{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Vagt hunden {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og slapper af foran fjernsynet og Rocko står og kigger ud af vinduet, pludselig knurrer han uha han lyder meget farlig, jeg kalder bare på ham, hvor han så kommer hen til mig, og lidt efter går han til vinduet igen og knurrer endnu mere, jeg går der så hen og kigger, for den må da være helt galt siden han knurrer, for det har har jeg kun hørt ham gøre 2 gange før... Jeg kigger så ud af vinduet og sætter mig ned på hug til ham, og kan intet se, Rocko kigger så på mig og rykker helt tæt til mig, hvor han så knurrer meget dybt, med et stirrende blik på.... Ja en lastbil, tænk den frækhed at nogen har parkeret sin lastbil ved vores vindu, Rocko er hvertfald dybt utilfreds med det, for den plejer ikke at holde der.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vagt hunden
  • #1   7. jan 2011 hahahah hvor godt smiley
    Det er altid godt at finde årsagen til det - For ofest så er der en smiley

    Det fedeste Zoe har været vagthund over ( for hun ER en vagthund!!!) det var meget stille knurren ved havedøren, og jeg sagde hun skulle stoppe, og hun blev ved, og jeg stoppede hende igen osv osv.
    Til sidst var jeg NØD til at lette min popo og se hvad det var, det var- Intet mindre end en meget lille ræv der gik rundt i vores have

    Okay - massere ros for at knurre stille og ikke gå amok som jeg ellers ville have troed *G*


  • #2   7. jan 2011 Gg ja magen til frækhed skal man lede længe efter...

    Ja en ræv må man gerne knurrer af, det jo en mærkelig hund.


  • #3   7. jan 2011 Meget mærkelig! smiley hehe

    Men det vilel være mere logisk at hun gik AMOK end bare at stå og knurre - Så tror hun var meget i tvivl om hvad det var hun så smiley
    Men ros og godbidder var godt smiley


  • #4   8. jan 2011 Hahahaha, ja ingen udsyn, sådan en dum lastbil. Mon ikke den flytter sig, hvis man nu brummer rigtig dybt :-))

    Men i det mindste er da der lidt vagthund over ham, vi kom gående af heste stien igår, mindre en to meter fra os, kommer en ræv gående, ingen af tøserne opdaget den, de havde tralvt med at kæmpe om en pind! så ræven nåede både at stoppe op, lige foran os, og løbe sin vej, uden så meget som et kig fra en af tøserne :-)) Dygtige vagthunde mor her har *GG*


  • #5   8. jan 2011 Ja og idag er den da så heldigvis væk Gg Han skulle lige hen og tjek det det i morgens, da vi stod op :o) Så det hjalp jo at knurrer af den igår.

Kommentér på:
Vagt hunden

Annonce