{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.869 visninger | Oprettet:

pris på tand rensning?? {{forumTopicSubject}}

efter min søsters yorkshire terrierier har fået ordnet tænder, er jeg blevet "skræmt"....

skræmt fordi jeg så hvor klamme de tænder var....!

men også skræmt fordi hendes ene hund, nu mangler 4 fortænder....! (pga tandkødet var blevet løst pga tandsten)....

så MEGET imod min vilje, skal dusty altså have ordnet tænder, for første gang i sit liv, han har lidt tandsten, men ikke slemt.... (meget imod min vilje, fordi jeg er meget utryg ved bedøvelse af så lille hund)...

Men hvad er PRISEN sådan cirka, i jylland???

jeg skal ikke risikere han ender op tandløs.....!

Divas tænder er heldigvis krid hvide smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris på tand rensning??
  • #1   29. dec 2010 Jeg tror du får det beste svar ved at kontakte den eller de dyrlæger du regner med at bruge.
    Jeg tror der er meget stor forskel på prisen om du bruger en lile klinik på landet eller et dyrehospital i en stor by.
    Men igen.. Jeg har aldrig brugt et dyrehospital så aner det ikke

• #2   29. dec 2010 Jeg har lige fået ordnet tænderne på mine katte i København, og der var prisen lige over 900 kr. pr. kat. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er det samme i Jylland og en hund, men bare for at give dig en ide.

• #3   29. dec 2010 Min gamle cocker på 12 år har lige fået renset tænder, men jeg har ikke fået regningen endnu, men regner med at det kst ca 1000 kr.....

Husk at tjek hundenes tænder og ikke kun de forreste man skal helt ind til kindtænderne og kikke....

• #4   29. dec 2010 Der er stor forskel på prisen. Jylland
    En af mine hvalpekøbere ( de har 3 ) sidste år fik de renset tænder på de 3 og kom alt i alt af med 10.000 kr.
    I går var de så ved min dyrlæge............fik lavet det samme og lidt til og kom kun af med 3600 kr
    Det er under al kritik.........der er nogle dyrlæger, der tjener kassen big time.

• #5   29. dec 2010 Ring rundt og få nogle tilbud, så kan du se hvem der er dyrest i dit område.

• #6   29. dec 2010 jeg giver ca 800-900,- for en tandrensning eller tandudtræk ved min dyrlæge.

• #7   29. dec 2010 prisen for mig er ikke den aller vigtigste faktor...

den dyrlæge jeg plejer at bruge er den billigste... men der skal man aflevere ham om morgenen, og så kan man hente ham om eftermiddagen... det er jeg ikke tryg ved (bryder mig ikke om at han skal sidde i et bur og vente indtil det bliver hans tur, til at blive stukket i, uden en person i nærheden han kender, han hader nåle)...

den anden dyrlæge, som ordnede min søsters, han tager "op til" 1100 (pris afhængig af hvor slemme tænderne er osv)... og der måtte vi være der hele behandlingen igennem... og tage hunden med hjem, når den var vågnet og kunne sidde/stå... (hvilket var ret hurtigt, efter et kvarter cirka)....

så jeg skal have valgt om jeg vil bruge min sædvanlige dyrlæge som kender hunden...

eller om jeg skal lytte til mit hjerte og mavefornemmelse smiley

Kommentér på:
pris på tand rensning??

Annonce