{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.982 visninger | Oprettet:

ligner prince en labrador?!?!?!??!?!?! {{forumTopicSubject}}

Altsååååå synes bestemt ikke min hund ligner en labrador, på ingen måder!
Helt siden første dag jeg fik ham, har folk spurget om han er en labrador eller en blanding af labrador ********* et eller andet! gooosh!! er folk bare blinde eller snakker de bare for at lyde "kloge"??

Hvad mener i han ligner? kig kerne Foto albums for nyere billeder smiley

Spænende hvad i synes han ligner!
Ps. vær ærlig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ligner prince en labrador?!?!?!??!?!?!
  • #1   9. apr 2011 Jeg synes bestemt ikke, at han ligner en lab! :o)

• #2   9. apr 2011 Jeg kan nu ikke se labradoren. Men vær dog glad for de ikke kalder ham kamphund.

• #3   9. apr 2011 Jeg synes bestemt ikke han ligner en labrador.
    Har haft labdrador i 12 år, men synes altså ikke der er så mange lighedstegn smiley

• #4   9. apr 2011 Jeg er fuldstændig enig med brug hjernen

• #5   9. apr 2011 Absolut ikke -men mon ikke det er fordi han er sort. Det viser jo osse bare med al tydelighed hvorfor man kan sælge stort set alt der er sort som værende en labrador eller labbe-blanding. Sjovt nok forholder det sig jo ikke sådan for gule eller brune hunde.. mystisk.

• #6   9. apr 2011 Det er jeg dælme glad for at høre! synes nu heller ikke man kan sammenligne prince og en labrador. =D

• #7   9. apr 2011 Nej der er ikke noget lab over ham, men mon ikke mange tænker sort hund i mellem str, det må være en lab :-)))

• #8   9. apr 2011 Ramin R

Jeg kan bestemt ikke se noget labrador i ham, men synes han har nogle svage GD træk. smiley

• #9   9. apr 2011 sheila H*

Hvad er en GD? smiley

• #10   9. apr 2011 Ramin R

Det er en Grand danois

• #11   9. apr 2011 Grand danosi = GD

• #12   9. apr 2011 aha, en bitte smule i hovedet måske, men han er slet slet ikke så stor, =D

• #13   9. apr 2011 Jeg synes heller ikke han ligner en labrador, men tror også som der er skrevet at det fordi nogen mennesker tænker, sort hund, så må der være noget labrador.

Her er det faith 10 år gammel, Faith er en lille hund, så hun må altså være en hvalp : )

Og dog behøver hunden ikke altid være sort for at være en labrador, vi er nemlig blevet spurgt da Joy var helt lille hvalp om hun var en labrador, der kom jeg til at grine, det var så sjovt : )

• #14   9. apr 2011 Ja men der må da næsten være noget mere i ham hvis han vejer 42 kg og er 63 cm over skulderen..

• #15   9. apr 2011 jo helt klart på farven, der hvor han er sort altså smiley ellers vil jeg give Sheila ret svage GD træk.

• #16   10. apr 2011 Enig med Anne :o)

• #17   10. apr 2011 Anne: En pit/ast blanding der er når den er 1år gammel vejer 42 kg lyder ikke helt rigtigt medmindre der er noget stort blandet i...

• #18   10. apr 2011 synes også at han ligner en blanding... ser alt for højtstillet og spinkel ud, til at være ren.... om det så er 1/4 lab der er i ham, aner jeg ikke...

• #19   10. apr 2011 nej

• #20   10. apr 2011 Christina J og Anne -med rotterne .*
    En pit blanding med AST bliver til American bully, og de ser slet ikke sådan ud som Prince.

http://www.youtube.com/watch?v=f3xYJMVuKT8

Her er nogle mål på Prince:
    Højde 63 cm, fra gulv til skulder.
    Rundt om hovedet er han 52 cm.
    Bredte på brydst, set forfra 27 cm bred.

Og nej ligger ikke til i vægten -.- han vejer det han gør, og nej stræber heller ikke få ham stor og dovn som en rottweiler.
    Prince er i hans bedste form, atletisk , sund og rask.

(Tager lige et billede af Prince's sundhedsbog, hvor der står hvad han vejer.)

• #21   10. apr 2011 Billede af prince's sidste sundheds tjek er lagt ind.

Her er lidt flere mål,

Hals omkreds 56 cm
    brydst omkreds 86 cm

• #22   10. apr 2011 Ramin: den holder ikke den med at en pit blandet med en amstaff, bliver til de "misdannede" hunde, du linker til. Amstaff og pit ser ens ud, men her forskellige i temperament ... de har jo tidliger været den samme race, men hvor man har avlet forskelligt på temperamentet.

• #24   10. apr 2011 platugler ;*
    Hvad er en American bully så? hvis de ikke er pit/amstaff blandinger?

Info om amstaff: http://www.dogbreedinfo.com/americanstaffordshire.htm

Info om pitbull:
    http://www.dogbreedinfo.com/americanpitbull.htm

Læs evt, bogen http://www.pitbulllovers.com/ her på nettet.

Min er 3/4 amstaff 1/4 ambull.
    Da far'en havde stamtavle, og mor'en havde ikke. (hun er halv amstaff halv ambull)

• #25   10. apr 2011 hvad de er aner jeg ikke, ud over de ser ud til at blive stop fodret med steorider...
    det du siger, svare til at sige at hvis du parre en labrador med en labrador formel 1(som jo ser ens ud) så får du en dogue de bordeaux

• #26   10. apr 2011 Anne -med rotterne .*
    lol hvis man skulle gå ud fra mit profil navn og profil billede, så kunne jeg lige så godt have 5 pitbulls herhjemme som ikke er oprettet her i HG?

• #27   10. apr 2011 platugler ;|

Det er rigtig at amstaff og pitbull\en ligner hinanden meget. Men dog alligevel er der en lille forskel, det er udseenden bl.a.

Man kategorisere, Pitbullen, f.eks rednose og bluenose. og hvis man mix\er amstaffen og pitbullen, sA fAr men en American bully, som man ogsA katagorisere, i f.eks razors edge, gotty, greyline.

Kan anbefale bogen pitbullovers, som ogsA kan leases pA nettet http://www.pitbulllovers.com/

• #28   10. apr 2011 Ramin: hvordan pokker vil du få de steoride hunde ud af at parre hund racer som ligner hinanden i bygning, så man ikke kan se forskel med det blotte øje ?? det eneste kan man skelne dem ad ved, er hvis pit'en er en rednose, da denne farve næsten aldrig forekommer ved en amstaff

• #29   10. apr 2011 I den der American bully er der ikke kun ast og apbt der er også mastiff og bulldog i, så det er ikke helt rigtigt det du skriver det er jo en blanding af lidt forskelligt.

• #30   10. apr 2011 Jeg synes overhovedet ikke Prince ligner en labrador, andet end på farven smiley ..men nu er der også mange mennesker som slet ikke kender noget til racer.
    Fks. er jeg tit blevet spurgt om Elton er pittbull smiley

• #31   10. apr 2011 Ramin
    Du er altså helt galt på den, med hensyn til American Bully :o))

Og du skriver
    Min er 3/4 amstaff 1/4 ambull.
    Da far'en havde stamtavle, og mor'en havde ikke. (hun er halv amstaff halv ambull)

Så skal den jo lige flyttes over i Blanding af racer....

• #32   10. apr 2011 platugler ;*

Det er præcis det samme jeg siger, en amstaff blanding med pitbull bliver til den race som man i USA kalder en American bully, et "show" hund! Da American bully er ved at blive en race for sig, er man begyndt at katagorisere dem i (razors edge, gotty, og greyline)
    Ligesom man begyndte at katagorisere American pitbull terrier i Red og bluenoses.

Har selv været South side kennels for 2 år siden, og snakket med folk dernede, da interesser mig for pitten.
    Lyt til ham her, han ved 200 gange mere om American bully historien end nogen andre her i HG. http://www.youtube.com/watch?v=f3xYJMVuKT8

Og nej disse hunde er ikke på steorider!

• #33   10. apr 2011 Karen: jeg har også modt klogemåger som mente at min DdB hvalp på 6 mdr var en rednose.
    Men bortset fra det, så kan det godt være at du ikke kan se lab i denne hunde - jeg skal heller ikke kunne sige om det er det der er i den... MEN du må sige at den ikke ser ren ud?

• #34   10. apr 2011 okey, så lade mig høre hvad en American bully er?

• #35   10. apr 2011 Ramin: der er altså blandet andet i, end bare at blande amstaff og pit sammen.... det giver altså ikke denne forvoksede race, uanset hvor mange gange du påståer det.

• #36   10. apr 2011 platugler ;*

Prince ER ikke ren? hvem har sagt han var ren amstaff?

som sagt er han 3/4 amstaff 1/4 ambull.

• #37   10. apr 2011 kom med nogle facts? links evt. ?
    det jeg skriver er det jeg har fået fortalt, og læst til.

• #38   10. apr 2011 Ramin: ingen.. men for mig kunne han lige så godt væære 1/4 lab, som ambull.... han ser ikke ud til at have arvet den tyngde som en ambull eller giver

• #39   10. apr 2011 arvet den tyngde som en ambull eller giver? hvad betyder det? eller hvad er det? smiley

• #40   10. apr 2011 Ramin
    Razor's Edge vil blive utrolig ked af at du siger der ligger AST i hans linjer :o) Det er netop én af de ting han ligger meget meget vægt på at der ikke ligger i... Hvad han ønsker er nogle træk fra AST som Pit Bullen også besidder... Og gå ind og kik hans hundes stamtavler, vil du også kun finde rene Pitbull linjer...
    Så ved ikke hvordan du har fået fat i at en American Bully er = mix af AST og Pit Bull... Så ligetil er det altså ikke:o))

Og tror ikke du læste det, men kan du ikke flytte din hund til balnding af racer så den ikke repræsenter noget den ikke er ....

• #41   10. apr 2011 ramin: noget mere volume til hunden... din hund ser i mine øjne spinkel ud

• #42   10. apr 2011 M&R .*
    Kom med nogle links til det du sidder og siger? vil se det sort på hvidt?
    Altså har mine fact fra den kennel jeg besøgte i LA. er 90% sikker på at de fortalte mig det rigtige. Men på den anden side, hvis du kan finde nogle kilder på nettet, om lige præcis det du siger, så må jeg vel tro på det.

spørgsmålet er bare lige, hvordan jeg flytter ham, har faktisk prøvet men uden held :S

• #43   10. apr 2011 platugler ;*

Jeps han er mere atletisk end stor og robust.

• #44   10. apr 2011 Ramin: tag da og kig på de 2 racer og så på den du snakker om... du får da ikke sådan en oppustet eksemplar ved at parre to alm bygget racer... det er da logik for perlehøns

• #45   10. apr 2011 Under min konto find hunden for neden og ind i "ret tekst" og så find blanding af racer på listen.

• #46   10. apr 2011 platugler ;*

Hey! snak lige ordenlig du! Hvad mener du med (perlehøns)
    det kan misforstås!

• #47   10. apr 2011 Anita Æ* Tak smiley

• #48   10. apr 2011 Kan godt følge Platugler, men alle de steder jeg har læst står der at racen opstår af en blanding af de to racer. Se f.eks. her:
    http://www.dogbreedinfo.com/a/americanbully.htm
    Det virker hul i hovedet at lave sådanne racer synes jeg.

• #49   10. apr 2011 Mette J*
    Yeps det er totalt hul i hovedet, men disse racer bliver for det meste kun brugt til udstillinger, da det KUN er avlet på deres udseende smiley

• #50   10. apr 2011 Og tak for du gad og linke det, troede egentlig at jeg havde linket det link smiley men åbenbart ikke smiley

• #51   10. apr 2011 anne okey, du har ret, han er faktisk en ren labrador, gooosh.

• #52   10. apr 2011 Ramin: helt ærlig... hvorfor pokker spørger du om hvad vi synes din hund ligner, når du bliver børnefornærmet, hvis vi ikke er enig med dig... så er det da tåbeligt at oprette en tråd. Du er altså ikke garanteret en rygklappertråd, bare fordi du skriver her inde.....

• #53   10. apr 2011 platugler ;*

Er ikke fornærmet, tværtimod, folk må tro hvad de vil, men det er da logik for burhøns at min hund ikke ligner en labrador, helt seriøst common?

Og hvorfor svare du ikke på spørgsmål jeg stiller dig?
    Og du har stadig ikke kommet med nogle facts om American bully IKKE er pit/amstaff blanding? jeg har mine kilder iorden, og håber da du har dine siden du var så sikker på at en bully ikke er sådan en mix, og begynder og modargumentere??

• #54   10. apr 2011 Fordi anne, hver eneste gang jeg siger noget siger du det helt trede, altså det er ikke bare her, men osse i andre tråde, men altså min blandings hun er 3/4 amstaff 1/4 ambull. Tro på det eller lad vær. i don't care.

Nej har intet imod labrador, de er nogle fantastiske hunde, men jeg er glad for min hund. Og der er intet lab over ham.

• #55   10. apr 2011 tredje

• #56   10. apr 2011 Ramin -hvordan skulle man kunne få de steroide-hunde ud af at blande to robuste men dog adrætte racer?

Jeg får jo heller ikke en mastiff-lignende hund ud af at blande en jagt-labbe med en udstillingslabbe (og det er reelt det de gør -blander en brugslinie-pitbull med udstillingslinie-pit (amstaff))

Ingen af de to racer er jo så voldsomme som american bully, så hvordan skulle afkommet blive det?

Almindelig sund fornuft siger da at det er helt umuligt. Det behøver jeg ikke indgående kendskab til american bully for at vide.
    I øvrigt vil jeg da gerne indrømme at jeg tror temmeligt meget mere på M&R end på hvad du mener at vide.
    MM&R har absolut MEGET styr på de racer.

• #57   10. apr 2011 Ramin: jeg kan finde på nettet, er at der udelukkende skulle være brugt Pit til denne race.... og altså ikke blandet med amstaff som du siger. Jeg stiller mig dog noget tvivlende til at det skulle være sådan, med den noget anderledes opbygning hundene har - men igen, så står det sammen med reklame for muskelopbyggende vitaminer

• #58   10. apr 2011 Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen !*
    Du har ret, troede også at M&R kendte meget til sådanne noget, men efter som hun/han ikke vil kommentere videre på mit spørgsmål, så kan jeg ikke forholde mig til noget hun/han ikke beviser ovrefor mig?

Jeg har mine oplysninger fra nettet - har bes'gt en kennel i LA california,
    http://www.dogbreedinfo.com/a/americanbully.htm
    Her stAr. Origin (The American Bully breed was established in the mid 1990 s with the purpose of creating the ultimate family companion. The American Bully was created through years of selective breeding by combining the desired traits of the UKC American Pit Bull Terrier and the AKC American Staffordshire Terrier. The American Bully's origin's can be seen both on the East and West Coast of the United States, primarily in Virgina, and Los Angeles, California. Today the American Bully can also be seen, in Europe and Asia.)

Udover det sA kan jeg anbefale at man lease
    http://www.pitbulllovers.com/
    Som linket til 4. gange nu, hvis man vil have en forstAelse for disse hunde, man kan linke sig frem til diverse oplysninger.

platugler ;
    Du mA meget gerne finde oplysninger pA nettet, nAr du mener du ahr fundet noget sA link dem gerne. siger heller ikke jeg ved alt, det kunne jo veare at jeg learte noget ? smiley

• #59   10. apr 2011 Der står : The bully bloodlines were created solely from American Pit Bull Terriers by the way of line breeding for their specific look and temperament. There were no other bloodlines mixed within these lines.

altså at racen er lavet udelukkende på pit.

http://greylinepitbulls.kinnemankennels.com/2009/03/information-about-american-bully-aka.html

ps: opdagede først nu det du skrev tidliger.... helt ærlig... det er jo til grin - i danmark har man altså sagt logik for perlehøns længe inden sagen om perle komme frem... så klap lige hesten.

• #60   10. apr 2011 Næææh, det er jo Prince smiley Jeg vidste ikke at I var herinde på hundegalleri. Det er længe siden dig og din kæreste i hundeskoven. Går det godt med jer tre?

• #61   10. apr 2011 anne: tror også den mere en avlet som potensforlænger... tjek lige reklamen på samme side... muskelopbyggende vitaminer smiley

• #62   10. apr 2011 muhahahahahahaha .. jepser smiley

• #63   10. apr 2011 Det er meget muligt du har fundet den side, men se nu her, det link du har linket til, har fyren som lavet det info, bare taget copy pastet teksten fra den side jeg linkede til smiley
    Alt det markerede skrift er taget direkte fra siden www.dogbreedinfo.com
    Så det er vel smag og behag hvad men tror på ikk? en hver idiot kan lave en side hvor man reklamere med diverse Dog Supplements For Muscle Building, Muscle Vitamins for Dogs, også skrive om en race de ikke ved noget om?

Og lige tilbage til (Perlehøns) ja vidste godt at man FØR sagen om perlerne, sagde logik for perlehøns, men efter som sagen nu er at jeg er udlænding, så synes jeg da helt bestemt det er okey at jeg spørger om det er dét ene eller det andet du mener?
    Det er nemlig til grint, at du siger jeg er til grin!

• #64   10. apr 2011 undskyld.. men hvordan pokker skulle jeg vide at du er udlændinge - jeg har altså ikke taget kursus i tankelæsning... sorry?? det er jo totalt latterligt, det fis du lukker ud og tilgrin der er nu kun en er bliver og kan du gætte hvem det er, når jeg siger at det IKKE er mig..... prøv lige at kravle ud af din egen nalve og overvej at ikke alt drejer sig om dig.....

• #65   10. apr 2011 Platugler: Nu lagde jeg mærke til at der var en i debatten der påpegede til trådstarters navn. smiley

• #66   10. apr 2011 Ramin -nu er M&R jo ikke online og har ikke vret det lidt tid. SÅ det manglende svar har næppe noget at gøre med viden/ingen viden på området. Det er vel tilladt at have et liv ved siden af HG;o)

Og igen -hvordan forestiller du dig at amstaff og pit skulle give sådan nogen deforme hunde, blot fordi de blandes?

• #67   10. apr 2011 Læser du aldrig hvad folk hedder? Eller i det mindste læser hvad min profil navn er?

• #68   10. apr 2011 Anne: og hvad er der påpeget? jeg har ikke læst noget og helt ærligt så ligger racisme mig så fjernt, at jeg slet ikke ville have overvejet at det kunne genere nogen at jeg bruger den talemåde der er oldgammel i dk, at det er logik for perlehøns.... det er jo totalt latterlig.

Desuden så kalder folk sig jo alt muligt her inde - men hvor mange har mon gættet at jeg sikkert et tæt på at være lige så meget udlændinge som Ramin.. jeg er ½ amerikansk(hvad det så end indeholder) 1/4 tysk og sølle 1/4 dansk.... skal jeg også være nærtagende overfor små bemærkninger ?? det er livet dælme for kort til, at jeg gider opsøge og lede ever ting jeg kan blive fornærmet over.

• #69   10. apr 2011 Ramin: jo det gør jeg .... OG.. er det den hund du havde da du var barn, din bedste ven, et navn du har opfundet, et navn dine forældre har søgt om at du kunne få, så du var alene med det... .eller eller eller... og nej, jeg tænke ikke på om du var fra at andet land.. og jeg faktisk også bedøven ligeglad, det ænder jo ikke på min tilgang til dig og det du skriver

• #70   10. apr 2011 Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen !*
    Ja, tror virkelig også at M&R ved meget om disser racer, og venter spændt på at for noget facts fra dere side.

Men har lagt mærke til at de har været online et par gange i løbet af dagen, og Sidst logget ind: 10-04-2011 19:04:18
    og de skrev kl 10 her smiley

men venter spændt på nogle prof facts, men hvis folk kommer men nogle facts jeg kan forholde mig til, så ja, så er jeg åben for alt.

• #71   10. apr 2011 Platugler: Og desuden hedder det burhøns..;)

• #72   10. apr 2011 Mizz: ikke der hvor jeg kommer fra smiley

• #73   10. apr 2011 platugler ;*
    har ikke sagt du er Racist eller noget, men blot et spørgsmål om hvordan jeg skulle forstå det?
    At du så ikke vidste jeg var en udlænding så lad gå, gider ikke bruge mere tid på det smiley

Ps. kan du ikke finde nogle flere facts ang. American bully fra nogle sider man kan stole lidt mere på ? =)

• #74   10. apr 2011 Hmmm.... nej, men kan dog nemt være en lab-blanding. Ligner min hund en Golden Retriever?

(link fjernet)

• #75   10. apr 2011 ...og nu I er i gang med at gætte racer (kig ikke i profil)!!!
    , hvad tror I så min Keesha er blanding af?

• #76   11. apr 2011 Ramin

Du kan jo gå ind og kikke på de linjer jeg taler om, men selvf. ikke nemt når man ikke kender til de forskllige linjer... Det er ren Pit Bull linjer der ligger i de stamtavler... Bully typer, og ved at "skamavle og skamavle" på disse bullytyper får man disse lettere deforme typer i udseende....

Men for at gøre dig glad har jeg nu sat en anden på sagen, som er langt langt mere inde i det, end du og jeg, jeg bruger ikke den store tid på at kikke på noget der i bund og grund ikke interesser mig en flyvende fis, slet ikke når jeg mener det er avl der er gået i den totale forkerte retning:o)) Min viden har jeg ud fra mit kendskab til de forskllige linjer, og som sagt er det ren Pit Bull linjer der ligger i de hunde.. Og derfor kan jeg ikke se hvor ASTén er kommet ind henne..
    Men personen jeg har kontaktet er dommer og opdrætter af Pit Bull, og har stor kendskab til American Bully, så der vil der komme rent fakta om "racen"

Og så er jeg da glad for du sådan holder øje med hvornår jeg er på og hvornår jeg ikke er på, og ikke fordi jeg skylder nogen forklaring, men jeg har en del at se til, og logger på for at tjekke mine privatbeskeder, og når jeg har tid, er der jeg reagerer i tråde, og om der går en uge eller 2 dage, tjahh, sådan er det, men har altså et liv der er vigtigere at passe...

• #77   11. apr 2011 Det eneste lab der er over ham, er farven.

Folk gætter også på de mærkeligste racer ved mine to =) Det underligste er dog, at der er en del der seriøst tror at Laika er en ulv eller varulv... omg

• #78   11. apr 2011 Ud det er jeg glad for du har sat gang i M&R, dét du finder ud af må du meget gerne sende både her, men også en privatbesked, da jeg interessere meget for lige netop det, og pitbulls bare generelt.

Og lige til det med hvornår du er online og ikke er, så har jeg altså ikke rigtig holdt øje med dig smiley lol fandt bare på det. Det eneste tidspunkt jeg lige var inde og tjekke hvornår du sidst havde været online var da jeg skrev det lidt længere oppe smiley så bare rolig, stalker ikke folk sådan, ved slet ikke om du havde været online 3-4 gange i løbet af dagen smiley
    Og nej du skylder ikke nogen forklaring, men jeg er sådan altid nysgerrig, og vil lære så meget om disse hunde som muligt.

• #79   11. apr 2011 TrustNo1 - Imod avl - Adopter nu!
    Hihi mange giver mig en sviner for at have taget Felix fra moderen for tidligt, fordi at de tror han er en lille boxer hvalp :oP

• #80   11. apr 2011 Så kom svaret, og der er så en grund til at der forvirring:o)

For som nogle er inde på er der Mastiffer i, men dette vil de aldrig indrømme, og derfor den misvejledene info på nettet.... Men det er kun Pit Linjer der figurer på deres stamtavler...

Jeg sætter svaret ind her, men du må lige bære over, da det ikke er en Amerikaner men en tilflytter til landet :o))

Pit mix with Malosso (mastiffs )but they wont tell you that and then for the mini bully now hot as hell with frenchies can you believe it ?

Contrary to misleading information being passed on the social networking websites , it has been confirmed by FCI and AKC Officials that there is no agreement between the AKC (American Kennel Club) , the FCI (Fédération Cynologique Internationale ) and the privately owned business registry, The ABKC (American Bully Kennel Club). The ABKC(American Bully Kennel Club) has no agreement with any international government or authority. The ABKC does not hold 'ownership' or 'patent' on the American Bully Breed or name.
    They are mutts that is what they are ugly freaking dogs that because of them they also close now the registration in the United kennel Club
    Is a mix of I dont know what created by Razor Edge

Og her stod der noget meget meget grimt om disse opdrættere som jeg har valgt at udelade :o)

Kommentér på:
ligner prince en labrador?!?!?!??!?!?!

Annonce