DRU medlemmer {{forumTopicSubject}}
Hej med jer alle
Som i jo nok ved er der krise i DRU. Formanden og næstformanden er gået af, det samme gælder flere udvalg så som udstilling, dette gælder både Sjællands og Jyllands medlem. Øv-øv så må vi håbe at der kommer nye på banen, ellers ser det sløjt ud.
Så kom nu alle ud af busken og støt op om DRU.
Generalforsamling på lørdag d. 19-03-2011
Herlufmagle Hallen
Ravstrupvej 1
4160 Herlufmagle
Kom og giv jeres stemme og råd, vi vil gerne beholde DRU, Ja jeg vil da meget gerne stadig kunne komme og vise mine hunde frem og tror det gælder en del andre også på udstillinger. Det er både sjovt og hyggeligt at se de andre medlemmer/hunde.
Så håber da også at der vil komme nogle flere der vil stille sig til rådighed i bestyrelsen ellers ser det sort ud. Det samme gælder frivilligt arbejds kraft, til hjælp ved udstillinger osv.
Hunde vennen********
dec 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 3
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
nov 2009
Følger: 33 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 405
sep 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Hunde: 10 Emner: 14 Svar: 851
Så vidt jeg er orienteret er de eneste der er gået fra DRU formanden (Bent Tuesen) og næstformanden (Birgit Ambo) Begge har siddet i DRU´s hovedbestyrelse og IKKE i jyllandsafdelingen!!
Du skrev det også i en anden tråd og jeg vil gerne pointerer at der IKKE er gået nogen fra jylland!! Jeg ved ikke hvor du har den halve vind fra.....
dec 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 3
Som jeg også tidligere skrev til dig Helle. Undskylder jeg, at jeg fik jer fra Jylland med ind, ved godt at man ikke skal tro alt hvad man høre og det er da dejligt at i er fuldtallige der. Så lad det nu ligge er ikke meningen der skal være krig. Og som jeg skrev tidligere pøj-pøj med dig til valget.
DRU medlemmer