{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.439 visninger | Oprettet:

fede hunden op {{forumTopicSubject}}

pingeling er såååå tynd efterhånden..

og jeg har snart prøvet alt... han er tilpas men må bare ikke blive et gram tyndere..

jeg er sådan set ligeglad med om jeg skal fylde dyret med filet mignon kogt op i piskefløde ---

bare hit med alle jeres gode råd..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fede hunden op
  • #3   16. jan 2011 zitca var også meget tynd på et tidspunkt, men jeg fik sul på ham, ved at gi ham ris, grøntsager, kød og olie blandet sammen, en gang om dagen og så tørfoder en gang om dagen. Det hjalp gevaldigt på ham.

• #4   16. jan 2011 problemet er at han er mega kræsen. vil stort set ikke æde andet end frolic og leverpotej..

også rester med pasta osv...

tørkost har jeg prvet alt.. lidt hvalpfoder kan jeg ind i mellem logge i ham

• #5   16. jan 2011 han er snart 7 år og har virkelig pæne tænder for racen og alder..

han er ligeglad med om det er blødt eller hårdt foder.. da jeg barfede ham gjorde det ingen forskel og han æder knogler med største velbehag. så det er ikke derfor

• #6   16. jan 2011 ja men giver ham jo ikke frolic så ofte. da jeg ikke er meget får at give ham dem.. syntes simpelthen de er for usunde

• #7   16. jan 2011 ja jeg må forsøge mig lidt mere..

er sku bare så bekymret.. han er så kresen at man virkelig kan se han får madlede hvis jeg præsenterer ting for ham han ikke kan lide.. sådan helt mundvand der løber og en bøvs -- også sidder han og hænger med mulen..

• #8   16. jan 2011 min zitca er også kræsen, derfor han blev så tynd. Men da jeg begyndte med at blande ris, kogtegrøntdager, og kød sammen med olie, spiste han med største velbehag og tog hurtigt på. Nu får han kun tørkost med lidt kød i, da han nægter at spise tørfoder alene. Men det hjalp og han har holdt vægten flot siden.

• #9   16. jan 2011 Sally får hills dåsefoder og til aften får hun det kød vi får (uden krydderier) og kartoffel eller pasta og udkogte grønsager af enhver art.
    Det har gjort hende normalvægtig og nu er hun begyndt at spise tørfoder sent om aftenen, men kun i sin aktivitetsbold ellers rører hun det ikke!

• #10   16. jan 2011 Jeg tænker lidt noget H/D foder... Også, når han er den alder...?

Men jeg har en kastereret hanhund, som holder vægten og faktisk taber sig lidt nogen gange, så han får lidt vådfoder, rester og fyldte marvben med alt muligt lækkert i...

• #11   16. jan 2011 Buddy vr noget til den tynde side, da vi fik ham hjem. Han havde lidt svært ved at omstille sig og han kastede op de første dage og strintede på gulvet, når vi tog os af ham.

Vi gav ham Happy Dog til aktive hunde, der indeholder mere protein og supplerede med lidt hvalpefoder (Olivers mener jeg). Derefter er han begyndt at arbejde for føden ved fodersøg i haven eller i en bustercube. Det har hjulpet gevaldigt - han er i god forderstand nu.

Han får aldrig mad i skål hos os med mindre vi er ude på besøg - og hvis vi bare serverer maden i skålen er han ikke interesseret og spiser dårligt nok noget...

• #12   16. jan 2011 Da min gamle hund blev gammel mistede han sin ellers gode appetit og var også ved at skrumpe lidt for meget ind. Til sidst fik han fik kattemad, alså Whiskas i de der små poser...så kan de være der blev skruet op for spiselysten..... Men det var selvfølgelig også fordi han var så gammel at det med en "langtsigtet kostplan" ikke var så relevant mere.

• #13   16. jan 2011 Er hvalpefoder egentlig ikke ret godt for leddene?

Kunne være at jeg skulle blande lidt hvalpefoder i Mickey's H/D foder

• #14   16. jan 2011 jeg vil bestemt også sige lav din egen hundepostej med ekstra fedt af nogle gode råvarer,
    prøv evt pemikan fra henne pet food (fiske fedt til væddeløbere slædehunde mm) som godbidder
    og hvis han er fin så kan det godt være det bliver svært og fede ham op ligesom os mennesker så er hunde jo forskellige nogle tar bare ikke på smiley

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #15   16. jan 2011 Vi har brugt hvalpefoder og fed leverpostej smiley
    Det har virket her..

• #16   17. jan 2011 Jeg læser lige med her..

Jeg har selv en hund, som bare ikke vil spise...
    Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert, men endnu ikke fundet noget, som har kunne hjælpe på hende...

Hun er stadig undervægtig, men vi arbejder på det...

• #17   17. jan 2011 evt. prøv med Hills a/d dåse mad , evt sammen med lidt hvalpefodder ....
    Det skulle virke ..
    Det er for det meste det dyrelægen siger til kunderne her hvor jeg arbejder, og de har også nogle rigtig gode resultater....

Kommentér på:
fede hunden op

Annonce