1.143 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

God begynderhund God begynderhund

Hej HG smiley

Min bror går og overvejer at anskaffe sig en hund, Så vi søger lidt råd til hva i syntes kunne være en hund for ham?

Han er førstegang hunde ejer.

Han bor alene og arbejder 8 timer dagligt.

Han bor i lejlighed, men er meget glad for at være ude i den friske luft, så der vil være mange gå ture og eventuelt løbeture når hunden er stor nok til det.

Stor hund og minimal pelspleje ønskes.

Han ønsker at have hund som er selvskabelig og kan komme med ud og motionere.

Nogle der har nogle ideer til racer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God begynderhund
  • #1   29. jan 2011 Det kunne lyde som min bror, så følger lige med...:D

• #3   29. jan 2011 ja ville osse sige en lab smiley eller en golden

• #4   29. jan 2011 Sjovt - jeg tænkte også lab

• #5   29. jan 2011 helt klart labrador retriver smiley

• #6   29. jan 2011 jeg tænker også lab...

smiley

• #7   29. jan 2011 Nu vil mange race jo passe ind til din bror. Nu er jeg ikke helt sikker på, hvilke hunde du har. Men skal det være en hund, der passer ind til dine hunde, da de måske ofte skal mødes og hygge?. Synes jeg han skal kigge efter hunde med samme lege mønster.

Har du stadig Ambull?

• #8   29. jan 2011 Jeg har desværre ikke Ambull mere, Nu har jeg grå Schæfer, en tæve.
    Men ville jo være ideelt at de ville kunne begå sig sammen.

Sjovt at alle har sammen ide om at en Lab vil være en god hund smiley

• #9   29. jan 2011 Golden ville jeg siger er mest oplagt men
    Cavalier King Charles Spaniel
    er også en god begynder hund har jeg hørt.

• #10   29. jan 2011 Hvis du går ind på youtube og søger på "dogs 101" og så et navn på en race, så fortæller de godt og grundigt om de forskellige hunde, hvis han nu har nogle han overvejer smiley super godt program!

• #11   29. jan 2011 Btw, er det så smart at lade en hund være alene i 8 timer?

• #13   29. jan 2011 Hmm nok rigtigt nok smiley mener bare jeg har hørt at det ikke er smart at efterlade den mere end 5 timer, da den skal af med noget udenfor smiley smag og behag fra person til person

• #14   30. jan 2011 Cecilie:

Mine to OEB, er alene hjemme ca 8 timer dagligt. Nu mindre da manden går hjemme pt.
    Mine har ingen problemer med at være alene de time, tror de sover. Det der er vigtigst, at den tid du så har med dem, bruger rigtigt.
    Vi træner, hygger, leger osv. Så når jeg går ud af døren, ja så ligger begge bullere sig og slapper.
    Hellere kvalitetstid, end at gå hjemme, og intet fortage sig med hunden.

• #15   30. jan 2011 Camilla:

Hvor var din dupont dog lækker. Er så ked af, jeg aldrig nåede at eje en Ambull, inden forbuddet. Nu må jeg "nøjes" med mine to Oldier *SS* Havde ellers planlagt, jeg skulle have haft en fra Kettner ca i 2012.

Men tilbage til din bror, hvilken slags hunde er han til? og hvad har han i tankerne?

• #16   31. jan 2011 Ina T:

Tak for komplimentet om Dupont smiley Han var helt fantastisk! Mit et og alt... Stor sorg da han blev aflivet.

Min bror og jeg har snakket sådan fem og tilbage ang hunderacer. Jeg har selv haft ambull og de syntes han havde nogle frygtelige hår, med hensyn til fældning. Og han syntes Dupont savlede for meget smiley

Så det skulle være en ikke savlende hund, som godt må fælde,men ikke de syle spidse hår som Ambullén har.

Han Ville rigtigt gerne løbe med den, så det skal være en race som kan holde til det i længden. Han bor også på 2 sal. så den skal kunne tåle trapper også.

Har sagt til ham at jeg syntes han skal gå til træning med den, så han også lære hvordan man træner hund og bliver klogere på hunde. Han vil ikke træne seriøst som jeg vil, jeg skal træne IPO med min.

Syntes det er lidt svært, men labben var måske også mit bud, eller en blanding af nogle godmodige racer.

Cecilie s:

Mine hunde har altid været alene i 8 timer, og tror størstedelen af alle hunde ejere gå på arbejde i 8 timer. Men hvis jeg kunne, skulle de da ikke være alene så længe.
    Vil gå ind på Youtube og kigge smiley

Kommentér på:
God begynderhund

Annonce