{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Næ hvor hyggeligt... {{forumTopicSubject}}

Sådan at få uventet besøg i stuen smiley

Jeg var i gang med den helt store omgang med støvsugeren og Aramis er ude i haven. Kan se ud af øjenkrogen at han begynder at løbe rundt med sin elskede bold og lægge op til leg, men nogen gange er han bare tosset og har en usynlig ven...

Da jeg står med hovedet godt gravet under sofaen, fornemmer jeg at der er et eller andet der ikke er helt rigtigt, kigger op og der står en lille langhåret gravhund og prøver at nå op til vandskålen og Aramis står og glor pænt dumt på mig og gæsten.

Fandt ud af at det var en af naboernes hund der havde fået møvret under hegnet og ind i haven og videre ind ad terrassedøren smiley

Selvom det var hyggeligt at få uventede gæster, så håber jeg nu ikke at det er noget der sker igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Næ hvor hyggeligt...
  • #1   2. mar 2011 hi hi sidder her og griner, kan lige se det for mig : )
    og så var den kanon god den med den usynlige ven.

• #2   2. mar 2011 Jeg tror faktisk den har stået udenfor hegnet de sidste par aftener, for Aramis har stået pibende ved hegnet, men jeg har ikke kunne se hvad der var når det var mørkt... Ejeren blev helt vildt flov over det, men sagde til hende at en anden gang kunne den bare ringe på i stedet for at tage bagvejen hvis den ville ind, hun var glad for at jeg tog det med et smil smiley Jeg er nu godt nok bare glad for at det var sådan en rolig hund der kom ind...

Kommentér på:
Næ hvor hyggeligt...

Annonce