572 visninger
|
Oprettet:
vil ik spise {{forumTopicSubject}}
min lille teddi's mave rumler helt vildt men han vil ikke spise verken hans mad eller godbider ....
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 404
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 45
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Så benyt dig af at det er hverdag og ta din lille vuf med ned til dr.dyr og få taget dens temperatur og få tjekket om den er dehydreret og evt. noget mod kvalme så den kan få noget mad i kroppen.
Hvis dr.dyr ikke selv tjekker disse ting så be om at få det gjort, ikke alle dyrlæger tar folk alvorligt når de er nervøse for deres dyr "bare så du er forberedt på at i måske bliver dårligt behandlet"
Jeg kan ikke skrive meget mere da der ikke står hvordan din lille vaps ellers har det.
Men som de fleste af os herinde er enige om , så er et besøg hos dr.dyr det bedste du kan gøre for din vuf.
Held og Lykke, jeg og mine piger krydser fingre og poter for at det ikke er noget "alvorligt".
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 79
Mit middel mod det blev Zoolac og så ellers vente på, at det gik over af sig selv. Hun havde som regel meget hård mave samtidig. Det er dog næsten forsvundet, efter hun er blevet ældre.
Det skal dog også siges, at jeg helt holdte med at give hende foder og godbidder med korn i. Og så er det nærmest gået i sig selv.
Men jeg ville også foreslå et smut forbi en dyrlæge. Han kan jo have spist et eller andet, han ikke kan tåle
vil ik spise