Til ejere af listehunde! {{forumTopicSubject}}
Ville lige sende en advarsel om at holde godt øje med jeres hunde når de har mundkurv på i denne varme. selvom der stadig ikke er helt varmt kunne jeg mærke på min idag at det var et problem at komme ordentlig af med varmen.
Han har dog også en lidt flad næse (amerikansk bulldog) , men den mundkurv jeg bruger er med gitter så den burde være optimal nok så han kunne slippe af med varmen.
for mit vedkommende vil jeg begynde kun at lufte han tidlig morgen og så først senere på dagen (aften) når det bliver køligere. Jeg vil ikke risikere han får hedeslag..
Men bare en heads up så vi husker at holde godt øje med vores vapser der har mundkurv på når det er varmt.
og det er ikke engang ordentlig sommer endnu
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
Tænker tit med frygt på dem der er så dumme at bruge de dersens stor/nylon kurve som kun er beregnet til kort tids brug feks dyrlægebesøg
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.070
Jeg kan også mærke varmen begynder at påvirke her. Jeg har en god, rummelig mundkurv som min også kan drikke med, så jeg håber det afhjælper det værste...men ingen middagssol til os! Eller jo, til mor mens hundene dovner i gennemtræk inden for
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
Der er ingen problemer her. har selv en med gitter, faktisk den samme som vivi har mener jeg bare i større model, han har det ikke varmere med den på, han har det varmt uanset :))))
mar 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 514
Blah B : min må også nøjes med at nyde sommerbrisen indendørs
min burde også kunne drikke med hans mundkurv men hver gang han stikker næsen ned for at drikker vil han alligevel ikke tror ikke helt han har luret tricket. men igen det er heller ikke studenterhuen der trykker på ham
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
I sommervarmen bruger jeg gittekurven, og den fungerer fint..
Har endda taget en hel del lange cykelture med hunden sidste sommer - dog med indlagte drikkepauser
Der er helt styr på den her, og hun kan fint få munden helt op og trække vejret
mar 2008
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.477
dec 2005
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.477
Så en på en amerikansk hjemmeside hvor stroppen gik op mellem øjenene og over hovedet.. det må bare blive varmt i stoppet...
altså mine metal lygter der står på havebordet bliver da varme nu her i solen,men selvfølgelig bevæger hundene sig osv...
mar 2008
men men ingen panik han kan godt holde sig og dermed nøjes med at blive luftet når det ikke er så varmt
dec 2005
Men udvalget er enormt.
dec 2005
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.070
Løsning. Trække den over på den anden side af vejen, tvinge nakken om på den ved at hive i øret og mosle en stof-mundkurv der hænger om halsen på den, op over snuden på den.
Way to go!
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 188
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Jeg synes det er nogenlunde samme temperatur som luften.. men altså, ikke varmt i en grad så man kunne brænde sig på det, eller føle ubehag..
apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
Men syntes det er et super godt indlæg.. har set mange bruge de mundkurve med nylon.. og jeg vidste faktisk ikke, at det ku gøre så stor en forskel.. Men samtidig, er jeg også rigtig glad for jer mennesker, der vælger at følge loven.. Jeg frygter dog ikke at disse hunde kan finde på, som alle andre hunde, at angribe mig, men min hund.. og det eneste der skræmmer mig er, at det er så svært at få dem til at give slip.. har nemlig 2 naboer der har sådanne hunde i lejligheder ved siden af, hvoraf kun 1 af dem bruger mundkurv.. Så i fortjener helt sikkert ros ! - Selvom det er så synd for de hunde, at de ikke kan få lov til at leve på lige fod med alle andre hunde.. Så er sku ked af, at andre har ødelagt det for jer andre som tydeligvis er ansvarlige hundeejere ! Håber jeres hunde er lige så glade som før de blev stemplet..
Til ejere af listehunde!