572 visninger
|
Oprettet:
Bedste foder til Pomeranian? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har en lille Pomeranian tæve på 14 uger.
Lige nu får hun Purizon hvalpefoder. Synes selv det virker som rigtig god kvalitet. Kan godt lide at det er uden alle mulige tilsætningsstoffer og det er naturligt og kornfrit.
Men ville høre om der er nogle andre herinde som har en Pomeranian som kender til hundefoder som er af aller bedste kvalitet og godt til Poms?
Så kan jeg tænke over om jeg bare skal fortælle med Purizon-mærket når hun bliver voksen eller om der findes noget endnu bedre kvalitet.
Tak på forhånd
sep 2017
Følgere: 526 Emner: 138 Svar: 10.275
jun 2024
Følger: 14 Emner: 1 Svar: 4
okt 2023
Følgere: 89 Emner: 24 Svar: 2.591
Jeg her helt enig med Anne - og vil gerne supplere med, at det er en god idé at veksle mellem forskellige (kvalitets)mærker, så din hvalp ikke bliver kræsen Giv også gerne en kyllingevinge (fint som hvalpekødben) og andet råt indimellem.
Held og lykke med hende - og må vi ikke se et billede?
okt 2023
jun 2024
Har også hørt at Poms har et lille ry for at kunne blive nogle kræsenpinde, så dit råd vil jeg helt klart bruge
Jeg har forsøgt at sætte et billede ind. Håber det virker
okt 2023
jun 2024
Man er nok altid lidt små-nervøs for at gøre ting forkert som “førstegangs hundemor” når man gerne vil have de har det fantastisk.
Håber hun forbliver sund, rask, glad og får et laaaaaangt, dejligt hundeliv
okt 2023
I øvrigt kan også vi efterhånden garvede hundeejere stadig komme i tvivl om noget nu og da
Spørg endelig løs, Josefine - men vid, at du nu og da vil få meget forskellige svar. Vi hundeejere er nemlig ikke nødvendigvis enige
jun 2024
Mange tak for din gode hjælp og støtte!
Bedste foder til Pomeranian?