{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Øv, dyrlæge imorgen.. (tænder) {{forumTopicSubject}}

Ja, vi har gjort alt hvad dyrlægen har sagt, leget med Chiantie, givet hende tyggeben og what so ever, men de sidste 2 hjørnetænder (overmunden) vil bare IKKE ud.. Hun bliver 7mdr d. 18feb, så vi tør heller ikk vente længere, for de virker til at de blir siddende selvom de blivende tænder er kommet et stykke ud..

Så der er nu bestilt tid og imorgen går turen til doktor dyr, jeg har dog bedt om at få lov at være der mens de lægger hende i narkose og vil så sidde og vente på hun bliver færdig, så jeg er hos hende ingen hun vågner..

Måske er det meget hysterisk af mig, men hun er vores lille prinsesse og de eneste gange hun har været afsted og været væk fra os var det hos nogle hun kendte meget godt, så vil ikke bare efterlade hende.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv, dyrlæge imorgen.. (tænder)
  • #1   8. feb 2011 Min Pepsi har også dobbelt tænder og skal have dem fjernet. Jeg vil gøre nøjagtig som dig, så er jeg da også pylret, men det er jeg da ligeglad med.

  • #2   8. feb 2011 Hvor meget skal du give?

  • #3   8. feb 2011 Vi skal give 800 incl alt, så det var ret billigt smiley

    Ja, er også ligeglad, bare hun ikk vågner op alene, så kan folk kalde mig pylret, i don't care... smiley


  • #4   8. feb 2011 Da min fik foretaget det indgreb var jeg der dog ikke da hun vågnede.. Til gengæld er hun så meget kæledægge at hun lå på armen af veterinærsygeplejerskerne fra hun vågnede til jeg kom og hentede hende.. Det synes jeg var utroligt dejligt, for ville heller ikke kunne bære hun skulle ligge helt alene...

  • #5   9. feb 2011 Det er vel almindelig procedure, at man venter på sin hund under en operation der tager 10 min.?


  • #7   9. feb 2011 Da malou var inden og få lavet sig tå i december var jeg der til hun sov og så blev hun lagt ud til mig da hun var færdig og vågnede der. Jeg nussede hende til hun åbnede øjnene. Så jeg syntes du gør det rigtige.

  • #8   9. feb 2011 Jeg synes det er en fin service, når man kan få lov, at være hos hunden ved indsovning og opvågning, men I skal tænke på, at dyreklinikken/-hospitalet også skal have deres hverdag til at flyde. Derfor er det ikke altid muligt, at være til stede, selv om indgrebet er lille. Der er ofte mange dyr, der skal sove, ordnes og vågne i løbet af en dag og det i sig selv kan være svært nok, at få til at gå op i en højere enhed (dyrlæger, sygeplejerske, udstyr, op-stuer mv.), uden at man også skal have en nervøs ejer siddende og trippe (og gøre sin lille hund endnu mere nervøs i værste tilfælde.)

    Jeg kan trøste med, at langt de fleste hunde flader fint til ro, når først mor/far er gået og skulle de stresse op, får de som regel noget, at slappe af på.


  • #9   9. feb 2011 Så er det overstået smiley Jeg var med inde da de gav hende sprøjten så hun kunne falde i søvn, så sad jeg med hende i mine arme indtil hun var helt væk, så overtog dyrlægen hende og jeg kørte hen i centret for at få morgenmad.. Jeg havde nemlig ikke spist overhovedet, for hvis hun skulle faste, ja, så skulle jeg også!!

    Da jeg kom tilbage, ca et kvarter efter var de næsten færdige med hende.. Jeg fik lov at få hende ud da de var færdige og så kunne hun igen ligge i mine arme og få den tryghed hun er vant til..

    Vi fik en kanon service og er rigtig glade for vores dyrlæge, lige nu ligger prinsessen under vores dyne og sover - endnu ikke kommet sig helt fra narkosen smiley


Kommentér på:
Øv, dyrlæge imorgen.. (tænder)

Annonce