på en bestemt persom

  • #27   5. maj 2011 Agnete: Jeg har faktisk efterlyst hos den resterende bestyrelse at opstillingerne skulle sendes ud med stemmesedlerne!! Men man har jo så åbenbart ment at folk ved hvem de forskellige er!! Jeg ved ikke hvad de andre er opstillet på og af hvem derfor må jeg jo stemme på de personer jeg ved hvad står for!!

    Til et folketingsvalg har man valgkampagner!! Der får de opstillede også mulighed for at fortælle hvad de står for........ Man har partier som har nogle grund principper derfor er det måske ikke helt så svært at sætte sit kryds der!! Det tåler jo ingen sammenligning!!

    Men det er da fint at du ved hvor du vil sætte dine stemmer!!

    Charlotte: Tak for de fine ord smiley Det er lige det jeg gerne vil smiley smiley


  • #28   5. maj 2011 Mere plader har jeg ikke hørt da du udstiller selv ved du da at Jørgen Sørensen er bestyrelse medlem af DRU og her være det i ca. 1½ år og er formand for Fælleskundeklubbem og det harn han være i 5 år og Elsebeth Kristensen er formand for Dansk Spaniel Klub og så siger du at du ikker kender dem uha siger jeg bare så er det da godt at du ikke er stille op som formand.


  • #29   5. maj 2011 Agnete J: JEG kender dem udemærket godt.....men det er jo langt fra alle medlemmer af DRU der udstiller og ved hvem de er!!

    Jeg kender også de andre opstillede på listen og jeg ved nogenlunde hvad de står for eller ikke står for...... derfor har jeg ikke problemer med at sætte mine kryds!! Men jeg gør det altså ud fra hvem jeg mener kan magte opgaven og gøre DRU seriøs, ikke ud fra at jeg har set dem på en udstilling!!
    Det er da stor forskel på at kende eller have set folk på en udstilling og så vide hvad de står for........ Det er jo ikke en venne klub vi skal have valgt ind til "jeg stemmer på XXXXXX fordi h*n er så rar" !!! Nej det er lidt mere alvorligt end som så!!!!!


  • #30   5. maj 2011 Enig med Helle...

    Agnete J - Hvis du er så utilfreds og ikke kan andet end brokke dig, hvad laver du så i dette emne??


  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #31   5. maj 2011 Agnete J du må skam ikke havde meget mellem ørene og det er dem der sider på hver side af hoved og du må love mig at du ikke kommer til at klippe eller rive den over, da jeg tror at de vil falde af og så midster du jo den smule hjerne du har sikke en skam

  • #32   5. maj 2011 Allan - Sikke et syn det ville være.. *Griner*

  • #33   5. maj 2011 Nå det var da lige på Helles konto jeg postede en bemærkning

  • #34   5. maj 2011 Elsker> det var dog et mærkeligt argument.. Har man virkelig nedstemt en database med brugbare informationer, fordi folk ikke vil have Skat må vide hvor mange hunde man laver?? smiley

  • #35   5. maj 2011 JEG mener så at have hørt at DRU har en database, men at den ikke er tilgængelig for alle??

    Men med visse udmeldinger har i tråden kan jeg da godt være bekymret på DRU`s fremtid:-(


  • #36   5. maj 2011 Ja men nu er det jo så sådan at det ER vedtaget at vi skal have en database....... så det er jo ikke til diskution!! Jeg syntes personligt at det er en kanon ting smiley

Kommentér på:
Bestyrelsen i DRU

Annonce