{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Kaoz skal i narkose i morgen {{forumTopicSubject}}

.. og øv hvor nervøsiteten begynder at vise sit grimme ansigt !

Han har problemer med neglene; de flækker og når det sker gør det naturligvis ondt på hr Ko =(
- Det har stået på længe nu, jeg kan ikke selv få det bedre, så den står på narkose og tæt afklipning af samtlige kløer - og så skal de nok brændes.

Puha hvor jeg gruer for den narkose... Det er så risikofyldt, og min lillebitte hund på 40 kg er slet ikke bygget til at blive bedøvet !

Jeg er en stor hønemor, og koen er min lille kylling *GG*

Har nogle af jer erfaringer med hvor længe det vil gøre ondt på hunden? .. Hvis det da overhovedet vil gøre ondt?

Tænker at det måske kan mærkes at de er klippet langt op og brændt?

Og så lidt frustrationer også... Vejret er SKØNT, men jeg går kun korte ture for at mindske risikoen for flere flækkede kløer = en hund med for meget energi og en moar der snart er løbet tør for hjerneaktiviteter der trætter en ko..

Min lille hundehvalp på 6 år.... Bryder mig slet ikke om når han skal til læge for noget som helst...

Ynk mig, jeg må jo ikke ynke hunden *GG*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaoz skal i narkose i morgen
  • #1   18. apr 2011 *ynke ynke ynke* -hjalp det? *G* Svend har osse lidt ondt af dig siger han;o)

Ej, SÅ farlig er narkose heldigvis heller ikke. Self er der en risiko, men den er ikke så stor, så det skal såmænd nok gå fint uden problemer:o)

Om han vil være øm bagefter tør jeg ikke gætte på, men tror det ikke.

• #2   18. apr 2011 Taaaaak Mic.... Jeg er ganske overbevist om jeg kunne mærke et Svend-kram lige der ; )

Nej det skal jo nok gå, og dyrlægen ved at Kaoz reagerer kraftigt på narkosen, så han skal kun have en brøkdel af hvad en hund på hans størrelse ellers ville skulle - hun har jo haft ham under før, og hun ved jo også hvad hun laver...

Men jeg haaaaaaader det ! Han er altså kun en lillebitte hundehvalp der lige kan være i lommen hvis man spørger mig...

• #3   18. apr 2011 Jeg tror de fleste hundeejere har det som dig når deres hund skal i narkose. heldigvis er dyrlægerne dygtige i dag og har alverdens udstyr til og måle div med. men rart er det ikke.
    Stort ynkeknus til dig og koen.

• #4   18. apr 2011 Ja Svend er i godt humør i dag, så han strør om sig med krammere. Det må være det dejlige forårsvejr der gør det *G*

Ingen kram til Koen fra ham dog -Koen må nøjes med et fra mig og hundene. Og så kaster vi lige lidt kiksere i hans retning osse;o)

• #5   18. apr 2011 Brug hjernen - Ja vi er et folk med store hjerter og tæt tilknytning til vores firbenede kammerarter, og jeg ved at dyrlægen er dygtig nok,og min hund jo bestemt ikke er den første der skal under narkose.... Men åh hvor jeg hader det !

Kunne være dylle også slukke give mig lidt beroligende inden vi går igang *GG*

• #6   18. apr 2011 Du kan også sagtens få lidt ynke-ynke herfra. Jeg har selv lige afleveret Disen til narkose, så nu sidder jeg bare som på nåle og venter på, at de ringer og fortæller, hun har overlevet. Jeg var ved at tude da jeg gik derfra og dagen i dag bliver bare laaaaang og ulidelig.

Polly sender dig også medynk. Hun kan vist ikke helt forstå, hvorfor Disen ikke skulle med hjem igen ;(

• #7   18. apr 2011 Ewww... det er bare slet ikke sjovt når de små vapser skal i narkose, så forstår godt dit behov for ynk. Men sådan et bette pus som din skal nu nok klare det fint.

Emil har fået klippet kløerne helt i bund, fordi "indmaden" groede med helt ud i spidserne, hvilket gjorde det blødte og gjorde ondt på ham, at få klippet negle, og vi kunne jo ikke bare lade ham gå der og få lange kløer der gjorde livet besværligt for ham.
    Han virkede ikke øm bagefter, kun lidt tummelumsk af narkosen, så han måtte putte ved moar nogle timer.

• #8   18. apr 2011 Marianne - Åh hvad er der kommet til din lille Disen?

Jeg skal heldigvis ikke køre fra ham, jeg er med under hele forløbet og tager ham direkte med hjem bagefter, kan godt forstå du er ked af at have efterladt den lille vov, det føles som et permanent farvel når det er =(

Tak for ynk, sender straks en masse retur !

Mor til Max og Emil - Iiih det lyder godt at der ikke burde være smerter forbundet... Så kan vi endelig komme på rigtige ture uden at bekymre os om flere flækkede kløer =D

• #9   18. apr 2011 Nina
    Hun skal heldigvis bare have renset tænder, så ikke noget alvorligt på den måde og hun klarer sig sikkert også glimrende, men ja der er jo både nervøsiteten over alt det, der kan gå galt og så selvfølgelig det med at gå derfra og mangle den ene hund. Det bringer helt naturligt tanker frem hos mig om den frygtelige dag, hvor jeg rent faktisk ikke skal have hende med hjem igen :(. Men der er jo længe til da hun kun er to et halvt og bliver mindst 100 år smiley

• #10   18. apr 2011 Årh stakkels lille ko :o(

• #11   18. apr 2011 Ja Maria, de ved hvad de laver heldigvis... Men følelsen ændres ikke af den grund ... Åh det bliver en lang dag at komme igennem, skal først til dr kl 15 =/

Kaoz har heldigvis kun været under 1 gang... men derfor er det stadig ikke morsomt !
    - Og er der højere risiko når han har epilepsi?????

• #12   18. apr 2011 Marianne - ååårrreee lille vov, det er også smertefuldt at have dårlige bisser, så det skal jo ordnes...

Og jeg har også en aftale med Koen om, at han lever for evigt ; )

Jaaaaah A, det er sååååå synd for MIG... Koen bemærker jo forhåbentligt intet og får bare en lang lang lur imorgen =)

• #13   18. apr 2011 Nina
    Ja det ville sgu være lidt synd hvis tænderne endte med at falde ud fordi man ikke kunne få sig selv til at gå til dyrlægen :D. Skønt at din ko også har tænkt sig at leve for evigt, det gør det hele lidt nemmere smiley

• #14   18. apr 2011 Selvfølgelig klarer koen det til UG, men ja de nerver der er fandme ikke nemme at ha med at gøre..

Masser af ynk sendes din vej, fra lille mig der synes det var slemt nok da Fadia i Fredags skulle bedøves for at få taget HD og AD fotos *G*

• #16   18. apr 2011 Marianne - Ja det er jo en del af pakken når man har hund, at man skal sørge for de er sunde ... og det gælder også at gå imod ens egne følelser og få dyret i narkose hvis og når det kræves..

Jeg vælger jo narkosen på et øjeblik hvis alternativet er, at dyrlægen ordner neglene og koen får ondt og bliver bange... Men allerhelst ville jeg jo at neglene var sunde og ikke behøvede indblanding ; )

Henriette - Det er heller ikke sjovt, de er jo lige groggy uanset grunden til de er lagt under.. Og en stor griggy hund er altså bøvlet at have med at gøre ; )

Pernille - Ja jeg har også mest ondt af mig selv må jeg indrømme ; )

Koen er jo i kyndige hænder og er hurtigere færdig end jeg har grund til at bekymre mig for... Det er jo ikke noget der tager flere timer, jeg er bare slet ikke til at tale til fornuft selvom jeg selv gør et forsøg ; )

Jeg må tage lommelærke med med Baileys i og sidde og pimpe lidt *GG*

• #17   18. apr 2011 Åååhh sikke da mange narkoser der er disse dage.. Og tænk sig du kan lyde så rolig Suzy ! Jeg er allerede nu ved at gå ud af mit gode skind haha ; )

• #18   18. apr 2011 Ja, Nina. Tag du dig en ordentlig dram. Ha ha. Jeg ville godt se dig slingre afsted med koen hvor den pga narkosen heller ikke er sikker på benene. Sikke et par.

• #19   18. apr 2011 Jeg kom til og tænke på sangen , Slingre ned af vestergade.

• #20   18. apr 2011 Ja vi bliver bestemt et syn for guder - godt kæresten er med til at køre og evt bære os begge i bilen ; )

• #21   18. apr 2011 Nina, Luna er jo noget ældre end Kaoz og hun var i narkose i marts måned. Det hele gik fint og det gør det helt sikkert også med Kaoz..

Men jo selvfølgelig er man nervøs.. det er kun naturligt..

• #22   18. apr 2011 Kl 15 først? Det er da lang tid han skal være fastende så..

• #24   18. apr 2011 J - Kaoz får kun mad 1 gang om dagen, så jeg fodrer ham bare inden så længe og så igen imorgen aften.. Ikke noget han kommer til at bemærke =)

Og jeg ved jo, at de har styr på sagerne og at han er i gode hænder.. Jeg vil endda selv være der under hele forløbet, så egentlig er der ikke meget at være bekymret for... Andet end regningen måske ; )

Lillen - åårrh jo, du kunne godt ynke mig bare en lille bitte smule.. Jeg lover ikke at stresse op over det og få forstærket min frygt ; )

• #25   18. apr 2011 Hvor skønt det er gået godt =D

Og han vil nok sove dejligt noget tid endnu, tisse lidt i haven og så ellers være dejlig frisk imorgen =)

• #26   18. apr 2011 Disen er vel hjemme, det er slet ikke farligt det der narkose smiley

Udover for pengepungen. 2300! Jeg synes, jeg trænger til noget smertestillende nu smiley

• #27   18. apr 2011 Lady skal i nakose på onsdag, men det er heldigvis ikke nakosen jeg er nervøs for...
    håber bare at de denne gang får taget det hele så hun ikke døjer mere med hår i øjet....

men Ae ae nina, og så en ordentlig stor baileys til at dulme nerverne....

• #28   18. apr 2011 Skal den rigtig i narkose, eller skal den bare bedøves?
    Er der ikke en grund til at de flækker, mangler den noget?
    Alli's negle syner også ret lange jeg klipper dem ca hver 3 uge helst og sliber dem med en drimmel ( en lille slibemaskine købt hos Harald Nyborg)
    det er det bedste værktøj jeg har investeret i.
    jeg tænkte også på engang at få dem klippet godt ned mens hun var bedøvet, men dyrlægen sagde det ville være synd, da hun ville være forfærdelig øm bagefter, så jeg er spændt på at høre hvordan det er gået.

Kommentér på:
Kaoz skal i narkose i morgen

Annonce