Sjov,men også mærkeligt... {{forumTopicSubject}}
Godmorgen folkens.
Min veninde var i går aftens ude og gå en tur med Oda.
Vi bor i et jelighedskompleks nr 63, da de har gået lidt drejer op til nr 67 (jeg kender ikke selv nogen i den blok) Oda sætter sig foran indgangsdøren, og er ikke til at rokke. Min veninde kigger på klokken 22:45, hun åbner døren og oda løber op til døren til højre (i stuen) Og sætter sig på måtten. Men veninde havde inden hun gik set at der var lys, og derfor ringede hun på for at tjekke at alt var som det skulle være, der var ingen der åbnede. Hun ringede på endnu en gang men stadig var der ingen der reagere. Hun valgte at gå videre. Men ville alligevel lige teste Oda ved at gå forbi blokken på tilbage vejen.
Da de nærmede sig nr 67 begyndte Oda at små løbe. Og da de nåede nr 67, satte oda sig ned som hun havde gjort før. Min veninde valgte at gå ind og Oda satte sig på måtten igen, Min veninde ringede på, og en dame kom ud, min veninde sagde at Oda nu to gange havde reageret på nr 67, stuen til højre, og at hun ville tjekke at alt var ok. Damen var glad og havde det godt. rart at en hund er opmærksom på en... sagde hun.
Det var den aften tur... Hvad mon oda har reageret på?
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.523
Eller der har lugtet godt?
jun 2009
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 3 Emner: 155 Svar: 478
- Min veninde var bange for at der var en person der var død, og at det var den lugt Oda reagerede på.. Men damen åbnede jo.. og var ikke død..
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.523
nov 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 161
jun 2009
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 3 Emner: 155 Svar: 478
Sjov,men også mærkeligt...