{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Godnat efter en lang god dag {{forumTopicSubject}}

Uha, nu er det på tide at gå til køjs, for det har været en lang og god dag.

Op før syv og gøre klar til udstilling, hvor vi var kl. 9. 48 gårdhunde tilmeldt, så konkurrencen er hård. Baloo lagde ud i Champ. klassen med Excellent og blev 4. vinder (og ikke sidst).
Bianca vandt Champ. klassen og blev 2. bedste tæve (igen). Men det var jo også rigtig flot. I opdrætsklassen fik Bianca og hendes lillebrødre på et år, ærespræmie og blev 2. vinder. Men det er jo langt fra udviklet, så hvad kan det ikke føre til. Den ene fik certet i dag og den anden i Odense, så de ligger og kæmper om hvem der først bliver champ.

Hjemme igen kl. lidt i tre, en time på øjet og så gøre klar til firmafest med over 1700 medarbejdere i Københavnstrup. Stor fest med mange kendis'er som f.eks. Jimmy Jørgensen, Julie Berthelsen, Erann DD, Nick og Jay, Mads Lind og Søs Fenger. Det var The Antonelli Orchestra der spillede sammen med alle kunstnerne. Det var som at være deltager i et tv show, for der var storskærme på begge sider af scenen. Jeg blev både kørt dertil og hentet igen. Lige da jeg blev hentet var der kommet et danske orkester på, og en af aftenens overraskelser var Laura fra X-factor. Nåede ikke at se det, men hun fik da vist et larmende bifald til velkomst. Det var en rigtig fin fest, med god mad og underholdning. Det er imponerende at man kan lave mad til så mange mennesker, jeg fatter det ikke.

Så nu har jeg lige drønet HG igennem for nyheder, og så er det på vej i seng. Heldigvis skal jeg ikke af sted til lydighed med Bolette kl. "lort" i morgen tidlig, så der skal soves længe.

Håber I også har haft en god dag.

Godnat herfra.

Gitte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godnat efter en lang god dag
Kommentér på:
Godnat efter en lang god dag

Annonce