{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser ikke....
  • #1   8. mar 2011 Tror bare ikke JT spiser særligt meget. Min tæve er også meget småtspisende, og enormt kræsen. Men hun ser ud som hun skal, og jeg er tilpas stædig, så når hendes foderpiller har stået et par dage, går hun igang med at spise. Kommer der andre hunde i køkkenet, får hun dog meget travlt med selv at tømme skålen smiley

• #2   8. mar 2011 Jeg synes bare hun ser undervægtig ud. Og vil jo gerne have hun spiser en masse....

• #3   8. mar 2011 Hvad siger dyrlægen til hendes vægt?

Hvorfor skal hun spise en masse?

• #4   8. mar 2011 hvor mange godbider ryger der ned i løbet af en dag?

• #5   8. mar 2011 Hvad fodrer du med?

• #6   8. mar 2011 Har du overvejet råt?
    Det er evt. værd at prøve rigtigt mange hunde synes det er super lækkert..

• #7   8. mar 2011 Jeg har haft stor succes med Wolfblut til min kræsne shiba!!
    Jeg køber 2 kilos sækkene og skifter smagsvarriant hver gang sækken er tom (ca. 2 kg om måneden).
    Før jeg skiftede foder var hun så kræsen at hun ikke engang gad at spise kogt kylling... Efter foderskiftet spiser hun meget mere, hun er ikke nær så kræsen, og hendes pels er markant flottere...
    Wolfsblut indeholder desuden ikke korn og andre unødige fyldsstoffer eller tilsætningsstoffer... smiley

• #8   8. mar 2011 Der ryger nok omkring 10 stk ned - da jeg ofte leger "søge" med hende smiley

Jamen jeg har prøvet RC, Eukanuba, Worlds Greatest... osv.

Hvor kan jeg købe råt foder?

Okay, kunne være jeg skulle prøve Wolfblut - finder jeg det på nettet?

• #9   8. mar 2011 Ja wolfsblut er billigst på nettet og endnu billigere i tyskland.
    Jeg syntes du skal prøve med en 2 kilos pose, for der går lige et par dage med at hunden vender sig til det nye foder og før den får appetiten tilbage. En 2 kilos pose koster ca. 130 kr.

Barf er en måde man fodre på hvor man kun giver hunden rå ting som f.eks. råt kød, rå grønsager osv. De fleste køber kødet billigt hos den lokale slagter eller landmand. Du kan også købe det færdigpakket hos f.eks. rigtighundemad.dk

Kommentér på:
Spiser ikke....

Annonce