1.386 visninger
|
Oprettet:
Fælder helt vildt {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg den lykkelige ejer af en mops, men det går mig på at han fælder helt vildt, selv om jeg børster ham et par gange i ugen, så fælder han stadig rigtig meget, og ved snart ikke hva jeg skal gøre, altså han får royal canin som anbefalet af dyrlægen da han ikke vil spise dyrlægens eget foder (Det der vet family pro) ...
Har i nogle gode råd til ting vi evt kan give ham som ændre på hans fældning ?
sep 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 82
jul 2010
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 85
sep 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 82
jeg giver dem olivenolie eller rapsolie
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Vær du glad for at du "kun har en lille korthåret mops, mine 2 Alaskan Husky`s fælder nok til at jeg kan lave en ny dyne og hovedepude hver dag iøjeblikket. NOT FUNNY,
ALT mit tøj er fyldt med sorte og hvide hår for self.har jeg en i hver farve *Ggg* og så går jeg næsten kun i enten sort el.hvidt tøj, så man skulle tro at jefg havde det let, men underuld er gråt så det SES på miles omkreds.
Det eneste du kan gøre er at børste eller bedre endnu rede den med en alm. kam med de tænder med de små mellemrum, flere gange dagligt, så får du fjernet de løse hår hurtigst, men husk alligevel, at der under denne proces løsnes hår konstant, så derfor er det smart at rede den så ofte som muligt. og gerne 20 gange pr.dag. gør du det så vil du kunne se forskel.
Fælder helt vildt