Kan ikk bestemme mig.. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har lavet et par indlæg om hvilken hund der ville passe til mig af de racer jeg havde nævnt, og folk foreslog Chihuahuaen..
Men jeg er dog stadig meget i tvivl om hvilken hund jeg skal starte med og have når jeg en dag må have hund hvor jeg bor, så søger derfor om i kunne hjælpe..
Det skal være en mindre hund da jeg max vil bo i en 2-værelses lejlighed, den skal kunne lære og lade gnavere være da jeg har rotter og marsvin, disse vil dog få deres eget rum hvor der vil blive lukket af når jeg ikke er hjemme, og der vil blive lavet låger på skabsbure til mutterne, den skal være udadvendt og glad for og snakke med andre mennesker og hunde/katte, den skal være let og træne til forskellige ting, den skal ikke være en lille hystade der stiller sig op og gør af vinden der blæser (fx)
Ja jeg er som sagt i vildrede, for jeg syns jo alle hunde er noget så dejlige, men alle racer er jo forskellige..
Jeg hælder meget til Chihuahua eller Chinese Crested som min første hund, men jeg ved ikk rigtig..
Har i andre foreslag til en rolig lille hund der kan bo i en lejlighed?
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
Er selv super glad for min Cairn , men han er også alt for glad for mine ørkenrotter Om det fordi han var voksen inden jeg fik dem ved jeg ikke , men han er i hvertfald interesseret i dem og vil gerne lege
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
maj 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 811
Ps. Vær opmærksom på at du skal bære hunden de første 2 år op og ned af trapperne da hunden ikke har godt af at gå på trapper mens den vokser. Det gør vi med vores Charlie
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 672
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 459
Ja jeg ved godt en Chihuahua godt kan gø en del, men er det noget man kan vænne den fra?
Har i andre forslag?
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 106
Mange siger denne race ikke er god som starthund, men hende her er min første helt egen hund. (Havde en bomuldshund da jeg boede hjemme, men den var de andre jo også med til at opdrage)
Nu er min pomsertøs stadig hvalp, men hun gør næsten aldrig (kun hvis hun vil advare mig). - Jeg bor i en to-værelses lejlighed med hende
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 284
god fornøjelse med din beslutning
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 119 Svar: 868
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 841
Kan ikk bestemme mig..