En lang dag {{forumTopicSubject}}
så er de fire hunde og jeg vendt hjem efter en LAAANG dag. Vi startede i morges kl 7 med gåtur og træning. Så kl 12 var vi af sted igen på en lang tur ud i heden. Men pludselig kunne Carla ikke følge med fordi hun havde ondt i poterne fordi rensdyrlavet var så tørt at gå på. Så som den gode ejer man er tog jeg de fire hunde med til stranden hvor alle 4 hunde badede, løb og legede og rigtig hyggede sig. Men pludselig da jeg sad med hundene så jeg at de var mere eller mindre smurt ind i olie. Så vi tog hjem til storebadedag. Da vi kom hjem da kl var 16 kom alle fire i bad.
Storvasken gik fint indtil Asta pludselig hoppede op af siden på badekaret og på en eller anden måde forvred sit knæ. Hold op hvor hun skreg! Selvfølgelig ringede jeg med det samme til vagtdyrelægen og jeg tog selvfølgelig af sted til dyrelægevagten med hende (og med de andre 3 hunde for de var jo våde og skulle derfor med). Det skal så siges at dyrlægevagten ligger 65 km væk og hele vejen sad jeg med en hylende og skrigende hund. Da vi har 5 minutters kørsel fra dyrlægevagten skete miraklet, og astas knæ hoppede på plads. Men ja nu havde vi jo fået dyrlægen af sted så vi kunne jo lige så godt få ham til at se på lille astas knæ - det så heldigvis rigtig fint ud.
Så lige nu er mig og de fire hunde kommet hjem og vi er alle bare sååå trætte. Og nøj hvor jeg glæder mig til at jeg skal på hotelferie med hundene i morgen - eneste minus er at turen starter kl 7. men er helt sikker på det bliver hyggeligt.
ja man kan jo ikke sige at vi som hundeejere keder os - hvad har I fordrevet dagen med - håber jeres har været lidt mindre hektisk end min ;o)
apr 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 185
- godt at Astas knæ gik tilbage på plads igen!!
Ja imorges var Charlie og naboens hund ude at lege, og da han kom ind 3 timer efter var han gået fra cremefarvet til brun :o) så måtte han jo heller få et bad, og hvor han da nød det
- og ellers har den stået på lydighedstræning og agility i haven og 3 lange gåture, så lige nu har jeg en MEGET træt hund!
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
Her i huset har vi været på lossepladsen og ude og gå nogle laaange ture med Sofus... Vi har været ude at spise med daniels far og derefter tog daniel og jeg ned på stranden og fik en is og fik gået aftentur med sofus Nu skal vi bare slappe af efter alt det vi fik lavet igår
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Her har dagen gået stille og roligt. Hundene blev blandt andet aktiveret ved at jeg kastede et par håndfulde tørret lever rundt i haven (1300 m2).
Bamse lavede som sædvanlig ulykker, og fik en torn i den ene pote, og når sådan noget sker, så bliver man pludselig meget morsyg. Det så lidt sjovt ud, for han troede stadig ikke, at han kunne træde ned på poten, da jeg havde fjernet tornen, men da han opdagede, at det ikke mere gjorde ondt, blev han rigtig glad.
Hundene har også "hjulpet" mig med at plante nogle af mine store krukker til, Bamse hjælper fx med at stjæle alle Lecakuglerne, og Bonnie mente, at den ene krukke var plantet til, blot for at hun kunne hoppe op i den:-)
Jeg havde også syet et nyt betræk til hundenes pude med krøjerkugler, og selvom det ikke var blevet vasket, mente jeg lige, at Sissi skulle prøve puden. Det gjorde hun så også, Sissi mente åbenbart, at den lugtede underligt, for hun satte sig bare lige ned og tissede på den. Jeg blev så overrasket, at jeg ikke nåede at reagere, for det har jeg aldrig oplevet før. Men nu lugter det betræk da af hund(etis), så nu bliver det vasket.
En lang dag