{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Skønne forår er kommet {{forumTopicSubject}}

Og hundene elsker at være ude i haven.

Milo har næsten været mere ude i solen end inde her i weekenden.
Og jeg har jo en god og kærlig hunni der gerne vil hjælpe moar med havearbejdet.
Så nu hvor sneen er væk, og jorden våd, så skal alle planter self. gnaves ned, løgene graves og, ja og så bare lidt flere huller i jorden og græsplænen - man ved jo aldrig smiley

1000 TAK Milo og Gismo (som Milo lokkede i fedtefadet), moar sætter pris på jeres hjælp.

Ironi kan forekomme smiley

Aj men det kan sku da ikke være rigtigt smiley
Haven ligner en pløjemark, gulvet er møgbeskidt indenfor med alt det jord han slæber ind uanset hvor meget jeg støvsuger og vasker gulv, og Milo er snart mere sort/grå end hvid af alt det jord.

Jeg håber at jeres hunde nyder det gode vejr på en lidt mere fredelig vis :))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skønne forår er kommet
  • #1   6. mar 2011 he he he de er nu skønne

• #2   6. mar 2011 He ja kunne sku ikke lade være med at grine igår.
    Vores venner var der med deres lille bitte hvide hund.
    Jeg fortæller om Milos iver for havearbejde, og så siger veninden flot, at Gismo ikke graver, for han kan ikke lide at blive beskidt.

Så kigger jeg ud af vinduet og ser 2 hunde inkl. 4 poter godt i gang med at grave et endnu større hul, end det de i forvejen har lavet da de slagtede min bonderose - hvor resterne lå på græsplænen.
    Jo jo...

• #3   6. mar 2011 Hi hi hi og Ihhh hvor jeg kender det. Min baghave er desvære stadig stivfrosset, men pelsklumpen skulle da også rode gevaldigt i forhaven, da jeg vik revet blade væk og fandt spæde spirer fra div. blomster og planter. Selvfølgelig skal hunden da lige grave idt og tisse, der hvor jeg ved, der er liljer på vej..... Og mudder på indendørs trapper og gulve: Det er snart en hverdagsbegivenhed her i huset.
    Åhh vi elsker forår med alt det besvær det medfører *GGG*

Kommentér på:
Skønne forår er kommet

Annonce