{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

For første gang nogensinde....... {{forumTopicSubject}}

kan jeg gå på arbejde med " god " samvittighed smiley

Fru Nielsen er nemlig i denne uge startet op på , at tage sig af Bertil imens jeg passer mit.

I alle de år , jeg har været hundeejer , har det ALTID ligget i baghoved på mig , at jeg har en hund der hjemme der venter med længsel på sin mor.

Men nu er Fru Nielsen altså startet op og vi er blevet enige om , at hun går op til mig ved middagstid og så har ham et par timer , med luftning og hygge smiley

Endvidere vil hun også gerne passe ham , når vi skal noget om aftenen , som f.eks i fredags.

Der skulle vi til middag hos nogle og Fru Nielsen fik Bertil kl. 17.30 og ville højst sandsynlig beholde ham natten over.
Næste morgen bankede hun så stille på døren , jeg åbnede og der modtog jeg en glad hund der var luftet , hygget og spist med , klar til en ekstra time på øjet.
Bertil havde hele natten ligget oppe ved hendes hoved og de nød det fuldt ud begge to.

Og for at det ikke skal være løgn , så oplyste Fru Nielsen , at Bertil nok skulle have tjekket sine analkirtler , da hun havde obs. at han kørte r"v hen af hendes tæpper ( vi har ikke selv tæpper )

Hvor heldig har man lov at være ? finde en bedsteven til Bertil som han kan lide og så samtidig have forstand på hunde.

Jeg gav hende en buket blomster i lørdags som tak for hjælpen og så blev jeg nærmest skældt huden fuld og trussel om ophør af pasningsordning , hvis jeg nogensinde gjorde det igen smiley
Heldigvis kunne jeg " undskylde " mig med , at jeg havde givet den fordi hun blev 84 om mandagen smiley

Længe leve Fru Nielsen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For første gang nogensinde.......
  • #2   25. jan 2011 hahah Hvor er det genialt smiley

    Du må forkæle hende uden at hun er klar over det *G*
    Liiiige gøre nogle små ting for hende, spørge om hun ikke skal have noget med fra købmanden osv smiley


  • #3   25. jan 2011 Hvor er det skønt både for dig og Bertil. smiley

  • #4   25. jan 2011 Jeps , vi er også vilde med hende smiley

    Hun er meget frisk og forleden lød der en masse bank nede fra hendes lejlighed.
    Pludselig lød der så også et brag og samtidig hørte bankene op.

    Jeg ventede og ventede på, at hun skulle begynde at banke igen , men da der var gået et par minutter , kunne jeg ikke holde det ud mere og gik ned til hende for at tjekke om alt var ok.

    Jeg ringede på døren og hun åbnede straks , med en hammer i hånden
    Jeg trak vejret lettet , fortalte hende , at jeg havde været nervøs for , om hun var igang med at sætte billeder op og så var faldet ned.

    Næ nej , braget kom ikke fra hende , kun bankene.
    Hun havde nemlig været i Silvan og købe gulvtæppe til entreen og emhætte , bragt det hjem med 3x34 , og så selv lagt tæppet på og nu skulle hun så igang med emhætten.

    Hendes køkkenbord flød med værktøj sammen med kaffen og smøgerne.

    Fru Nielsen er liiiiiige en kvinde efter min smag smiley

    Næste dag mødte jeg hende og der beklagede hun sig højlydt over , at hun manglede skinner til emhætten , så den var altså ikke kommet op endnu smiley


  • #5   25. jan 2011 Ja det er da en dejlig historie fra det virkelige liv,hurra for Fru Nielsen og Hurra for dig, at lade hende være en del af jeres og Bertels liv, gør garenteret lige så meget lykke for hende som for dig :o))

  • #6   25. jan 2011 Jeps , det var mig , der var helt vildt fremme med pungen for at få denne fantastiske hjælp i hverdagen. LOL

    Og ang. hjælp i hverdagen bliver det også svært , hun er en dame der VIL klare alt selv smiley

    Tænk hvis vi alle var så friske som 84-årig , så kan jeg godt forstå al den snak med efterlønnen smiley , men desværre er Fru Nielsen undtagelsen der bekræfter regel om ældre i DK


  • #8   26. jan 2011 Jeg vil også have en Fru Nuelsen til mine tøser! *SUK*
    Men fedt for dig og Bertil :o)


  • #9   28. jan 2011 Længe leve Fru Nielsen, bare alle hundeejere havde sådan en!!

Kommentér på:
For første gang nogensinde.......

Annonce