Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gøen, HJÆLP!
  • #1   18. feb 2011 Kan det have noget at gøre med at hun snart er et år og i løbetid ?

• #2   18. feb 2011 Min hund gør der tit af folk der løber og andre hunde især store hunde. Vi har fået hjælp af min faster som er rigtig god til hunde som siger at det er fordi at han er beskyttende overfor os.
    Tror måske også at det kunne være det der er med din hund.

Jeg gør det at når han begynder at hidse sig om stiller jeg mig imellem ham og det han synes virker truende og holder ham bag mig indtil han så slapper af også roser jeg ham det vasr det vi gjore i starten nu gør jeg det at hvis der kommer en eller noget som han hidser sig op over stiller jeg mig igen mellem ham og det han synes er truende men stopper ikke op går bare vidre og når han så slapper af roser ham smiley

Har virket rigtigt godt smiley

Men vi faster fåreslog også at når der kom noget de så som truende så satte man sig ned sammen med hunden og fodrede hunden med godbider så de ikke når at hidse sig op men kan se at det de synes er truende ikke gør noget smiley

• #3   18. feb 2011 Rine: Hvis det er af børn der er i samme rum som din hund, kunne du så måske få børnene til at sætte sig roligt ned med en håndfuld godbidder til din hund. Sitlle og roligt, skal de gi din hund godbidderne.
    Hvis det er fordi ungerne løber rundt og er larmende, må du få dem til at dæmpe sig.

• #4   18. feb 2011 klik træne ed hende så snart hun begynder at gø så klik få hende til at sidde foran dig gi en god bid og bliv ved med at kontakt til hende

• #5   18. feb 2011 Tak for jeres gode svar smiley

de børn hun er sammen med, synes jeg ikke at jeg kender nok til at kunne bede om det .. Jeg er bange for at hun snapper ud efter dem.. Det er en rigtig kedelig situation smiley Ville bare gerne at hun synes det var hyggeligt med mennesker og børn ..

• #6   18. feb 2011 Det lyder som om din hund er utryg og det er synd. Derfor må du simpelthen beskytte din hund og lære de børn. hvordan man omgåes een så lille hund.Livet er ikke altid nemt for de små racer, alt er jo større og hun gør jo det hun skal, nemlig forsøge at skræmme dem væk.
    Børn og små hunde kan være et meget problematisk emne, men du må vise din hund at du beskytter den i de stressede situationer uanset hvor lidt du synes du kender børnene.
    Træn evt med udvalgte rolige børn et ad gangen, hvor de giver hunden godbidder og rolig leg....når hunden virker tryg og tilpas ved det kan du udvide antallet af børn.

• #7   18. feb 2011 Og husk de må ikke løfte hende rundt eller holde / kramme hende det anses for meget uhøfligt og truende på hundesprog

• #8   18. feb 2011 Betina: Mener du seriøst at hun skal give sin hund et klik for at gø ?

Hvis du vil begynde at træne med klikker med din hund, så sæt dig ordenligt ind i hvordan man gør. Det er et rigtigt godt redskab at bruge- hvis man ellers gør det korrekt ( man bruger bestemt ikke klikkeren til at få kontakt med hunden. Klik er = du er dygtig..........her er belønningen )

• #9   18. feb 2011 lea
    nej for at den ikke skal gø

• #10   19. feb 2011 lea tror hun ved hvad jeg mener

• #11   19. feb 2011 Det lyder som en lille hund som er usikker på de nye mennesker som er omkring den. Den skal have en masse god oplevelser med fremmede mennesker og børn..
    Igang med træningen.

Kommentér på:
Gøen, HJÆLP!

Annonce