{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Hvorfor står hun op midt om natten? {{forumTopicSubject}}

min over skønne hvalp på 16 uger. står op midt om natten HVER nat for at lege eller for at "danse" på sofaboret. (hun er aldrig på bordet om dagen)
jeg går en go tur om aften eller leger en halv time i haven ved 22 tiden. men alligevel kan hun ikke sove til mere end kl 2-3 stykker.

hun laver ulykker hver nat og bliver mega sur hvis ejg så tager hende med ind i seng

jeg har et STORT bur, men vil have det så dårligt med hun skal sove der.

nogen der har en ide om hvordan ejg får hende til at sove om natten? is.tedet for at ligge sig tilat sove når ejg så står op kl, 7

håber nogen kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor står hun op midt om natten?
  • #1   8. feb 2011 Er hun hos jer om natten, eller i andet rum?
    Jeg må indrømme jeg bruger bur til hvalpe om natten. Det står i soveværelset så vi kan høre hvis den evt skal ud.
    Det lærer hvalpen hurtigt at nu er det sovetid.
    Efter kun et par uger kommer hvalpen ikke i bur mere og sover fint natten igemmen.

• #2   8. feb 2011 Hun er bare ved at få opdraget dig til lidt hygge og leg om natten også ;o)

Tænker det er ligesom med børn:
    Sørg for at alle hendes behov er dækket ind når hun 'puttes' og så venligt, men bestemt, putter du hende igen hver gang hun vågner om natten. I løbet af rimelig kort tid tror jeg hun har lært at natten skal bruges til at sove.

• #3   8. feb 2011 Jeg ville lukke døren ind til soveværelset og have hunden med der ind, og så se om ikke det er kedeligt nok til at vaps hellere vil sove.

• #4   8. feb 2011 Der er mange hvalpe der gerne vil lege om natten. Det der er ingen ting. Zena begyndte at gø og nappe i fingrene :-s
    Jeg lærte hende det ved som en anden også foreslår at lukke soveværelsesdøren og ignorere hende. Og jeg mener virkelig ignorere! For bare det at kigge på hende var nok til at hun startede forfra bare med fornyet energi… smiley Bare rolig, det hjælper dog også med alderen. Held og lykke smiley

• #5   8. feb 2011 jeg bor i en lille 2vær. og der er INGEN dør mellem de to rum. så hun er ved mig hele tiden. sørger for alle behov er klaret inden senge tid.

hun plejer at kravle under sengen og sove men så er det hun vågner og laver ulykker i ca 1½ time

• #6   8. feb 2011 Vi havde også døren lukket til soveværelset det første stykke tid smiley Så måske du skal finde noget du kan stille for eller et bønegiter måske. Også er det bare igang med at ignorer til den helt store guldmedalje, også huske på alle de gode ting ved at have hvalp og at det formentlig stopper når hun bliver ældre, hvis hun ikke får succes med det nu smiley

• #7   8. feb 2011 prøver at sætte et børnegitter op. de ligger alligevel under sofaen.

• #8   8. feb 2011 Du kan også prøve med at give en time out ude på badeværelset… Det kan være rigtig effektivt, men man skal kende sin hund godt før man begynder på det fordi meget bløde hunde kan blive rigtig ulykkelige over det…

Kommentér på:
Hvorfor står hun op midt om natten?

Annonce