{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

hvalp vil ikke spise. {{forumTopicSubject}}

hej folkens. vi har fået vores dejlige ´hvalp. og denførste aften spiste han fint. men nu vil han ikke rigtig spise, han er ved godt mod. virker ikke syg overhovedet. fin afføring og tis. men vil som sagt ikke spise særlig meget. hvordan pokker får jeg ham til at spise.
vi har prøvet at blande det op med leverposteg og det vil han gerne spise.
kan det være at han ikke kan lide maden???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp vil ikke spise.
  • #2   24. mar 2011 Ja det gør han...helt det samme....

• #3   24. mar 2011 Bare han ikke går hen og bliver sløj og ellers snupper lidt engang imellem så ville jeg ikke være nervøs, det er jo noget anderledes nu mht. at spise end før hvor man skulle dele med andre, så han snupper nok noget når han er sulten :o) synes dog man høre nogen hunde ikke kan at det står, så der er det nok meget smart at tilbyde på nogen faste tidspunkter om dagen...

• #4   24. mar 2011 Og ;o) skal du ikke oprette ham herinde? :o)

• #5   24. mar 2011 ja. læste et sted at i stedet for at give han 3 gange om dagen så kun to gange....
    jo det skal jeg. det er også for dårligt at han ikke er blevet oprettet herinde...

• #6   24. mar 2011 hehe
    lid off topic smiley

Da min mor fik sin 217'ende schæferhvalp ville den heller ikke spise, den fik mad samtidig med os (jeg var omkring 10 år gammel) Så mens min far og mine søskende sad ved bordet og spiste vores varme mad, sad min mor på gulvet og fodrede hvalpen med en ske fra hendes skål smiley
    Så min mor måtte spise kold mad, når vi alle (også hunden) var færdige.

Det tog dog ikke meget mere end en uges tid før hvalpen begyndte at spise af eget initiativ. Men stadig kunne den godt finde på at gå hen og kigge bedende på os, til en af os forbarmede os over hende og gik i skuffen efter en ske... SÅ blev hun glad :o)

Men er sikker på du bare skal give din hvalp lidt tid... så skal det nok komme. dyr spiser somregel når de er sultne nok.

• #7   24. mar 2011 Min kunne ikke lide maden fra opdrætteren da han kom hjem til os. Det er mig stadig et mysterium, men det kunne han altså ikke, så han gik direkte på nyt foder og en gang tynd mave, (selvfølge havde vi kontakt til dyrlæge). Han ville også kun spise af den skål som han havde fået mad af siden han var helt lille, så det var heldigt han var den sidste hvalp så vi fik den med hjem smiley

Kommentér på:
hvalp vil ikke spise.

Annonce