{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på Bullterrier/Miniature bullterr
  • #1   2. jan 2011 skyder på omkring de 10-15 smiley

• #2   2. jan 2011 tror minien ligger lidt over standard størrelse.. jeg gav 14000 kr for min.

• #3   2. jan 2011 12-14.000

• #4   2. jan 2011 Ja, vi gav 13000 med DKK stamtavle, og fra en super fantastisk kennel smiley
    Alle pengene værd !

• #5   2. jan 2011 Okay super , er der nogle forskelle på dem udover størrelsen på dem ?? smiley

• #6   2. jan 2011 12.000 mener jeg at jeg fik at vide da jeg spurgte en opdrætter af miniature bull terrier..

• #7   2. jan 2011 ja.. de er faktisk lidt forskellige.. minier er der mere gang i.. og kan have lidt mere temperament.. hurtigere tænding.

De er jo nogle lidt voldsomme hunde... og bliver først voksne som 10 årige... nej overdriver nok lidt.. hehe.. men min er over 2 år nu, og han er faldet lidt til ro med alderen, men stadig en vildbasse smiley

• #8   2. jan 2011 Okay , det er fordi vi er igang med at flytte .. og snakker om måske at udvide familien om noget tid ..

Og så har vi snakket en del om bullterrien , det er jo en super dejlig race .. og så snakkede vi så også om der var forskelle i pris og sind på dem .. smiley

• #9   2. jan 2011 Laura.. der er ikke kæmpe forskel, men det er en meget speciel race.. og kræver at man gider den slags hund.. de er stædige, men utrolige kærlige og nogle dejlige hunde.. vær dog opmærksom på racerelaterede sygdomme... og vælg avler med omhu..

• #10   2. jan 2011 Louise - det er jeg helt enig i. Bull terrieren er nok en smule mere doven end miniaturen.. Men til gengæld har de spjæt i røven sådan lidt af omgange.. Dvs, man kan lege eller træne dem, eller løbe med dem i et rigtig godt stykke tid, hvor de er meget energiske - men når du kommer hjem, ja så er der næsten ikke mere liv i dem smiley
    Mht. temperament har jeg aldrig oplevet en bull terrier blive fornærmet, eller triste som andre hunderacer, tværtimod er de som regel altid glade og imødekommende.. Også kan de lave de sjoveste ansigtsudtryk, vores er mester i det her "se mor, jeg ved godt jeg har været uartig, men kan du ikke se hvor sød jeg er" smiley

• #11   2. jan 2011 Stædige? hvad, det kender jeg da ikke noget til *GGG* (ironi kan forekomme).. De er også exceptionelt gode til at spille dumme, når der er noget de ikke gider..

• #12   2. jan 2011 Altså Elmo kan være mester i at ligne en, som har fået tæsk.. og være fornærmet og trist hvis han er syg.... han er for det meste rolig indendørs, men tager et par gange om dagen et bullerflip, hvor han løber ind i alt... borde, stole you name it.. og blå mærker på benene er en af glæderne, når de kommer til at ramme en med deres hårde skal.

• #13   2. jan 2011 Sådan som i beskriver racen lyder som min Zia (ast) hehe ... Jeg kender lidt til racen , men har slet ikke sat mig ordentlig ind i den endnu .. smiley

Tak for svare ihvertfald smiley

• #14   2. jan 2011 kender ikke nok til AST til at kunne vide det... men tror AST er meget nemmere at træne.. og den er mere villig til at please.. BT og minien kan trænes, men de har tendens til at gøre lige præcis, hvad de har lyst til, og har ikke den store trang til at please.

• #15   2. jan 2011 Sådan ca 12.000 til 15.000 kr for standard .

• #16   2. jan 2011 Louise - det kan vores også, men han bliver aldrig fornærmet, og er god som dagen er lang.. Jep,blå mærker over alt.. Selv på fødderne, fordi vovsen altid kommer og smider sig på dem, og træder på dem med pokkers poter.. av av av.. Sad med ham på skødet forleden, og han hørte et eller andet, og satte godt af ovenpå mig - jagede sine bagben ned i mit lår, og jeg har nu det største blå mærke..

• #17   2. jan 2011 Og køb for guds skyld en med DKK tavle :o)

• #18   2. jan 2011 Jeg synes ikke der er nogen forskel på standarden og mini'en udover størrelsen - måske var mine forældres stadard meget aktiv, Hazel minder i hvert fald en del om ham :O))

Det er vel nok en af verdens sjoveste racer - jeg har dagligt grineflip pga Hazel. Men samtidig er hun også bare utrolig kærlig og følger os i r**** hele tiden :O))

Nikita - det her udtryk "se mor, jeg ved godt jeg har været uartig, men kan du ikke se hvor sød jeg er" smiley mestrer Hazel også... Hahaha, og hvem ka så være sur smiley

• #19   3. jan 2011 Michélle aka Fie - herhjemme har vi også vores daglige grineflip over Felix. Hver aften når vi har lagt os i sengen, går der omkring 2 min, før vovsen er faldet helt til ro og lægger sig til at sove, og så kommer der et højt støn, sådan et "åhhhh, hvor har jeg det hårdt", og kæresten og jeg kan ikke lade være med at grine, for det lyder så sjovt smiley
    Jeg kan nu heller ikke holde masken, når vovsen laver diverse ansigter, specielt det som jeg nævnte før - det er lidt utroligt, hvordan bull terriere mestrer de der udtryk smiley

• #20   3. jan 2011 Nikita - de er bare nogle herlige skabninger :O))) Sidder her og smiler for mig selv ved din beskrivelse af Felix's aften-ritual :O)))
    Elsker især det ansigtsudtryk de kan komme med når der skal ske noget - man kan nærmest se frækheden i deres øjne :O))

• #21   3. jan 2011 Michélle aka Fie - Haha, absolut, har aldrig mødt et dyr der kan udtrykke sig så meget også godt som en bull terrier, det er sjældent man er tvivl om hvad de vil. Vores går rundt i lejligheden og "brokker" sig ved sådan en stille piven, når han synes der skal ske noget, og hvis ikke han får sin vilje med det samme, sætter han sig lige foran mig, med det der "elsk mig"-blik, indtil han får noget opmærksomhed.. Dagen før nytår begyndte de allerede at fyre af hernede, og Felix er meget bange for bragene, så da vi havde lagt os, kunne jeg godt høre at der ikke kom det der støn der plejer, der ligesom forsikrer os om at han er helt afslappet og har lagt sig til at sove - men til gengæld hørte jeg nogle hundepoter henover parketgulvet, og en meget bange hund kom listende musestille op i sengen lige imellem kæresten og jeg - og der kunne jeg simpelthen ikke finde på at smide ham ned, blev simpelthen så glad for at han følte sig så tryg ved at ligge lige imellem os, for normalt fæler han sig mest tryg ved at ligge i sit bur - men ikke den her nat, der var det altså kun far og mor der duede.. Kunne ikke lade være med at overføre nogle menneskelige træk til ham, for det mindede fuldstændigt om et lille barn, der var bange for mørket, og kun kunne falde til ro ved mor og far smiley

• #22   3. jan 2011 Uuuuh "elsk mig"-blikket kan få mig til hvad som helst... Normalt må Hazel ikke selv hoppe op i sofaen, men må godt være der når vi giver hende lov - hun ved det egentlig godt, men nogle gange forsøger hun alligevel at sætte forbenene op, og når hun så sender mig det blik, så kan jeg simpelthen ikke smide hende ned :O)))
    Du har helt ret i at de er utrolig udtryksfulde og meget nemme at læse når først man har lært dem at kende :O))

Glæder mig allerede til at vi skal have flere i fremtiden :O))

• #23   3. jan 2011 Michélle - det samme gør vores også når han vil op i sofaen, og hvis han ikke lige hører godt nok efter (teenagebullie - der ved hvad han vil), så vender han blikket den anden vej, for ligesom at lade som om at han ikke er der, også snige sig op.. Er faldet lidt af på den her på det sidste, fordi han har revet to bagklør af, og ikke har kommet så meget ud af hensyn til fusserne, som gjorde ondt, også har det oveni købet været nytår, og nu er han bange for at gå ud, og skal lige tilvænnes igen (det går der gerne et par dage med, efter han har hørt fyrværkeri) - så han har vist haft lidt flere privilegier pga. hans poter - hvilket vist har passet ham fint, og noget han desværre allerede har vænnet sig godt til.. Vi får ny sofa her i uge tre, så ved ikke rigtig om jeg er nødt til at stramme op - tror jeg nu, da det sgu er fin sofa som jeg meget nødig vil have skal være fyldt af grønne pletter pga. hans forhudsbetændelse (adrrr)..
    Glæder mig også ovenud til at jeg får mig en tøs der kan holde ham med selskab.. Ironisk nok var jeg utroligt meget imod at vi skulle have en buller, men kæresten fik mig overtalt.. Og jeg syntes de var de mest grimme kræ, meeeen, efter meget kort til forvandlede dette udyr sig til en skønhed, og jeg ville ikke bytte ham og hans kluntethed og sjove udseende ud med verdens smukkeste og mest elegante hund - nej, mit motto må vist være: "Once a bull terrier - always a bull terrier" smiley Kommer aldrig til at kunne stå for de trekantsformede øjne, hvis blik bare siger mere end tusinde ord smiley

• #24   3. jan 2011 Nårh stakkels lille pus - man må godt have lidt sær-privilegier når man er hårdt ramt smiley Håber at hans poter er i orden igen, og de snart stopper med al deres p**** irriterende fyrværkeri smiley
    Men kender alt for godt til det med at slække på reglerne - normalt må vores hunde absolut ikke være i sengen, men af en eller anden grund sover Hazel derinde hver nat ;O)) Hun er bare vores lille baby, hehe :O)
    Min kæreste havde det som dig - han syntes de var ualmindeligt grimme og var vidst ikke helt vild med ideen om en sådan fætter i vores hjem.. Han er mere til de traditionelt udseende hunde som schæfer.. Men så fik han lov at møde Louises Elmo, og derefter var han solgt :O))

• #25   3. jan 2011 Michélle aka Fie - hehe, sådan går det hurtigt når man først har forelsket sig i deres dejlige væsen, må sige at første gang vi var hos opdrætteren var jeg mere forelsket i opdrætterens husky end jeg var i dengang lille Felix - men nu får huskyen ingen opmærksomhed når jeg er dernede, der skal nemlig hilses på alle bullerne - og når der er hvalpe skal jeg tvinges med hjem smiley

• #26   3. jan 2011 - forresten er neglene ikke vokset ud endnu, men med en god antibiotikakur mærker han vist ikke mere til det, han spjætter da rundt som han plejer smiley men håber han har lært at man skal være en smule mere forsigtig smiley

Kommentér på:
Pris på Bullterrier/Miniature bullterr

Annonce