{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Når det værste sker! Min elskede hund. {{forumTopicSubject}}

ja, min smukke hund er lige kommet i løbetid, dette vidste jeg dog ikke, det må være begyndt i nat. Men ihverfaldet lukkede jeg hende ud i haven lige da jeg kom hjem, og opdagede først at hun havde blødt da hun var ude. Men det er jo fint nok - haven er sikker med høje hegn og det hele.
Pludselig hører jeg noget foran min glasdør ud mod vejen, og dér står Flora altså og banker på! Jeg løber ud på strømpesokker og får hende ind, og idet hun er inde kommer jeg til at tænke på alt det der kunne ske. Vi bor lige ud til en vej på begge sider af huset, hvad skulle jeg have gjort hvis en bil ramte hende? jeg har det så dårligt!

Tænk hvis det værst tænkelige var sket.. er bare glad for hun er ved mig i god behold!

Nu skal jeg ud og gennemse haven, og finde ud af hvordan hun kom ud, og så må jeg håbe hun ikke har fået parret sig..

Måtte lige dele min chokerende oplevelse med jer.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det værste sker! Min elskede hund.
  • #1   10. mar 2011 Det er godt hun er i god behold smiley
    ~og jeg synes os det er en god idé at gennem tjekke haven, for at se hvor hun er sluppet ud hende .. :') - og dyrlægen giver nogle gange en gratis gennemtjekning for at se om hunden er gravid, du kan jo opsøge din dyrlæge og se om det os er tilfældet der smiley

• #2   10. mar 2011 Ved tvivl skal man ALTID give en abortsprøjte!

• #3   10. mar 2011 Vivi: nej..............Ved tvivl scanner man tre uger senere for at se om der er fostre. Først der giver man en evt abortsprøjte.
    Men ja, Cecilie: Få tjekket haven. Din hund er først lige startet med løbetiden og hun er endnu ikke klar til at blive bedækket. Hun stopper med at bløde ca. 10-12 dage inde i løbetiden, og DER er hun højløbsk. Hvis hun kan komme ud af haven, kan enhver hanhund der lugter hende også komme ind. Det tager et splitsekund for to hunde at sidde fast i hinanden.

• #4   10. mar 2011 Tak for jeres svar (:
    Jeg har undersøgt det nu, og da hun lige er startet på løbetiden kan hun ikke blive drægtig. - heldigvis! (:
    Tjekkede haven men der var intet at finde, ingen huller i hverken have eller jord, så jeg må bare have opsyn med hende når hun er i haven fremover.. (:

• #5   10. mar 2011 Lea A
    de gange jeg har oplevet en tæve blive uønsket parret er der ikke blevet foretaget en scanning først og tæven er blevet "behandlet" i løbet af få dage.

Kommentér på:
Når det værste sker! Min elskede hund.

Annonce