{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.776 visninger | Oprettet:

Ondt i maven ????? :( {{forumTopicSubject}}

Nogen der har erfaring med hunde og ondt i maven, min chihuahua, som ellers aldrig har været syg har været rigtig skidt i dag. Det begyndte i nat, hvor han var rigtig pivet og jeg slet ikke kunne røre mig uden han begyndte at skrige (selvom han ikk lå i nærheden af mig) Her til formiddag var der så ikke noget udover han virkede lidt sløv, men han er også lige kommet hjem fra 'mini ferie' ved mine forældre, hvor han er vandt til at være og også er vokset op. Her til aften er det så blevet værre synes jeg, han kan ligge og putte og så lige pludselig skrige op, han krymper sig sammen og ligner en der har ondt. har mærket ham overalt og han reagerer ikke specielt på noget udover maven som også er meget spændt op. Han har både spist, drukket, tisset og også haft afføring som så normal ud, nogen der ved hvad det evt. kunne være, inden vi smutter til dyrlægen. Kan ikke li min lille dreng har det sådan smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i maven ????? :(
  • #1   3. jan 2011 Jeg ville køre til dyrlægen med det SAMME, han kan have en mave der har vendt sig eller hvad det hedder og det er vist kritisk. Men håber ik det er så alvorligt, men jeg havde kørt til en dyrlægen nu...god bedring med ham knus fra alle os

• #2   3. jan 2011 Har talt med min mor som er veterinærsygeplejeske hun siger det godt bare kan være ondt i maven, han skriger jo også hvis han får salt på poterne og det svider. Men er ikke i tvivl om at han har ondt og ikke er helt sig selv. Hans mave er ikke udspilet men hård og han vil gerne have jeg ligger og masserer den, så begynder han at slappe lidt af.

• #3   3. jan 2011 Når en hund skriger er det ikke for sjov. Afsted til dylle med det samme

• #4   3. jan 2011 Siger som de andre. Og rigtig god bedring med vovsen.

• #6   3. jan 2011 Bare for at pointere... Afsted til dyrlæge!!! Og husk at opdatere.

• #7   3. jan 2011 Hvis den har ondt skal den da havde smertestillende og havde stillet en diagnose samtidig. Det kan jo være så meget, AFSTED.
    Med de symptomer du skriver om var jeg taget afsted med det samme.

• #8   3. jan 2011 smiley håber i er kørt afsted og ønsker rigtig god bedring!!! Krydser finger for at det ikk er noget alvorligt..

• #9   4. jan 2011 Var vidst nogen af jer herinde der gerne ville have en opdatering på Pedro. Er desværre bare ikke så meget at sige. Har været ved dyrlægen hvor han er blevet røngentfotograferet har fået taget urin prøve plus div. andre prøver. Uden resultat ! smiley
    Det hele er som det skal være og ser fint og flot ud, så ingen svar på hvorfor min lille skat skriger op og har ondt smiley Han har fået en injektion mod smertene, og håber når virkningen foretager sig at han har det bedre, han kan nemlig ikke tåle de smertestillende piller man kan få med hjem, så lige nu er injektion løsningen. Lige nu ligger han og sover, og jeg arbejder ihærdigt på at få mine kollegaer og chef til at forstå at jeg ikke kan komme på arbejde fra 15-21 !

• #10   4. jan 2011 Jeg ville hellere vide hvad der var galt end stå her helt uvidende, nu er det smertestillende holdt op med at virke og min hund er igen helt ulykkelig og det er jeg også !

• #11   4. jan 2011 Et facetled hvad er det ? hmm...
    Hun har tjekket hans ryg på billederne og der var ikke noget der som tydede på at det skulle være noget galt der. Forstår det simpelthen ikke, han spiser normalt, drikker, letter ben og det hele, men det gør ondt på ham og i perioder siger han ikk noget men så lige pludselig skriger han op, gør ondt i mit lille hjerte smiley

• #12   4. jan 2011 Hvordan har hans knæ det? Nogle gange hvis en hund har patella luxation hvor knæet luxere i få sekunder af gangen kan den have voldsom ondt mens knæet er luxeret men er helt normal når knæet sidder som det skal. Men god bedring til jer og ham. Der er intet være end at sidde med en hund der har ondt uden at man kan gøre noget.

Ps. Har han begge sten i pungen?

• #13   7. jan 2011 Hans knæ er til topkarakterer, så ikke det. Han skal kastreres mandag da det netop kun er den ene der er faldet ned, den anden sidder ikke langt oppe, den kan mærkes udefra og føles normal men kan være han har fået mere muskelmasse og det derfor presser på den, så dem får han fjernet mandag og så håber jeg at det hjælper for kommer og går han havde det godt i halvandet døgn og så begyndte det at gøre ondt igen smiley

• #14   8. jan 2011 Det kan faktisk godt være den manglende testikel der har gjort ondt på ham. Der er nemlig en risiko for at sædstrengen kan sno sig og det giver voldsomme smerter. Så rigtig god beslutning om at han skal have den fjernet.

Går det bedre med ham nu ?

• #15   8. jan 2011 Ja, håber bare at det så hkælper på ham, så vi ikke skal til at lede efter andre muligheder ! Han har det rigtig fint i dag indtil videre, han leger og er ligesom han plejer, men det kommer og går det med smerten, håber bare lige den holder sig væk indtil mandag, så han slipper for den (-: !

Kommentér på:
Ondt i maven ????? :(

Annonce