{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rolig hund
  • #1   1. jan 2011 Tillykke med det.

Min ligger under computerbordet og gemmer sig

• #2   1. jan 2011 Min sidder her ved sin af, hun har lige spist fyldet i sin kong, så her er ro på. Skøønt.

• #3   1. jan 2011 min hund på 9 måneder vil hellere lege og dutter sin bold ind i mig hmm er glad for at han tager det så roligt meen han ved osse godt vi ikke leger kast bold inde i stuen

• #4   1. jan 2011 Heldigvis er Sofus mere eller mindre ligeglad indenfor ! Men han vil ikke med ud smiley

• #5   1. jan 2011 Min store hund, han tror fyrværkeriet er legetøj og jagter det smiley

• #6   1. jan 2011 Zenta blev urolig nu her . . Men altså det er os slemt lige nu og nu har hun ikke så meget som rokket med ørene hele aftenen. Hun er ved at tømme hendes kong for leverpostej nu.

• #7   1. jan 2011 Ihhh, jeg er SÅ stolt af vores "lille" Sofus - han har bare klaret dagen så flot. Han lader sig slet ikke mærke af der bliver skudt af. :o)
    Halen er bare løftet i vejret og logrer helt vildt - det er sgu det man kalder en glad hund. :o) :o)

Stolt mor.....

• #8   1. jan 2011 Meget larm her.. men hundene er kistret til skærmen og ser 'Marmaduke' smiley God invistering smiley
    Kun den lille er hidsig og gør lidt af det en gang imellem..
    Er glad for at aftenen er vellykket indtil videre smiley

• #9   1. jan 2011 vores er helt rolig og faktisk i nytårs humør.. han tonser rundt med os og vil ud og fejre.. men han får ikke lov smiley

Han nyder det smiley

• #10   1. jan 2011 FØRSTE NYTÅRSAFTEN UDEN TØSEN, MÆRKELIG,,, MEN ROLIG.
    MOMBASA ER TOTAL LIGEGLAD MED AL DET SKYDERI.
    GODT NYTÅR TIL ALLE PÅ HG.

• #11   1. jan 2011 Mine gik døde på gulvet kl.23.30 og der ligger de og snorsover endnu smiley De er fuldstændig ligeglade med at det brager uden for smiley Det er skønt at have 2 hunde der er så skudsikre smiley

• #13   1. jan 2011 2 hvalpe knap 9 uger, Beckie 7 mdr. og Baloo snart 8 total ligeglade med det. Men derimod dronning Bianca gør og knurrer, som om hun siger "så hold dog op med den larm og ballade". Lidt belastende, men hun har jo altid skulle give sit besyv med. Men bange det er der ingen af dem der er.

• #14   1. jan 2011 vores opdagede ikke engang at de startede med at fyre af smiley men de er heller ikke bange og der var købt kødben hjem så de havde lidt ekstra at se til smiley (de er stadig igang med benene hehe)

• #15   1. jan 2011 Dino har gøet nogle gange i løbet af aftenen, men det er også hans første nytårs aften sådan rigtig. Sidste år var han kun en lille hvalp på 9 uger.
    Riiini har været rimelig rolig hele aftenen.
    Da det rigtig gik løs, var det faktisk der de var mest rolig og tavse. Altså lige bortset fra de 5 minutter hvor Rene ville gå udenfor for at se fyrværkeriet. Det kunne de godt nok ikke have, så de løb frem og tilbage i huset og gøede indtil han kom ind igen. Det gjorde han heldigvis hurtigt, ellers havde jeg nok måtte hente ham ind, så der kunne komme ro i lejeren.

Men nu må det nok snart være sengetid, for jeg skal på job om 9 timer :-((

• #16   1. jan 2011 jeg er også imponeret over vores, vi havde ellers fået piller hjem til nødstilfælde, men de hænger stadig i posen på køleskabet - de har været så dygtige:) og nu er det værste overstået her, og de ligger stille og roligt og sover i deres kurv - GODT NYTÅR TIL JER ALLE!

• #17   1. jan 2011 Basse er ret så ligeglad, og vil gerne med ud og tisse, selvom det brager lidt..

Lige nu leger vi dog lidt, også har han lige fået et dejligt ben smiley

• #18   1. jan 2011 Min Pølse har også været helt rolig, men han er meget træt nu efter han skulle holde øje med al den lækre mad hans mennesker har guffet i sig hele aftenen. Tænk om ungerne tabte noget og han ikke nåede at få det. Oh ak og ve da!!

Lige efter kl 24 gøede han lige et par gange, men det hjalp da mor her tog hånden fuld af hundekiks ;o))

• #19   1. jan 2011 Jeg er rigtig stolt af Thomsen, han var helt rolig og tog det hele som en almindelig aften (bortset fra vi havde gæster)

• #20   1. jan 2011 Min Bertil er kold som jordbæris smiley

Vi har været hos min svoger og svigerinde , som også har hund og jeg har luftet Bertil hver 2. time igennem hele aftenen , fordi jeg var meget bange for at han skulle tisse indefor , da hans signaler er meget behersket.

Når vi så var udenfor , Bertil og jeg , snusede han bare rundt som vanligt , totalt urørt over al den fyrværkeri.

Han er skisme en guttermand , den lille springfyr smiley

• #21   1. jan 2011 her har der været 7 hunde og min maya er pludeslig blevet meget bange for knald og bang,hun er snart 4 år og har aldrig været bange for noget,hun er blevet sterileret for 3 uger siden kan det være derfor,måske i ved noget om at de forandrer sig på den måde? er godt nok ulykkelig over hun pludselig er så bange :O(

• #22   1. jan 2011 Lille Bellis er også fuldstændig kold overfor både larm og lugt. Hun har ikke engang rejst ørerne eller så meget som blinket. Den eneste undtagelse var da Champagneproppen sagde plop og stjernekasterne herinde blev tændt. Der kiggede hun lige hvad det var for noget. (måske ville hun have haft et glas og lidt kage? hihi) Men hun er ihvertfald 120% "skudsikker". Dejligt smiley

• #23   1. jan 2011 Gaia var også helt kold, hun var oven i købet ude og kigge på fyrværkeri og lege i sne..

Hun gøede dog lidt da der blinkede lys ved døren fordi hun troede der kom nogen smiley

• #24   1. jan 2011 Ja vi havde så ikke så stor en succes.. smiley Det var ALT for meget medicin Zafira havde fået. *Bang* sagde det og så gik hun bare ud som et lys og kunne knap nok dreje ørene.. Så vi måtte have fat i dyrlægevagten smiley Hvor er det forfærdeligt at se sine små pus ligge sådan og hvor bliver man alligevel bare bange!! Omkring kl 23 kunne hun vakle lidt rundt (dvs. 5 timer efter medicinen). Hun fik ikke bare medicin kl. 23, som hun ellers skulle have haft.
    Hun er stadig ikke helt på toppen, meget sløv og lidt usikker endnu..

Quality tog det heldigvis stille og roligt smiley

• #26   2. jan 2011 Palle det var kun den ene smiley Det var alprazolam og plegicil.. Og ja det var det også! Hun er først sådan rigtigt sig selv her sidst på aftenen :S

Kommentér på:
rolig hund

Annonce