917 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
44 Svar
Hmmm oprettet listehund Hmmm oprettet listehund
Nogen som kan forklare mig, hvordan en amstaff kan være oprettet herinde d. 1/1 2011??
Havde HA tømmermænd den dag eller? Burde man ikke slette sådan en hund, sådan at det er ens for alle listehundeejere?
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
feb 2006
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Udstemme til Christian som ikke kan tale ordentligt, både bander og råber ... (læs evt. de regler du har accepteret for at være herinde) ...
feb 2006
feb 2006
feb 2006
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.117
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Annoncer: 1 Emner: 149 Svar: 2.514
Og Christian hvorfor har nogle af muskelhunde ejerne så behov for at oprette jeres tilsynladende "dejlige" hunde herinde i stedet for bare at nyde dem?
dec 2005
Nærværende brugerbetingelser er indført for at sikre, at HundeGalleri.dk er et hyggeligt sted at være for alle brugere. Derfor bør du til enhver tid efterleve disse betingelser og acceptere at administrator og hjælpe-administratorer arbejder på at sikre, at de bliver overholdt.
I det omfang HundeGalleri.dk finder det nødvendigt, kan disse betingelser til enhver tid ændres uden varsel. Det er til enhver tid dit ansvar at kende de gældende betingelser og overholde disse.
HundeGalleri.dk forventer, at du som bruger opfører dig anstændigt og altid udviser en venlig attitude overfor andre brugere og administrator/hjælpe-administratorer.
Husk, at brugerne på HundeGalleri.dk er meget forskellige hvilket kan give anledning til unødvendige misforståelser og konflikter. Lad være med at bidrage hertil ved at nedgøre andre offentligt eller irettesætte andre.
Ironi er en herlig ting - men desværre meget svært at udtrykke på skrift. Vær derfor forsigtig med at bruge det. Hvis du er ironisk, så husk at markere det tydeligt, hvis du vil undgå misforståelser.
Ord skrevet med store bogstaver kan opfattes som råben, og HundeGalleri.dk opfordrer dig til at holde dig til normalt, pænt, dansk sprogbrug.
SMS-sprog er svært at læse og skiftevis store og små bogstaver er irriterende og anstrengende at læse. Undlad derfor at anvende dette.
Hvis du har spørgsmål til disse brugerbetingelser eller til andre ting i forbindelse med HundeGalleri.dk, beder vi dig benytte kontaktformularen eller kontakte en hjælpe-administrator via linkene øverst på siden.
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 805
feb 2006
Må indrømme, at DU ikke lige var i mine tanker, da jeg skrev det. Men det er ikke min eller mediernes skyld, at hundeloven er her. Det er folk med rygmærker, dynejakker og små tissemænd, der er skyld den. Så må du selv om, hvilken kategori jeg forestiller mig Christian i
sep 2009
Det er folk med rygmærker, dynejakker og små tissemænd, der er skyld den. OG HVAD ER DET LIGE FOR EN FORDOM AT KOMME MED..
feb 2006
Det er den fordom, at det er folk, som har brugt hundene til våben, potensforlænger og/eller statussymbol, som har ødelagt det for alle andre. Og nej, når jeg siger I, så mener jeg dem, som selv har ødelagt det = overstående gruppe.
dec 2005
feb 2006
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
og hvis jeg først havde opdaget HG nu ville jeg da også være ked af ikke at kunne oprette min hund så jeg kan vise ham frem som alle andre kan...
men sådan er reglerne jo en gang
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 504
Men spørger mig lige om min hund er opdraget godt? JA!
Tror du jeg har skyld i at den er kommet på listen NEJ!
Så drop de fordomme, tak. Møder folk med fordomme hver eneste dag!
pffft
Og ja er udlænding!
sep 2009
feb 2006
Det er træls, at falde ind under en fordom (hey, jeg er ung, blond og har en lille hund, jeg kender det) men det eneste man kan gøre er at bevise, at det ikke er sådan.
Hvilken sådan en som f.eks. Christian ikke gør
sep 2009
dec 2005
mar 2008
Ja det har han altid!
feb 2006
feb 2006
feb 2006
sep 2009
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
dec 2006
Det er da fuldstændig ligegyldigt lige nu..
JA! andre hunde bider også - men en gravhund kan for filan da ikke lave samme skader som disse racer nu engang kan ! - håber jeg da virkelig at du Christian er klar over !!!
feb 2006
Christian: jeg har i det mindste ikke behov for at sende trusler over PB og påråbe mig en stor pik...
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
Jeg kan squ godt forstå folk med en liste hund bliver knotten over at være herinde. Mange har fordomme mod dem, uden at kende dem. De har ikke mulighed for at oprette deres hunde, lige som alle os andre, heller ikke selv om hunden ikke er en nyanskaffelse.
Det rammer ganske enkelte ikke kun de personer, som er skyld i at loven er kommet. Men det rammer også alle de mange fornuftige hundeejere rundt omkring i landet.
Jeg kan godt se, der skal være nogle regler herinde, når det drejer sig om hunde, som er forbudte. Men personligt mener jeg kun, det bør være annoncer med disse racer, som er forbudte.
Men Jer med muskelhunde som farer op over en tråd som denne. Det gavner ikke nogen steder, og slet ikke Jeres race.
Men jeg kan nu sagtens forstå Jer.
Synes bare det er træls, der dagligt skal være tråde om dette emne i forumet, for det ende altid ud i konflikter mellem brugerne.
Beklager, men skulle lige af med det
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.407
Havde også en diskussion med drengen om hvorhvidt den var ægte, han påstod hårdnakket at han havde papire på den, havde han også.. men det lignene noge jeg selv ligge kun klippe sammen på under et par minutter..
dec 2006
Og forresten - mærkeligt billed du har sat på..!
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.029
Må da sige at de fleste klaphatte jeg har mødt med disse racer, hverken har været rockere eller udlændninge... Siger ikke at de ikke findes, men tror faktisk de er fåtal...
Og så skal man da godt nok passe på med at misbruge en klub´s logo... DET kan man tilgengæld få en meget lille diller af ;o))
dec 2006
dec 2006
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 116
mar 2008
HA HA! den var god! skal du ikke undskylde
Men tror jeg beholder den hemmelighed for mig selv, og kæresten
okt 2007
Du beviser du ikke har meget mellem ørerne (og mellem benene) ...
Ikke meget mellem ørerne = har man behov for at bande på skrift er det ikke just intelligensen der fylder ... At fylde sit skriftsprog med bandeord (og råben) er typisk tegn på at man ikke er har forstanden til at argumentere sagligt og derfor bliver nødt til at gøre brug af bandeord og andre kraftsudtryk for at fylde sine sætninger ud.
Ikke meget mellem benene = de skjulte og direkte trusler. Samt igen de mange kraftudtryk. Hvad man ikke har mellem ørerne og mellem benene må man fylde i sine sætninger.
Sidst men ikke mindst viser det, at du har et behov for at rakke andre racer ned for at fremhæve din egen, at du ikke er dit ansvar bevidst som listehundeejer og racerepræsentant.
Den insisteren på at kalde ens amstaffs (eller pitblandinger såfremt de såkaldte amstaffs ikke har tavle) for "muskel"hunde er også typisk for den uansvarlige del af listehundeejerne.
Ordet muskelhunde er opfundet af dem der ikke vil erkende hvad for hunde de har mellem hænderne.
De vil ikke acceptere deres hunde for hvad de er på godt og ondt og hermed er vi ude i at hundene kan blive potentielt farlige (ligesom min race også er potentielt farlig hvis ikke man erkender hvad den race indeholder og tager de nødvendige hensyn. Jeg har erkendt dette og tager de nødvendige hensyn og gør hvad jeg kan for at være min race en god racerepræsentant).
Jeg har en stor forkærlighed for en stor del af listehunderacerne, særligt amstafferne og SBT'erne. Jeg er såå ked af det hver gang en listehundeejer gør hvad denne kan for at ødelægge noget for listehundenes omdømme.
Det gør mig så ondt på de ansvarlige ligstehundeejeres vegne :o(
okt 2007
feb 2006
okt 2007
Det er de uansvarlige listehundeejere og de kommer i alle typer ...
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.029
Og ja, medierne har i høj grad været med til at puste til ilden, dette vil mange racer på OBS listen opleve i fremtiden...
Og ja, der er klaphatte derude, men jo slet slet ikke så mange at det skulle ramme hele racer....
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 503
Fordommene er mange og det gælder i alle henseender, i hundeverdenen er det som regel flg.:
Folk med stamtavle hunde er snobbet, og fattigrøve der forsøger at hæve deres standard ved at købe dyr med tavle.
Folk med hunde uden tavle er snylterer, uansvarlige, skyld i alle dårligdomme og får ofte skyld for køkkenbordsavl og så støtter de Øst Mafiaen.
Folk med Schæfere er wanna be politifolk, MP'ere, skabs Nazister og elsker hunde der kravler langs panelerne.
Folk med puddel er rigmands snobber, lugter af pudder og hårspray
Folk med muskelhunde er de laveste på den sociale rangstige, bistands klienter, rockere, 2nd G'er, kriminelle, og har brug for potensforlængere, og har små snurrebasser.
Folk der har hunde der ligner en af listeracerne, er løgnere og bedragere og har uden tvivl fået hunden fra et internat, der ikke ved bedre end os.
Folk med Rottweilere er sadomasokister der elsker IPO, sætter deres hunde i svedbokse, og bruger hårdhændede metoder til at træne med, derudover er de som regel også rockere, og macho typer, med små snurrebasser.
Folk med små tæppetissere er folk med lavt selvværd, har ingen børn, og bruger deres hunde som erstatning for et barn. Ingen andre hunde end hunde på samme størrelse må komme i nærheden af dem, for ellers kommer de til skade.
Folk med Chihuahua er folk med kopi gucci tasker, kopi D & G ure, og små wanna be Paris Hilton, deres hunde tisser og sk... indenfor for det må de gerne, og deres hunde er aldrig opdraget, hundene er kun accessories, og ofte afliver de deres hunde når de ikke matcher tøjet længere.
Kunne det ikke være rart hvis man stoppede med alle de fordomme.
Uvidenhed og fordomme er roden til alt ondt, der kommer intet godt ud af det.
feb 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 19
Mvh. Henrik
Hmmm oprettet listehund