{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den sidste dag med hunden ?hvordan
  • #1   22. jan 2011 For hundens skyld var vi så normale som muligt, selvom det satme er svært:)

  • #2   22. jan 2011 Med Jessie: Vi satte agility banen op i haven og legede på den. Vi fik set alle hundevennerne og gået tur med dem. Og hun fik lov at spise med ved bordet og fik alt det hun aldrig havde kunnet få pga. allergi.

    Luxus: det gik så stærkt,og vi anede ikke at sidste dag var sidste dag,men han nået Weightpull i skoven og en laaaang gåtur med pigerne og ben.


  • #3   22. jan 2011 Det har været lidt forskelligt. Men som oftes intet ud over hvad jeg plejer.
    En enkelt af mine hunde var syg fra morgenstunden og kunne ikke rejse sig. Da blev jeg hjemme fra arbejde så den kunne få vand og lidt nus.
    Forøvrigt ikke velset på mit arbejde, da det jo bare var en hund. Så den kunne jeg bare havde ladet ligge til jeg kom hjem fra arbejde.
    De andre var den sidste dag som en alm dag, men dog med et par ekstra godbider ved dyrlægen inden sprøjten .


  • #4   22. jan 2011 Ikke noget usædvanligt.
    Gik en lang tur
    Sad i sofaen med hunden "på skødet" et kvartes tid inden vi skulle afsted.

    For mig var det vigtigt at holde fast i rutinerne til det sidste for at hunden skulle være så tryg som muligt.. Altså ikke noget " Vi skal nå at indhente alt det vi ikke har nået det sidste halve år" agtigt
    Ligeledes var det vigtigt for mig at følge hunden hele vejen.
    jeg ville give min hund al den støtte og tryghed jeg kunne lige til det sidste. .. Det fortjente hun.



    Åreh.. Nu kommer jeg til at tude.. Det er et halvt år siden


  • #5   22. jan 2011 Jeg havde hende på stolen ved siden af mig hele dagen. Når jeg gik væk lidt fulgte hun selv efter.
    Vi gik tidligt i seng. men jeg sov ikke. Så Tv og kælede hele natten for Cleo mens hun lå og putted sig ind til mig.
    Jeg vidste der var en chance for hun ikke kom med mig hjem næste dag. Hele den nat gik med at skiftevis græde og håbe.

    Søvn fik jeg ikke. Men når jeg ikke græd nød jeg hendes nærvær. Jeg tænker stadig tilbage på den sidste nat med glæde. Også selvom jeg tuder lige nu.
    Jeg er glad for vi fik den sidste nat.


  • #6   22. jan 2011 De 2 vi lige har mistet, var begge ude og få taget røntgen og deres billeder var så dårlige, at de ikke skulle vækkes...:0(

  • #7   22. jan 2011 Så bare den alm. daglige rutine...

  • #8   22. jan 2011 Nu vidste jeg ikke at min hund skulle dø lige der, hun var kun 9 måneder, og jeg håbede og troede vi havde mange år sammen. Så den sidste dag var som den plejede, vi gik turer, hyggede, legede og var glædeligt udvidende om næste dags skæbne.
    Faktisk var jeg rigtig glad, for hun skulle opereres næste dag, og jeg var sikker på at de flere måneders sygdom nu måtte blive fortid. Men desværre blev det ikke sådan, næste dag vidste det sig at det havde bredt sig, hun ville kun gå en smerte fuld skæbne i møde, så dyrlægen gav hende fred.


  • #9   22. jan 2011 Min boxer Roberta sagde selv til de sidste dage i hendes liv.

    Hendes historie kan læses i hendes profil.

    Jeg ville selv have meget svært ved at få en dato hos en dyrlæge og så gå og vente på den - det må være skrækkeligt:-((((


  • #10   22. jan 2011 Fie ville få lov til at brænde fuldstændigt igennem efter bolde osv, samt blive stop fodre med frikadeller, det ville hun elske, om jeg ville kunne holde det ud, er en helt anden sag

  • #11   22. jan 2011 Det er faktisk rigtigt svært at skrive om. Det ripper sgu op i noget, men et godt spørgsmål.
    Gid vi dog alle kunne tage vores kære dyr med til dr dyr for at blive aflivet af alderdom. Desværre forholder det sig ikke helt sådan i mange tilfælde.


  • #12   22. jan 2011 Emma blev aflivet en sommerregnvejrs morgen. Aftenen før havde vi været ude at lege, næste morgen ville hun ikke vågne, da jeg stod op. Med møje og besvær fik jeg hende med ud. Hun ville bare ingenting, så jeg ringede til dyrlægen og fik en aftale om at komme med hende med det samme.
    Hun var blevet blind i løbet af natten og havde mistet livsmodet, så vi blev enige om at hun havde besluttet, at nu var det bare slut.


  • #13   22. jan 2011 vi gik en tur i skoven. jeg vidste dog ikke det ville blive den sidste... så det var lidt et tilfælde

  • #14   22. jan 2011 Jeg sagde farvel til 3 hunde på kun 13 mdr smiley Med Bailey, var jeg en tur på marken med begge hunde, derefter en lang tur på stranden hvor han svømmede, løb efter bolde, trænede, alt det han normalt ik måtte (HD), på vej hjem kørte vi vej af dyrehandlen efter ben som han selv valgte, hjem og lege med Diva og sig farvel til hende, i bad og så fik han sidste måltid og så åndede han ud i vores sofa... Rocky er en anden historie, han var sendt ud til en ny familie og da jeg ik ville bringe ham sammen med Diva igen, var han ude hos en, og martin hentede ham og derefter mig fra arbejde og så Anne og så tog vi til dyrelægen... Dusty gik jeg en lang tur med og hyggede om ham og så kørte en veninde og jeg til dyrelægen med ham... De bedste valg for hundene, det dåræigste valg for mig smiley

  • #15   22. jan 2011 Puha, jeg får helt en knude i maven, når jeg ser sådan en tråd, hold kæft det må ha været så hårdt at miste:o(. Og at skulle stå og træffe et valg, selvom man gør det for hundens bedste, men uhhhh altså det må være så forbandet hårdt:'o(... Men selvom vi ved den dag kommer, så ved jeg aldrig hvordan jeg skal komme mig over tabet af en af mine drenge, jeg vil savne dem hver evig eneste dag:'o(.....

    Goooooodt de lever læææææææææææænge endnu:o)


  • #16   22. jan 2011 Jeg hyggede mig alene med Enzo. Han blev vasket, fønnet og ordnet som skulle han på udstilling (han elskede at blive gjort klar til udstilling). Jeg tog en masse billeder af ham og så tog vi over til dyrlægen.

  • #17   22. jan 2011 Da Frede blev aflivet fik han dagen inden:
    Et meget stort kødben, ekstra guffer, lange tur til hans ynglingsvandhul, sov sammen med ham på en madras på gulvet og om morgenen inden han blev aflivet en god omgang boldkast.....


  • #18   22. jan 2011 Min Sakie blev pludselig meget syg og fik høj feber. Kom til dyrlæge samme aften. Dagen efter taget ultralydskanning, og der var intet at gøre. Så der gik højst 24 timer fra hun blev konstateret syg, til hun blev aflivet. Så jeg lavede ikke noget specielt, da det gik så stærkt

  • #19   23. jan 2011 Ej en sørgelig tråd altså smiley Har endnu ikke prøvet at miste en hund, Nala er vores første, men kan slet slet ikke klare tanken om at hun skal herfra en dag..
    Hvordan vi ville bruge den sidste dag har jeg af gode grunde ikke tænkt over endnu, men tror det ville blive med noget ekstra forkælelse og hygge.. Men uden at overdrive så hun "fatter mistanke".. Puha det trækker da tårer frem det her..


  • #20   23. jan 2011 Ja Anne det var hårdt og gi slip på Rocky, han var fandme en skøn hund smiley Jeg savner ham rigtig rigtig meget stadigvæk, næsten 2 år efter jeg har sagt farvel til ham... Men guderne må vide at jeg forsøgte og gi ham en chance mere... Jeg skal helt sikkert ha en Rocky hund igen, bare en som er bedre til børn end han var...

  • #21   23. jan 2011 vi mistede vores meget gamle hund i dec.
    han var efterhånden17,5 år, så vi brugte alle dage med ham, som var det den sidste...
    fredag morgen fik han en hjerneblødning, og blev kørt til dyrlæge med det samme, og aflivet i min kærestes arme.

    han var et gammelt liv, så han brugte det meste af dagen på at sove... men han var glad og tryg til det sidste


  • #22   23. jan 2011 Ja Anne, det var sku en sørgelig dag, han var sku en go hund smiley Savner ham rigtig rigtig meget smiley

  • #23   23. jan 2011 tak for alle jeres svar smiley

    puhaa frugter den dag min basse dreng skal væk<33
    elsker ham inderligt og ved bare a den dag kommer til a sætte dybe spor i mig .. blade har nemlig været her ved mig i mit livs hårdeste periode hvor jeg ik havde andre (hverkende familie eller venner) så han betyder noget særligt ..

    kan læse a mange af jer havde det på denne måde med jeres.syne det er så flot af folk de kan snakke om det . jeg ved bare ik hvordan jeg skulle kunne overkomme den smerte det vil være for mig a miste det jeg elsker aller højst .. elsker blade højre end min familie smiley


  • #24   23. jan 2011 Nej det viste han jo tydeligt, desvæære smiley Men jeg ku oz mærke på mig selv at det ik var det rigtige at sende ham til en ny familie... Glemmer aldrig mig og Rockys gensyn da Martin havde hentet ham lige inden vi kørte til dylle smiley Den gladeste hund som havde savnet sin moar og det gjorde bare det hele endnu værre... Men han var jo omgivet af de mennesker han var glad for til det sidste smiley

  • #25   23. jan 2011 frk-vestergaard *
    Det er sq også hårdt, men tror/ved/kan læse at, man bare gør alle de ting som hunden synes om, og der bliver givet guffer/mad til den store guldmedalje
    Det er MEGET hårdt når man skal af med sin bedste ven, og MAN ved det, men det ved han/hun ikke, og derfor skal han/hun bare have det bedste..... ikk´?
    Frygter den dag, ved at det bliver med så stor en sorg.....


  • #26   23. jan 2011 Kaospiloterne Rex & Robert2
    nu har jeg efterhanden læst om din prinsesse et par gange med hvergang (osse nu ) sidder jeg med tåre der vælter ned..

    du elskede tydeligvis din hund utrolig højt..
    jeg får helt ondt i mit hjerte når jeg læse i hendes profil,<33


  • #27   25. jan 2011 da jeg skulle af med min rottweiler i sommer fordi han fik dårlig ryg, gjorde jeg det samme dagen før, som vi plejede, så han ik kunne mærke der var noget galt, men det var svært:( jeg havde mest lyst til at tude og kramme ham helt vildt, det gjorde sååååå ondt

Kommentér på:
den sidste dag med hunden ?hvordan

Annonce