{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste foder til labrador?
  • #1   27. apr 2011 Det kan man ikke bare sige.. Det er forskelligt fra hund til hund smiley

    Men du kan jo få noget specielt til labrador fra Royal Canin.

    Dyrekassen er god.


  • #2   27. apr 2011 Og jeg ville ikke røre Eukanuba med en ildtang smiley

  • #3   27. apr 2011 hvad er RC?

  • #4   27. apr 2011 RC= Royal Canin.:-))
    Hvis det er en hvalp skal du sørge for at finde et foder mærke der har til mellem store hunde "large breed". Du skal fodre din hvalp med hvalpefoder til den er 1.5 år. Hills har 3 forskellige serier og Hills er bestemt ikke et dårligt foder, og det samme gælder for Royal Canin, Specific..:-))) Hills har en serie som er til hunde med problemer/syge hunde, men de har også et allround foder til alle hunde.:-))
    Snak med din dyrlæge om hvad han/hun kan anbefale dig.:-)) Det er vigtigt at fodre sin hvalp rigtig fra starten..:-))
    Dyrekassen Danmark er en god forsikring og den sygeforsikrer hele hundens liv, hvilket er ret vigtigt, mange andre forsikringsselskaber stopper med at sygeforsikrer når hunden er ca. 7-8 år..:-((


  • #5   28. apr 2011 Jeg ville så ikke røre hverken RC, Hills eller Eukanuba med en ildtang. Det er det rene affald i en pæn indpakning.

    Måske skulle du tage og kigge på Orijen, Acana, Wolfsblut, Gourmix eller Kingsmoor Pure. Alle produkter uden en masse korn i....


  • #6   29. apr 2011 Gitte: Hvorfor mon så at både Hills, Eukanuba, RC har lavet serier til hunde med sygdomsproblemer, hvis det ikke virkede og var det rene affald, så brugte dyrlægerne det nok ikke.!!!

    Utroligt som folk altid tror at det er korn produkterne allergihunde har problemer med.!!! Prøv nu lige at sæt jer bare lidt ind i hvad folk indenfor dyrlæge faget siger og ved omkring foder.!! Det er ikke for sjov at de har en længer varende uddannelse indenfor kost/ernæring/allergi.!!! Og det er vel ikke for sjov at man gang på gang hører eksperterne sige at allergihunde oftes har problemer med proteinkilderne. Proteinkilderne er IKKE korn.!! Hvorfor mon at mange allergifoder med kyllingeproteinet er i dag hydrolyseret..!!! Og at man anbefaler at skifte til en så fremmed proteinkilde som muligt.!! Det hjælper ikke at lave et kornfrit foder, når det er fyldt med kyllingeprotein som f.eks Kingsmoor, Orijen, Acana..!!
    Hvis i vil ha det de bedste råd angående foder fra folk som ved hvad det handler om, som har en uddannelse indenfor området, og med mange års erfaring, så kontakt. (link fjernet) eller (link fjernet), de ved hvad de snakker om..:-))))


  • #7   29. apr 2011 Jeg har selv brugt RC Hypoallergenic til min allergihund (lagermideallergi), og hvis man kigger på ingredienslisten, så er det ikke bedre værd end at fodre svin med. Det har jeg bestemt ikke samvittighed til at fodre med.....

    Jeg synes netop ikke at dyrlægerne ved nok omkring foder. Og slet ikke når de kan sige at hunde kan få proteinforgiftning. DET KAN DE IKKE... Jo, hvis man propper dem med tørrede produkter.

    Jeg bruger en Veterinær Ernærings Terapeut, når jeg har problemer med min hund. Hun er uvildig, og fremhæver ikke et produkt frem for et andet....


  • #8   29. apr 2011 Gitte:-) Det er ikke dyrlægerne jeg snakker om her, læs på hjemmesiderne.!! smiley

    Men folk tror det hele handler om korn korn korn, det gør det ikke.!! Og derfor henviser jeg netop til de 2 hjemmesider som er uddannet ernærings eksperter, men som selvfølgelig arbejder sammen med dyrlæger.!! :-)))
    Og nej de anbefaler heller IKKE kun 1 produkt.!! Hundene er forskellige og de reagere forskelligt. Men det er logik at dyrlægerne ved mere om allergi, end barf folk, eller hende Heidi fra Mypets.!!! Og når dyrlægerne har kost/ernæringseksperter ansat hos dem, så har de jo ligesom et samarbejde.:-)) Men allergi handler ikke KUN om at der er korn i foderet.!! :-))) Og det tror jeg nu nok at dyrlægerne ved mere om end andre...:-)) Især hende her.:-))(link fjernet)


Kommentér på:
bedste foder til labrador?

Annonce