836 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Der skal være plads til alle?? Der skal være plads til alle??

Mig og min kæreste har bæret sammen i nogle måneder nu efterhånden.. Han er rigtig glad for hundene, og de er glad for ham..

Mine hunde er overalt her i vores lille lejlighed. Vi bor lige pt i en et lejlighed. Og mine hunde har ting over alt. De må være i senge og sofa og lige hvor de vil..

Tøserne kan ikke spise når jeg ikke er hjemme, fordi de ikke kan holde sig..
Jeg har fødselsdag idag, og hundene har været alene hjemme i 9 timer, hvad de IKKE plejer og være skal liges siges..

Da mig og min kæreste kom hjem, havde tøserne haft en uheld i sengen, og ja i sengen, og det er ikke ret lækkert overhoved!! Men mine kæreste syntes det var så slemt at han gik op i hans egen lejlighed, i mens jeg fik skifted dyner, vasket senge tøj og LUFTED ud..

Vi har en stol ved siden af sengen, og der havde han stilt sin glas sodavand. Men jge havde en pose guf på stolen også. Så spurgte jeg PÆNT og han ikke kunne flytte sit glas oppe på boret, så de ikke kom til at vælde det..
Så sagde han bare vredt:: Jamen, vi skal sku da alle samme være her ikke!!! Så må de lade være med at være over det hele, og gøre ting i sengen!!

Er bare så sur nu!! Han bor her sku ikke, og DET GØR MINE HUNDE!! Ja, han skal også være her, men han bor her ikke!!
Hvis han har et problem må han sige det..
Han har bare været så sur her i julen, over det mindste..

Ja, han har altid travlt med skole, arbejde, og hvis han ikke har det, er han altid ude ved siden forældre og sove, fordi det er for besværeligt og komme ud i den anden ende af byen, fordi der er langt, og der ikke lige er plads til et kontor her ude hvor vi bor..
Så ja, når jeg er heldig, ser jeg ham 2 gange om uden, måske 1 gange kun.. Vi har ikke haft en hel weekendt sammen i nu, hvor vi bare kan hygge..

Så skulle jeg også være sur over det.. Men NEJ, det gør jeg IKKE fordi der skal NEMLIGT VÆRE PLADS TIL ALLE!!
Så det balnder jeg mig slet ikke i..

Kan i følge mig i det her, eller er det bare mig der er totalt dum???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der skal være plads til alle??
  • #1   29. dec 2010 Nu skriver du jo selv at hvis han har et problem må han sige det -og det er jo faktisk hvad han har gjort;o)

Jeg kan godt forstå at ikke alle er lige large med hvor hundene må komme, og går man måske endda med overvejelser om at flytte sammen, kan man jo blive nødt til at indgå visse kompromisser.

Mine hunde må gerne være i sofaen, men de skal ikke hoppe rundt på hverken stole eller borde.
    Reiki har i lang tid fået lov at være i sengen osse. Nu er han dog smidt ned, men var det ikke tilfældet, og en evt kæreste helst var fri for hund i sengen, ville det såmænd være et kompromis jeg ville være villig til at indgå. Om ikke andet når han var her;o)

Så ja, det korte af det lange er at jeg ikke ser grund til at lave en masse konflikter med hverken kæreste eller hunde.
    Typisk kan man jo godt blive enige om nogen regler for hundene som gør det muligt at alle kan trives i fællesskab, uden at skulle gå og blive irriteret eller sur:o)

• #2   29. dec 2010 Synes du sku forklare ham at hundene var der først(hvis de var:)

Desuden kan jeg godt forstå han synes det er klamt, men det er jo hvad der sker og igen, det er jo ikke noget de gør med vilje.

Kan godt forstå du bliver iriiteret, men det er måske lidt meget at blive SÅ sur over?

• #3   29. dec 2010 ups , det er svært .......

men her hos os , er hunden min og mit ansvar og laver Bertil noget som jeg VED med sikkerhed Kim ikke bryder sig om

uha uha , så prøver jeg at udbedre skaderne UDEN han opdager det for at undgå konflikter over et dyr

men jeg må da acceptere , at Kim også har sine grænser.

et er at få hvredagen til at fungere , ja det skal vi alle ,

men kom det til , at Kim ikke accepterede at jeg har hund , ja så havde jeg et stort problem , for så måtte jeg vælge imellem min mand og så min bedste ven

det skulle ikke forbavse mig , at valgte faldt på min hund

• #4   29. dec 2010 Nej, det var ikke med vilje, det ske i sengen.. Og nej, de må være i seng og sofa, og IKKE på bore og stole skal lige siges.. De har deres mad og vi har VORES mad.. Der er altså også forskæld på på hunde og mennesker.. og JA, hundene VAR HER FØRST..

Men han har aldrig sagt noget før nu, det er det er er mærkeligt.. Og der er netop plads til ALLE her:O))

• #5   29. dec 2010 Uha den er svær.. Men kan dælme godt forstå han synes det klamt at de laver i sengen.. her må hundene godt være i sofaen, de er der dog kun om natten, da der ikke er plads til dem der, i vores vågne timer. Sengene er FORBUDT område, for personligt synes jeg, det er klamt at de skal være der.

Min mand synes det er hyggeligt at have hunden i sengen, så når der skal skiftes sengetøj, får de lov at ligge ved "Far" lidt...

Sådan må man til tider gå på kompromis

• #6   29. dec 2010 Ja, jeg ved ikke hvad der er galt med ham i de her dage.. Skal have snakket med ham om det.. Fordi nu er alt fint her hjeme igen.. Det var bare lige noget han skulle have ud:((

Men tror ikke det er det der er galt.. Tror han er meget stresset.. Ja, ved det ikke, men et eller andet er der..

Kommentér på:
Der skal være plads til alle??

Annonce