hvalp piver og vil ik spise {{forumTopicSubject}}
Fik min hvalp igår, og hun er super dejlig. Hun kommer ude fra landet af, og er nu flyttede ind til kbh, så der er self en masse nye lyde, men syntes hun tar det pænt. I dag går hun og små oiver lidt, kan self væe fordi hun savner sine søskende. Men hun vil ik rigtig spise. Kun hvis jeg giver hende af hånden. Hun er vand til at spise menneske mad. Nu har jeg puttde noget makreal i maden, men hun vil stadigvæk ik rigtig spise det. Kan det være fordi hun er forvirret eller at hun ik tør pga vores anden hund? Vores anden hund puttede jeg ind i det andet rum for at se om hun så ville spise men det ville hun ik rigtig.
HUn er også van til at gå udenfor og har gjort det ved opdrætteren, har dog været meget i menneskehænder alligevel, og hun er heller ik sky.
Men det virker ik som om hun syntes det er for varmt herinde
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.411
Mht. at spise, så kan det sagtens være omvæltningen, der gør, at hun ikke vil spise. Bare I sikrer jer, at hun drikker, som hun skal, så sker der ikke noget ved, at hun lige skal falde til, før hun vil spise.
Kan dog ikke lade være med at spørge ind til, hvorfor I har købt en hvalp, der primært har gået ude - og er opfostret på menneskemad? I mine øjne lyder det jo ikke ligefrem som en optimal start.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 30
Glemte at skrive at hun har ik fået menneskemad hele tiden det var kun de sidste uger, hun har også fået tørfoder.
Men der er noget lab, slædehund og karelsk bjørnehund
jun 2008
jun 2008
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Svar: 2
Det er jo også en stor omvæltning for sådan en lille størrelse, jeg er sikker på at hun nok skal begynde at spise af sig selv, når hun er faldet til hos dig.
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Jeg ser det som en fantastisk mulighed for både hurtigt at binde bånd med hvalpen samt den med det samme lærer det er ok vi rører maden.
Jeg kan ikke se det farlige i det, kun det positive......
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Ellers en blanding med krudt på ;o)
mar 2005
Følger: 2 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 59
jun 2008
hvalp piver og vil ik spise