{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Gider ikke spise wolfblut mere .. {{forumTopicSubject}}

Plejer jer erfarende hunde ejere at opleve jeres hund pludselig ikke gider fodret mere ? Nila spiser det halve af hvad hun plejer , og har gjort det i ca. 2 uger .. hvis hun får andet lækkert , spiser hun det straks ( har prøvet det , for at tjekke , for at se om hun slet ike spiser noget , men det gør hun ) . men hun tigger underlig nok ikke trods hun får det halve foder om dagen .

Er ellers glade for wolfblut , men måske det er tid til at skifte til andet . Hun gider dårlig kome når jeg servere det . Hvis vi giver det som beløning for at sitte f.x spiser hun det med nød , men spytter det ud igen nogle gange og glor på os ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gider ikke spise wolfblut mere ..
  • #1   13. apr 2011 Har hun været i løbetid

Fie gad ikke spise noget særligt da hun var falsk drægtig, tænker mere om der kunne være et sammenfald der ?

• #2   13. apr 2011 Hun er alm af bygning . nogle kalder hende for alt for tynd . men tror altså bare det er fordi , deres egne hunde er godt i stand smiley . Hun har nok tabt 1-2 kg . hun virker ihvertfald ikke syg .

Nogle der ved om deres aktivitets energi nivo , med alderen kan gøre de spiser mindre mad . hun er nu kun 1 år og 3 mdr . men er kølet lidt af fysisk .

• #3   13. apr 2011 Hun var i løbe tid i hele januar mdr . så det er 2 mdr siden det sluttede . ved ikke hvad tegn på det er .. ud over vi grinet lidt over vi var på starnden sidate uge og hun gravet et mega strt hul og satte sig i det . som eb rede ... hvad er tegn ... hmm

• #4   13. apr 2011 Fie´s tegn var:

Nedstemthed, hun sov meget i de perioder.( hun ville godt gå tur, men indendøre lå hun bare og så trist ud)

Spiste ikke meget, kun de lækre ting, hun blev slet ikke tilbudt morgenmad i de perioder.

Hendes legetøj blev vasket og pevet af en hel del

• #5   13. apr 2011 Tegnene på falsk drægtighed opstår netop ca. 2 mdr. efter løbetid...;0)

• #6   13. apr 2011 Gik lige ind og løste om det .. tror sku du har ret .. Men tror hun har det i lettere / mild grad . Hun graver nemlig huller , og hun har gået og små pivet . Hun er ellers ikke physisk påvirkede af det .. og ikke aggrasiv . Står det sku gå over , hvis det er mild grad efter nogle uger . men efter næste løb , skal vi nok overveje at sterilisere hende ..

Du har da helt ret ..

Hun gravet et mega mega hul på stranden og bag efter et andet sted .. vi har lige været på møn i sommerhus 3 dage .. og ja hun graver ..

• #7   13. apr 2011 det er præsis 2 m,dr . efter løb det er begyndt , har snart varet 2 uger nu .. og ja hun virker lidt nedstemt , men vil gerne være tæt på os . Hun var meget aktiv på møn , men sover ellers ret meget for tiden ..

og har pivet ret meget , er ved at stoppe med det nu ..

Vi har lige snakkede om i weekenden at hun ligner en der bygger rede og taget et foto af hende , der sidder i sit hul og glor .

Hold op det var da godt jeg lige skrev herinde

• #8   13. apr 2011 De behøver bestemt ikke blive agressive af det...;0)))

Har hun været mere "hænget" end hun plejer?

Jeg ville da lige snakke med dyrlægen, hvis det var mig. Det kunne jo være, at det var en god ide, at give hende Galastop.

• #9   13. apr 2011 Fie var heller ikke agressiv, men hun "klistrede" meget og ville gerne være tæt på mig hele tiden, ren "velcro-hund" i de perioder, hun er senere blevet steriliseret, da det ikke blev bedre med tiden...tværtimod

• #10   13. apr 2011 Jeg har en hanhund - han fik også Wolfsblut i en periode - for det første tabte han sig temmeligt meget af det, for det andet endte det med, at han ikke rigtigt gad at æde det .. og han var ikke i løbetid ;))

Vores 5 hunde er IKKE begejstrede for Wolfsblut (jeg forsøgte jo at tørre resten af sækken af på nogen af de andre hunde vi har) - så kan det ikke bare være fordi din hund heller ikke gider æde det ?

• #11   13. apr 2011 en hvad for en ha ha ? galestop . Ja hun har været mere hængt end hun plejer . men tror faktisk det er på vej retur . Hun har i dag spist sin morgen mad , hvilke hun ikke har haft lyst til de sidste 2 uger .. Jeg skal ringe til dyrelægen i morgen og bestille årlig tjek tid . så ser det an til i morgen og så høre jeg hende lige ad . Tænk den tanke slog os slet ikke , men det er helt sikkert derfor . både min mand og mig er enige om hun har været meget pyldret og bare stået og hylede og gloet på os .. men det har hun ikke gjort i ca. 3 dage nu ..

• #12   13. apr 2011 Ja, så lyder det da som om, at hun er på vej ovenpå igen...

Galastop er et præparat, som kan stoppe den falske drægtighed hos tæver...;0)

• #14   13. apr 2011 Vores gider ikke mad der smager ens hele tiden, så vi har altid 3 wulfsblut og så blander vi dem forskelligt hver dag. Derfor wulfsblut er hammer godt, fordi der er så mange varianter...

• #15   13. apr 2011 Har du prøvet at skifte smagsvariant? Jeg bruger kun den samme smag i ca en måned af gangen, og så skifter jeg...

• #16   13. apr 2011 Vi har givet hende wolfblut nu i ca. 6 mdr . og hun elsker det normalt , vi plejer at køre mellem 3 varianter i smagen . Har prøvet at give hende nogle af de foder prøver vi har haft liggende , med acana ( mener jeg det hedder ) , det gad hun heller ikke rigtig . Hun har generalt pt. ikke været særlig sulten . da hun fik hills og ikke ku lide det , slugte hun alt andet og plaget løs . det har hun slet ikke gjort

Tror den er helt god med det falsk drægtig , hendes patter er også større , ikke hårde eller mælk i , men de er vokset .

Og i weekenden gravet hun 6 huller på stranden , på 2 dage og sad bare i hullet og gloet på os .

Vi var begyndt at blive letere bekymret for hende .

Vil tro hun skal i løb igen for 2 gang , til juli ( så er det 6 mdr . siden ) så måske okt/nov . vi ku få hende stilliseret .

• #17   13. apr 2011 Så star hun her igen . Bare og glor på mig , piver og hænger med hovede .. Jeg har lige gået med hende . Hun er MEGET opmærksomheds søgende . ..

men nu er jeg da ikke 2 sekunter i tvivl om hvorfor . vi var i sommerhus i weekenden , og hvis min mand eller børn var ude , og hun ikke var med , faret hun rundt og sagde pive lyde hele tiden ..

Men hun var ok og fik løbet nogle ture på stranden , og kom i vandet for første gang , hun har ellers været bange for vand , men ikke mere smiley , endelig smiley

• #19   13. apr 2011 Hvis der er yver, så er det meget sandsynligt at hun er falsk drægtig. Når zena var der spiste hun heller ikke særlig meget. Zena blev så depri at det kun var mor der duede. Enten fulte hun efter mig eller også lå hun bare og sukkede under sengen.

Kommentér på:
Gider ikke spise wolfblut mere ..

Annonce