Frygtelig start på dagen:o( {{forumTopicSubject}}
Imorges gik mig og Diva i haven som vi plejer. Jeg skulle ordne lidt inden familien skulle komme og hjælpe med, at sætte hegn op til Diva.
Diva blir bundet i haven(som hun så tit er) i en lang line.
Naboen har jo en million katte og da jeg kigger derover sidder der 4 katte. Inden jeg ved af det har Diva SPRUNGET snoren og er væk!! Jeg gik fuldstændig i panik. Pludselig tager hun jagten efter en kat over skinnerne(bor bag en togbane) og jeg løber jo bare efter! Hun løber over i en have og stopper så da katten er væk. Jeg skriger til hende at hun skal blive hvilket hund heldigvis gør! Jeg får hende til mig og sætter mig hos hende. Mine ben er som gele og jeg ryster som aldrig før. Sidder og knuger hende ind til mig mens jeg kommanderende siger "DET GØR DU ALDRIG MERE". Pludselig kommer en ældre dame ud fra huset og jeg undskylder MANGE gange, men ak ja, som om det ikke var traumatisk nok i sig selv får jeg lige en sviner med!"Hvorfor min hund jagtede katte" og "om jeg da slet ikke havde tænkt mig om inden jeg rendte over skinner? Jeg kunne jo være blevet kørt ihjel af toget og stakkels togfører" osv. Jeg undskylder igen og siger fibrilsk at jeg kun tænkte på hunden. Hun svarer så " ja skid da på hunden"..
Det er det værste jeg nogensinde har prøvet!! Da jeg endelig kom hjem kunne jeg næsten ikke stå op pga mine ben:o(
Jeg takker VIRKELIG ham foroven over at han holdte hånden over os!
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 65 Svar: 725
Jeg går ud fra at dette nok egentlig var ment på en god og bestemt måde.
" ja skid da på hunden", hun mente måske at du og togfører er vigtigere end en hund
jeg kan self. ikke høre hvilket tonefald hun sagde det, men nogle kan jo handle meget surt og voldsomt, fordi de er blevet chokkeret/bange, lidt ligesom man kender fra forældre
Men godt der ikke skete noget med nogen
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.778
Suzy: Det var ikke en kæde. Men bare en snor:o/
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
Det er irriterende med løse katte.
Og sikke en måde at reagere på (hende damen)
aug 2008
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 65 Svar: 725
A&D - Enzo SBT -
Har du aldrig overreagerede hvis du blev chokkeret/bange. ??
ikke ment i den forstand at det er ok Men det er ikke altid i folks mening det er svært at bedømme når man ikke selv har været der. Det kan ts self. meget bedre, men ja, det er ikke sikkert det har været for at skælde ud, men at få folk til at passe bedre på .)
TS
Det er træls Har selv prøvet at få "skældud", hvor der ikke var nogen grund til det, men ved nærmere eftertanke ville man måske selv reagere lidt voldsommere end ønsket
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.392
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
JEG ville ikke. Men nu kan man altså også godt høre et tog hvis det er så tæt på at man ikke kan nå over
aug 2008
Jeg har fået en løbegård til hende nu:o) Men kattene kommer stadig:o( Forsøger at få dem væk og så vil jeg se om jeg ikke kan nedtone hendes jagtinstinkt lidt:o)
aug 2008
Ja det har hun nok været.. Blev bare så fortumlet over at få den oveni:o(
Suzy: Hmm... så tager jeg nok fejl? Den her sprang hvert fald i spændet:o(
aug 2008
Frygtelig start på dagen:o(