{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når vi går tur
  • #1   18. jan 2011 man kan ved træning lærer en hund at når der bliver sagt ordet hilse ved den det er i orden og hilse men ellers skal den bare ignorer dem og søge kontakt med dig prøv og snakke med den giv den en gobid når den får kontakt med dig i stedet for de andre hunde ..

• #5   18. jan 2011 Og snor på til han kan. Får han succes med at smutte en eneste gang, kan man starte forfra med træningen.

• #6   30. jan 2011 Ulla m: nej vi har aldrig gået til hundetræning.
    men han skal bare lære det for min søster kunne godt tænke sig og gå til akility(staves) så han skal lære og ignorere andre hunde.

til jer andre: okay tusind tak, jeg skal pøve og se hvad der virker på ham smiley

• #8   30. jan 2011 ulla m: problemet er bare at jeg har min skole og mit job, og min søster er på efterskole, men vi har længe gået og overvejet det og igget på hvornår det ville være en god dag og ligge det på.

• #10   30. jan 2011 ja vi har tid til hunden men problemet er at der hvor jeg har undersøgt ang hundetræning har det været klokken 5 og ike senere jeg er altså hjemme klokken 6!

Kommentér på:
når vi går tur

Annonce