{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

som jeg da kan spørge ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev denne tråd i morgens

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=45542

Men jeg var ikk hjemme til at kunne skrive frem og tilbage.

Min kæreste vil helst have en han igen, min træner sir vi skal vente til rasmus er 2 år, så er der fin rang orden.
Nogle sir det skal være snart, så rasmus kan få gavn af hvalpens legesyge...hmm...forvirret?!?!?
Men der er godt 8 mdr til Rasmus blir 2 år, og jeg tror han stadig er lige så barnlig....

Hvorfor skal det være så svært at vælge?! Nok fordi sidste gang gik det galt, men det var også en han på 5 år der kom i hjemmet.
Tæven ville stadig komme i løbetid osv osv, selvom Rasmus blir kastereret, ofte hører man om hannen alligevel siddder og "synger" fordi tæven er det...
Hmm....

Han + han = ??
Hun + han = ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  som jeg da kan spørge ;)
  • #1   29. maj 2006 Ja du har jo hørt min mening en gang før idag.... Chanti er kastreret og vi kan overhovedet ikke mærke på ham når Duchessè er i løbetid...... nogle gange hypper han på hende men det gør hun også på ham... Da vi havde Donna var Chanti heller ikke anderledes når hun var i løbetid......

• #2   29. maj 2006 Else, ja....men jeg tænker også på det blod, men så kan hun jo få trusser på smiley Som vi gjorde med de gamle gravere (da je boede hjemme havde min mor to tæver, de kunne også slås selvom de var mor og datter)...

• #3   29. maj 2006 ja men jeg venter helt sikkert til rasmus er 2 år hvis jeg da snart tar mig sammen...!! i hvert fald til han er to år hvis det skal være en han mere

• #5   29. maj 2006 Rikke - ud fra det med olsen, ville rasmus jo også bestemme her, han strinter ikke inde eller noget.

• #6   29. maj 2006 Jeg er selv til hanhunde og Gizmo går også fint sammen med alle men han blev så trist med en hanhund i huset.. Så jeg valgte at nr 2 skulle være en tæve selvom jeg ikke er til tæver.. Og jeg må sige at det var godt jeg fulgte Gizmo for de går perfekt sammen ingen dominas osv.. de hygger sig bare sammen, så jeg vil klart anbefale en af hver køn.

• #7   29. maj 2006 har lige et spørgsmål til noget der minder om det her..

har selv altid hørt at der skal være alders forskel, pga magt kampe.jo større hund, jo mere skade gør de vel på hinanden.. og magtkampe kommer sjældent hvis der ikke er tvivl om hvem der bestemmer..

men har to hunde taget en magt kamp og ingen overgiver sig, tror i så man ville kunne få dem til at gå sammen igen..

• #8   29. maj 2006 Rasmus er også MEGET nysgerrig, nu hvor naboens tæve er i løbetid, så morgenturene og aftenturene er pt langt på en anden rute, ellers koncentrerer han sig vist om noget helt andet og må trækkes hjem i snoren *G*

• #9   29. maj 2006 Najda, hvad gør du så når tæven er i løbetid?
    Det skal siges at hundene skal være i forgangen på klinke gulv med varme i, med en dør hvor glasset går helt ned til jorden, så de kan se ud smiley men vi er jo på arbejde hver dag (minus tirsdage og weekender), og holde dem adskilt i de løbske uger, ville være besværligt hmm....

• #10   29. maj 2006 mener at huske at der er en herinde med 2 gravhanner, som blev kastreret, men kan jo ikke huske hvem og hvorfor. måske en anden kan huske hvem det er, der skulle også være tråde om det,

• #11   29. maj 2006 Liegh - tror det var en bruger med to ruhårede gravhunde

• #12   30. maj 2006 har aldrig tænkt over eller handlet efter, hvor gammel den hund jeg i forvejen havde, var....
    tror det er hammer ligegyldigt....tror det er vigtigere at din nuværende hund, får en legekammerat .... for hunde kan opfylde nogle behov sammen, som vi ikke kan give dem....

Lykke

• #13   30. maj 2006 jeg havde engang 2 gravhunde brødre, sammen...jeg var nervøs for om de ville slås uendeligt om at være topchef...men så sagde min dyrlæge...."hvis de ikke kan blive "enige " om hvem der skal være overhund...så få den ENE kastreret, så kommer det helt af sig selv.

behøver jeg forresten fortælle hvor FANTASTISKE de var??? det er de sjoveste hunde, jeg nogensinde har ejet..... GRAVHUND er RIGTIG hund... he he

Lykke

Kommentér på:
som jeg da kan spørge ;)

Annonce